Поредното питане за гнусната и проклета дроселова клапа!!!
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредното питане за гнусната и проклета дроселова клапа!!!
колеги не бях влизал отдавна във форума, сега прочетох какво сте писали, благодаря на колегата за предложението му да направи един оглед, най вероятно ще се възползвам
В моя случай оборотите не падат, а напротив вдигат се, колата се форсира сама стигайки до 1800 и не пада под 1200 оборота, в момента няма проблеми, в нормалните стойности е всичко, включително и разхода. Чувал съм че при грешни параметри компа си взема фабрични стойности и на практика пренебрегва тези подавани му от датчици и тнт, тоест включва си някакъв авариен режим, прдполагам че това се е случило сега и затова си работи нормално колата. Клапара (дросела)съм я свалял и мерих стойности на моторчето , всичко беше точно както трябва, но когато му подадеш напрежение не отваряше клапата. След като му помогнеш съвсем леко, проработваше, гледах за връзки (спойки)които не са ок, не намерих, ще пробвам с тоя контактен спрей да поизчистя нещата пък ще видим, за момента няма да се хвърлям в покупка на нов дросел и без тва и втора ръка пак не са малко парите.
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредното питане за гнусната и проклета дроселова клапа!!!
Koksan написа:1. Тоя дросел дето се продава в СЕАТ форума не е твоя!
2. Както каза анбуш ... наистина стъпковия ти мотор завърта оста на клапата и така променя въздуха който влиза в двигателя - съответно оборотите. И в дросела НЕ ВЛИЗАТ никакви маркучи, вакууми и т.н.
3. Незнам при кой си ходил на диагностика и каква е била точно грешката ... но и моята на същия мотор даваше грешка и след едно хубаво двойно почистване със спрей за електронни компоненти закупен от Mr.Bricolage моята си я оправих сам ... както УЖ трябваше да се сменя и да се плащат луди пари!
Тая част не е толкова "лефтерна" колкото всички "СПЕЦИАЛИСТИ" казват и много трудно, да кажа почти невъзможно е да ти изгори стъпковия мотор! Да не говорим че все пак сме в БГ и тук има майстори по жиците които пренавиват всякакви мотори и то за без пари почти ... и почти нямам такъв, който да не могат да оправят!
4. Ако мотора ти е в добро състояние ... дори при отказал стъпков мотор, пружината държи дроселовата клапа в такова отворено положение, че колата да поддържа 896 об/мин и оборотите падат само когато включиш големи консуматори(Климатик, Фарове + нагревател на задно стъкло и огледала, Фарове + фарове за мъгла + аварийни мигачи). Понеже си от софия ... ако искаш намини една вечер покрай нас .... живея в района на х-л Плиска да я погледнем, да я закачим на компа и да ти кажа дали имаш надежда ... или вариант 2 .... иди при Ваското и действайте!
Поздрави!
Калоян
Калояне, дай един тел. да се чуем, пък ще видим кога може да я свършим тази работа, мерси предварително , Тодор се казвам.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Поредното питане за гнусната и проклета дроселова клапа!!!
hipokrat написа:колеги не бях влизал отдавна във форума, сега прочетох какво сте писали, благодаря на колегата за предложението му да направи един оглед, най вероятно ще се възползвамВ моя случай оборотите не падат, а напротив вдигат се, колата се форсира сама стигайки до 1800 и не пада под 1200 оборота, в момента няма проблеми, в нормалните стойности е всичко, включително и разхода. Чувал съм че при грешни параметри компа си взема фабрични стойности и на практика пренебрегва тези подавани му от датчици и тнт, тоест включва си някакъв авариен режим, прдполагам че това се е случило сега и затова си работи нормално колата. Клапара (дросела)съм я свалял и мерих стойности на моторчето , всичко беше точно както трябва, но когато му подадеш напрежение не отваряше клапата. След като му помогнеш съвсем леко, проработваше, гледах за връзки (спойки)които не са ок, не намерих, ще пробвам с тоя контактен спрей да поизчистя нещата пък ще видим, за момента няма да се хвърлям в покупка на нов дросел и без тва и втора ръка пак не са малко парите.
Колега при мен е сходен проблема, държи високи обороти все едно е в някакъв сервизе режим. Ти на външна адаптация гледал ли си какво точно прави клапата (в смисъл как се отваря и затваря)?
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поредното питане за гнусната и проклета дроселова клапа!!!
Marto_Polo написа:hipokrat написа:колеги не бях влизал отдавна във форума, сега прочетох какво сте писали, благодаря на колегата за предложението му да направи един оглед, най вероятно ще се възползвамВ моя случай оборотите не падат, а напротив вдигат се, колата се форсира сама стигайки до 1800 и не пада под 1200 оборота, в момента няма проблеми, в нормалните стойности е всичко, включително и разхода. Чувал съм че при грешни параметри компа си взема фабрични стойности и на практика пренебрегва тези подавани му от датчици и тнт, тоест включва си някакъв авариен режим, прдполагам че това се е случило сега и затова си работи нормално колата. Клапара (дросела)съм я свалял и мерих стойности на моторчето , всичко беше точно както трябва, но когато му подадеш напрежение не отваряше клапата. След като му помогнеш съвсем леко, проработваше, гледах за връзки (спойки)които не са ок, не намерих, ще пробвам с тоя контактен спрей да поизчистя нещата пък ще видим, за момента няма да се хвърлям в покупка на нов дросел и без тва и втора ръка пак не са малко парите.
Колега при мен е сходен проблема, държи високи обороти все едно е в някакъв сервизе режим. Ти на външна адаптация гледал ли си какво точно прави клапата (в смисъл как се отваря и затваря)?
ми ходих точно с тая цел, но майстора набързак тегли чертата и каза нов дросел. от тогава се каня да отида в един сервиз дето момчетата казаха имаме оргинален кабел алата балата, ела ше си поиграем пък може и да стане, но както споменах в момента нямам оплаквания, но не е ясно до кога. То проблема, според мен е, поне логиката ми е такава, че понеже моторчето по някви причини запецва в нулева позиция, тоест затворена клапа и компа компенсира нещата,докато то пак сработи, съответно богата смес и влажни свещи.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта