Тъкмо щях да пускам същата тема ,4е и мойта (97ма,1.4 ) се тресе като е на свободна.На студенто работи добре,после падат оборотите и претриса.И се чудех как да регулирам аванса (или авт. смукач ,както му казват) ,но нямам представа дали става на ръка или е от компа.
Пиши след диагностиката да видим от къде може да е проблема.



Неравномерна работа и "забива"? - Поправен!
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така, сега да обяснявам за разрешението (за сега надявам се и занапред) на проблема. Не знам спомняте ли си, че преди около месец смених ламбда сонда...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13202
...тя се оказа дефектна и почти неработеща за мое съжаление. Оттам подавала грешна информация на ЕКУ-то и то почнало да помпа яко бенз в цилиндрите и в маслото влезнал и въобще яко задавяне, съответно ефекта е бил обратен, вместо да сваля разхода - го качила с няколко литра на 100. Междувременно (едно зло никога не идва само, както знаете) два от кабелите на свещите започнали да прават мизерии и да прекъсват. Съответно свещите на 2ри и 3ти цилиндър мокри и без постоянна искра са загинали без време - на 1ви и 4ти са оцелели по чудо. От всичко което видях днес се оказа че има голяма вероятност положението да се оправи, сложих американска сонда някаква (била качествена според майстора) но хубавото й е че 1во - 88 лева и 2ро - с 6 месеца гаранция от сервиза, което включва и цялостната диагностика, тоест ако сдаде багажа - отивам и им я удрям в главите щото твърдят че сичко било тип-топ с двигателя и причината била в мойта стара сонда - менте. Стискайте ми палци, колеги да се оправи всичко и да нямам повече главобол с оборотите и разхода. Дано тази тема е била полезна и да помогне и на други с подобен проблем да действат по-навреме.
... и пак много 10Х на Вили! Признавам, че отново беше прав! bowdown
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13202
...тя се оказа дефектна и почти неработеща за мое съжаление. Оттам подавала грешна информация на ЕКУ-то и то почнало да помпа яко бенз в цилиндрите и в маслото влезнал и въобще яко задавяне, съответно ефекта е бил обратен, вместо да сваля разхода - го качила с няколко литра на 100. Междувременно (едно зло никога не идва само, както знаете) два от кабелите на свещите започнали да прават мизерии и да прекъсват. Съответно свещите на 2ри и 3ти цилиндър мокри и без постоянна искра са загинали без време - на 1ви и 4ти са оцелели по чудо. От всичко което видях днес се оказа че има голяма вероятност положението да се оправи, сложих американска сонда някаква (била качествена според майстора) но хубавото й е че 1во - 88 лева и 2ро - с 6 месеца гаранция от сервиза, което включва и цялостната диагностика, тоест ако сдаде багажа - отивам и им я удрям в главите щото твърдят че сичко било тип-топ с двигателя и причината била в мойта стара сонда - менте. Стискайте ми палци, колеги да се оправи всичко и да нямам повече главобол с оборотите и разхода. Дано тази тема е била полезна и да помогне и на други с подобен проблем да действат по-навреме.

... и пак много 10Х на Вили! Признавам, че отново беше прав! bowdown
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта