Взех делкото от АЕк,но на него делкото стои на блока и не е същото,датчика на полото ми е ето такъв:
С планка,буксата отгоре и датчика е от долу,а от онова делко датчика си е от горната стрелка и е на буксата,сложих го него и дадох на конакт и въртях делкото на ръка и се чуваше как помпата се включва и някакво реле цъка,а с моя датчик го нямаше това,зглобих го с работещия датчик от АЕК,но пак няма искра,само на конакт я има.
Звънях на един приятел в магазин и той каза,че не могат да се заменят двата вида,но не знам.
На първата снимка е,като от пасата(не е същщия даже няма нищо общо с него,но модела е горе долу такъв.)
На втората е от полото
едит: оказа се,че датчиците са ВЗАИМНОЗАМЕНЯЕМИ по магазините се продават датчик направо в буксата(катъо този който сложих аз) и стои отгоре и датчик който стои от долу(като оригиналния) но се предлага само той без планката и буксата която стои отгоре и трябва да се запоява и да се махнат старите нитове от планката и да се сложат новите,а всичко е супер миниатюрно
Re: Поло 2F не пали/няма ток
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Последна промяна от kaiser666 на Сря 20 май 2009 21:07, променено общо 2 пъти.
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Ха сега
твоето е като на снимка 2.
1.Откачи куплунга от делкото
2.Извади централния кабел от капачката на делкото,постави на кабела една свещ(не църковна)и я допри до масата на автомобила
3.Завърти контактния ключ на позиция "контакт"
4.Закачи единия край на пробната лампа на МАСА
5.С другия край на пробната лампа докосвай средния край на буксата която си откачил от делкото (Т.1)
6.Гледай дали има искра.Ако има датчик , ако няма или бъркаш нещо или проблема е по сериозен

1.Откачи куплунга от делкото
2.Извади централния кабел от капачката на делкото,постави на кабела една свещ(не църковна)и я допри до масата на автомобила
3.Завърти контактния ключ на позиция "контакт"
4.Закачи единия край на пробната лампа на МАСА
5.С другия край на пробната лампа докосвай средния край на буксата която си откачил от делкото (Т.1)
6.Гледай дали има искра.Ако има датчик , ако няма или бъркаш нещо или проблема е по сериозен
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Направих както каза,хвърля искра с новия датчик от пасата,дори колата запали за няколко секунди,като вързах кабела от датчика направо на кебла на бубината за няколко секунди,но мисля че го правих със стария датчик и не стана,а новия стои на 180 градуса вътре в делкото и може да не става,за това утре ще върна стария и ще пробвам,ако не работи ще взема нов и това трябва да е проблема,другия вариант който остана е ECU-то,но дано не се стига до него.
Май има малко светлина в тунела
Май има малко светлина в тунела

- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Евала! Фанали сте го за каламбаците. Дръж са здраво да не бега до де се оправи и драсни после няколко реда кое как е било. Темата ще е полезна и на други колеги 

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Хванали сме го дръшки,бях въодушевен,че пробръмча за две-три секунди и не описах какво точно стана.
Днес сложих датчика на хол от пасата,той пасва ,НО седи точно на 180 градуса вътре в делкото от оригиналния дето стои(датчика от полото има от горе букса,планка и от долу е самия(май е електромагнит),а този от пасата е отгоре на самата букса и това може да ми играе шега,както и да е,този датчик работи,след това видях какво колегата blueice е написал и го направих,но искра нямаше чува се само как някакъв клапан в инжекцията се задейства и някакви релета цъкат порай компа,но искра нямаше.Пуснах един кабел от датчика направо до бубината и колата запали за не повече от 4 секунди и после не можа да запали пак,мисля че този датчик дето е на 180 градуса няма да свърши работа,но работи а този от полото не,защото и вчера давах така,но не се опита да запали,мисля да купя датчик и вече ако не е той ще се търси ECU.
Ще съм много благодарен,ако някой ако може да каже дали има проблем,че съм сложил такъв датчик за да не купувам напразно датчик.
Днес сложих датчика на хол от пасата,той пасва ,НО седи точно на 180 градуса вътре в делкото от оригиналния дето стои(датчика от полото има от горе букса,планка и от долу е самия(май е електромагнит),а този от пасата е отгоре на самата букса и това може да ми играе шега,както и да е,този датчик работи,след това видях какво колегата blueice е написал и го направих,но искра нямаше чува се само как някакъв клапан в инжекцията се задейства и някакви релета цъкат порай компа,но искра нямаше.Пуснах един кабел от датчика направо до бубината и колата запали за не повече от 4 секунди и после не можа да запали пак,мисля че този датчик дето е на 180 градуса няма да свърши работа,но работи а този от полото не,защото и вчера давах така,но не се опита да запали,мисля да купя датчик и вече ако не е той ще се търси ECU.

Ще съм много благодарен,ако някой ако може да каже дали има проблем,че съм сложил такъв датчик за да не купувам напразно датчик.

Последна промяна от kaiser666 на Нед 17 май 2009 20:05, променено общо 1 път.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
ECU ще намерим не е проблем 
Съмнява ме обаче ядовете да са от там...

Съмнява ме обаче ядовете да са от там...
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Поло 2F не пали/няма ток
имах аз един проблем с тоците... и всичко беше от шибания акомулатор... направи замерване ако е под 12.5 си зареди акомулатора, че при мен при 11.2 неще да пали.. даже стартера не завърта.
- bbboiko2004
- Мнения: 4303
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло 2F не пали/няма ток
свържи се с Doc_j тои има делко цяло работещо, пиши му да се разберете да пробваш дали е от датчика 

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Доста хора ми похвалиха едно момче,повиках го,дойде и каза че тоя е най скапания двигател,мери,мрънка си под нос и каза,че компа нещо се е збъгйосал и,че тоя датчик дето съм сложил няма как да стане,а стария не бачка,компа имало причина да се скапе и сигурно е бобината,взе да прави компа и каза да си сменя датчика и ще видиме какво ще стане.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток

Не барай компа до де не е сигурно. Не се връзвай не пишман майстори. Скапана е баба му, а не мотора!
Смени си датчика и си сложи 100% работеща бобина.
Комп от GT има Антов.
Редовен номер на "майсторите" е да си връзват гащите с "изгорял" комп когато не разбират.

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток
Чичи не е бобина,датчика ще го купя утре,а компа не ме интересува,да си прави каквото знае,това си е негова работа искам колата да запали,иначе ми се видя че знае какво прави,а и няколко човека са доволни от него. 

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
По-полечка с компира!Проблема не е у него! Не прибързвай...
Попринцип тия коли страдат от бобините... много лошо място... горят често!
Смени утре датчика и ще видиме ко ще покаже!
Попринцип тия коли страдат от бобините... много лошо място... горят често!
Смени утре датчика и ще видиме ко ще покаже!
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Поло 2F не пали/няма ток
kaiser666 написа:Чичи не е бобина,датчика ще го купя утре,а компа не ме интересува,да си прави каквото знае,това си е негова работа искам колата да запали,иначе ми се видя че знае какво прави,а и няколко човека са доволни от него.
Брат ми казах ти и преди:
УВЕРИ се, че бобините които пробваш работят. Хвани ги пробвай на нечия кола или свали работеща бобина от кола в ДВИЖЕНИЕ за да си сигурен! След това идва ред на датчика в хола/банята/кухнята и тн.
На последна спирка ти е компа! Като казвам последна значи НАЙ-ПОСЛЕДНА! Компа не е крушка от 60 вата да гори кога се сети. На този етап въобще забрави за него.
На колега миналата година му казаха да си продаде колата защото компа бил се преебал и му горял бобините. Същия колега още си кара колата (поло GT като твоето) и ядове няма.
Майсторите в днешни дни са като докторите. Вярноста на диагнозата зависи от количеството поет или непоет алкохол предната вечер. Не бързай със заключенията! Казах ти ако се наложи и комп ще намериме, само не се фърляй от сега в дълбоката вода.
Лека полека елиминирай на 100% всяка една възможност! До тук основното съмнение е върху бобината и върху датчика.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 2F не пали/няма ток
ОООО мамка му аре утре след работа да отидем да му оправим колата че ми писна от пишман майстори поне да разберем какво му е!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 2F не пали/няма ток






Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта