проблем след смяна на съединител

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
phr_rhp
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

проблем след смяна на съединител

Мнениеот phr_rhp » Вто 22 яну 2008 18:56


здравейте колеги,
колата е сеат ибиза 1,3 моноинжекция
пиша тази тема щото вече не знам на кой да вярвам, наскоро си смених съединитела, притискатела и лагера но карайки около 200-300 км. се натъкнах на следния шум като натисна съединитела и започва едно такова като стържене или по точно казано свирене - днеска отидох в сервиза ония ми викат на отдоло от семерингата ти капе масло и то е свършило, аз им викам едното с другото няма никва връзка за мен - това си е точно дефектен лагер който трябва да се смени и те неискат да го сменят - та ще помоля който е технически запознат да коментира
10 х предварително




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 23 яну 2008 17:34


Ами ти си си достатъчно запознат...: АКСИАЛНИЯТ ЛАГЕР - дето сега пак всичко трябва да се разглоби като при смяна на съеденител....
Всеки път ли свири като натиснеш съеденителя?
Имам в предвид ,че и аз при подобна ситуация за 1000 км сменях два пъти съеденител (пак от майстори дето неискат да чуват разни работи) и после започна да ми свири и аксиалният лагер , ама сега реших докато не спре тая кола да не пипам нищо по съеденителят. Работата стана така: 1 година ми свиреше зимата (докато е студено) ,после лятото не се обаждаше и от там нататък всеки път като натисна съеденителя си свиреше.
Та значи общо 60 000 км наваъртях на полото от първият момен на "засвирване" на лагера и после го продадах така. Че не е хубаво да свири - не е защото след време може да блокира или да се счупи и да останеш без съеденител на пътя - ама си трябва време докато се стигне до там. Ако искаш изчакай още няколко хиляди км да видиш дали и другите части от съеденителя си ги бива след ремонта и тогава сменяй (имам впредвид 2-3 хил км)
А за маслото в скоростната кутия майсторите много добре знаят колко ти е щом са сменили съеденителя. Ако са прави ,че нямаш масло там още утре ходи да ти налеят и си смени сереминга ( 5 лв струва + 5-10 лв труд) , че скоростите от липса на масло се сменят целите и тогава работата става дебела
Освен това щом е сменяй съеденителя може и да е започнало да ти тече масло и от други места от скоростите - разгледай се много внимателно и отстрани всякакви течове


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Сря 23 яну 2008 22:56


Anbuch мисля че това за теб е било голям зар.аз много не разбирам но съм виждал блокирал аксиален лагер които е стъргал по слънцето на притискателния диск,изял е леглото,след това опрял челно с прифеията си в диска,превърта и се вади от пружините.чупи вилка и блокаж.съединителя остава постоянно зацепен..това е наи лошото,което може да стане,и не го пожелавам на никои.100лв труд,60 лв вилка,40 лв лагер.и 100-тина притискател. :(



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта