Колата просто ей така си гасне! help!?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колата просто ей така си гасне! help!?

Мнениеот ultrashock » Нед 30 юли 2006 13:51


Значи на майка ми колата е VW Polo 2 93 година, 1.0! Проблема е следния:
колата понякога ей така докато си карам например и загасва! Ако пробваш веднага да я запалиш не ще трябва да се изчака някъде 5-10 мин! Странното е че го прави доста рядко, понякога по една седмица не гасне изобщо, но пък понякога по 2-3 на ден! Ходих на 2 места на диагностика и неуспяха д анамерят какво е защото всичко излиза че е ок и казаха че трябва да го направи на момента за да разберат! Имате ли някакви преположения от какво може да е, защото вече се отчаяхме! Казаха и че е бобината с комутатора и го сменихме но се оказа че проблема си остана и затова сега в Продавам съм пуснал тема че я продавам! Някои казаха бензиновата помпа но спорен мен не е това! Някакви предположения, наистина ми трябва помощ а знам че тук се намират хора които разбират от тея коли!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 30 юли 2006 14:04


По тези признаци може да излезе и датчик на Хол(подава управляващи импулси към комутатора). :roll:


ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ultrashock » Нед 30 юли 2006 15:46


pas1.8mi написа:По тези признаци може да излезе и датчик на Хол(подава управляващи импулси към комутатора). :roll:

Къде се намра този датчик и колко струва!?? Има ли няин да се провери дали е това!??


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 30 юли 2006 17:27


Монтиран ти е на делкото.От него излизат три проводника-двата крайни са +(червен) и - (кафяв)12в,а средния(зеленикав) е изхода,който отива към комутатора.За пробник може да си използва светодиод през резистор 470 Ома.Когато ти направи номер колата слизаш и свръзваш пробника(катода на диода към масата-кафяв, а анода през резистора към зеленикавия).При въртене на стартер трябва светодиода да премигва :idea:


ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ultrashock » Нед 30 юли 2006 20:56


Ми ще пробвам въпреки че малко сложно ми звучи тъй като не разбирам много много! :)


bobx3m
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobx3m » Пон 31 юли 2006 13:25


Тествал ли си дали подава бензин ? Да не би да е от бензиновата помпа, аз такъв проблем имах миналата година с едно Ауди 80 90г. Сервизите ми казаха да отида когато имам тоя проблем ...
Тестваи дали има ток, бензин ...


ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ultrashock » Пон 31 юли 2006 15:27


Еми понеже е на майма ми колата кажете какво да й обесня да тества когато се случи!? Как да проверя дали подава бензин!?


Petka74
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 27 апр 2006 21:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Petka74 » Пон 31 юли 2006 21:55


А така, накрая един човек със абсолютно същия проблем като моя и същия модел автомобил, пред майстора пали като пушка всеки път, отидох на море без никакви грижи ама на връщане като почна да се гебези трябваше да му направя една по-дълга почивка и ме докара, ама не си е работа това, мойта бобина също е сменена ама пак ми прави същите номера, един майстор ми каза като ми загасне да извадя централния кабел от дистрибуторната капачка и да видя дали мята искри, за да знае какво да гледа тока или бензина, пробвах го и се оказа че не хвърля ама тъй като ми го прави рядко и нямах пари не го заведох, после пред един друг майстор успях да я загася ама той ми каза че май пак е бубина, но тъй като я бях сменил скоро за едно май не ми се даваха пак 100лв. Ако намериш някакво решение моляте да ми пратиш хабер да видим как да се борим със този недъг.


ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ultrashock » Сря 02 авг 2006 11:24


Вчера най-накрая го направи и пред мен този проблем! Значи тръгвам да паля и стартера завърта но звучи сеедно има имобилайзер и ен ще да зпали а а колата няма! Точно така ми изглецдаше вчера и доста побъзиках алармата но никакъв резултат! Махнах сентралния кабел за тока и като пробвам да запаля видиях че хвърля искри , т.е. проблема е някъде след дистрибутураната капачака. Тъй като чукчето и наковалнята са сменяни скоро от какво може да е!?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 02 авг 2006 13:46


попълни си за начало полето местоживеене в профила.
след това (ако си от София) отиди при ваското1 (телефона му го има в раздел "сервизи") да я разгледа и ще ти помогне.
дотук ми мирише на прецакана бобина но дали е това - ще ти каже ваското1


Попа
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Попа » Нед 17 сеп 2006 21:56


И аз имах този проблем преди година. Има два датчика за температурата на водата. Един до друг са. Десния като се скапе и колата пали само когато е студена. Смени го. Провери и другия за всеки случай. Това беше при мен.


ultrashock
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ultrashock » Нед 20 яну 2008 16:16


Здравейте отново, след пауза от 4-5 месеца колата отново започна да прави този номер. Ходих при един майстор и той спомена че може да е от замърсена бензинова помпа. Обяснението му беше че след като пали след известно време значи мърсотията се утаява и помпата засмуква чист бензин. Вторника съм си запазил час в един сервиз където гарантираха че ще отсранят проблема. Към какво да ги напътя, за какви проблеми трябва да гледат.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 20 яну 2008 19:00


И аз си мисля за бенз.помпз-тая външната,дет е до задно дясно колело!И не точно помпата а бенз.филтър,който е преди нея.Ако не е сменян -възможно е да се е напълнил с мизер и да не пропуска бенз....
Що не купиш един за 20тина кинта и не си го смениш?
Така де-предполага че колата е с ААУ двг...че невидях номера на матора
Освен това щом има искра,апък колата гасне-значи логичното е да няма бенз...-има два маркуча захванати за "карбуратора"-имат стрелки на тях...едната е за входящ,другата за остатъчен бенз...По спомен-отвиваха се с ключ 15...кат направи белята-развий леко и внимателно единия... и дай на контакт-помпата ще поработи малко-гледай дали ще върга бенз оттам(от развития болт-той е кух и с малки дупки)
Абе-майстора ще я види :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта