Ниво на масло, странна тапа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
veselin111
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Ниво на масло, странна тапа

Мнениеот veselin111 » Съб 19 яну 2008 17:04


Скоро си купих ПОлото и след като му смених консимативите в сервиз(масло, ремъци, ролки и филтри)на следващата сутрин когато колата беше студена и прегледах маслото. Нивото му беше малко над "гърбицата"(Щеката в долната част има една гърбица, която е около 3 сантиметра). Може ли някой да ми каже , до къде точно трябва да е маслото и колко масло събира двигателя(1043куб., 45к.с., 1996-та), защото в сервиза си платих за 4л.масло.
И още един въпрос: :!: като си оглеждах двигателя, съвсем случайно видях,че под дистрибуторната капачка има една пластмасова тапа, която беше отворена-аз я затворих?
:shock -За пръв път виждам такава тапа на двигател, Може ли някой да ми каже за какво е тази тапа? :?:
Много благодаря на отзовалите се.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 19 яну 2008 19:00


Тая тапа се отваря за да се центрова съеденителя при смяна - така че да знаеш ,че ВЕРОЯТНО ти е сменян.
Част от щеката е с финни ребърца - началото и показва минимума ,а краят максимума на нивото на маслото коакъвто рябва да е - (може би не си обърнал внимание защото не си забърсал щеката с парцалче). Разликата между мин и максимум е точно един литър масло.
П.П. Посмъртно не могат да наврът 4 литра масло в тоя двигател - ако пък са го направили трябва да се точи


Потребителски аватар
veselin111
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот veselin111 » Съб 19 яну 2008 19:22


Благодаря,значи: тапата тряба да е затворена, а маслото не повече от маркираната част на щеката-ако е по нагоре през пробката ли трябва да се изпусне? :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 19 яну 2008 19:37


Да през пробката , най-добре е да се източи цялото - после да се избърше хубаво пробката с парцалче и маслото да се налее отново. Може и лекичко да я развиеш да потече малко и после да я затегнеш ,но трябва да я проверяваш после дали е уплатнила хубаво


Потребителски аватар
staniliev
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот staniliev » Пон 21 яну 2008 17:51


В сервизите има машинки който то4ат маслото от горе без да се налага да развърташ пробката,аз така се поолях като си сменях мойто и после ми го измукаха от капа4ката от която го наливаш.А ина4е до горния ръб на щеката е 3.8 литра при Поло 6N1.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта