Дали по лесно ще загрее

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот lrlmodo » Чет 19 ное 2009 22:57


За мене няма никаквъ смисъл от тая тръба, ако ще Анщайн да дое да ми докаже mhihi
Карба при мен си е менюал аджъстмент :Mr Green Fun
Може би има някакъв ефект при -15гр ма здраве да е, ще го преживея




Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот winstrol » Чет 19 ное 2009 23:16


lrlmodo написа:За мене няма никаквъ смисъл от тая тръба, ако ще Анщайн да дое да ми докаже mhihi
Карба при мен си е менюал аджъстмент :Mr Green Fun
Може би има някакъв ефект при -15гр ма здраве да е, ще го преживея

Напълно съм съгласен :lol: :да:


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот abcd » Пет 20 ное 2009 10:48


Като прочетох "менюал аджъстмент" на колегата Irimodo се размечтах. Едно време клапата на смукателната тръба си имаше две ръчно задавани позиций: лято и зима. Е, като зачуруликат птичките на пролет преместваш на "лято" и проблема приключва. Сега с автоматичните клапи и подгревателите с датчици печелим незначително от бензин но даваме много повече в сервизите. Освен това дългият път от входа на смукателната тръба през пластмасовите охлюви на подгревателите не е плюс за пълненето на цилиндрите.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот lrlmodo » Пет 20 ное 2009 17:38


Бе и мойта е с атомат клапа, ама топлия въздух - по-добре без него.
Имах предвид че сместа при мене си я правя аз с двете отверки - няма сензори за темп за въздуха и подобни ел глупости.
Настройвам си я, както ми харесва на мене и така. Карбовците имат тия предимства mhihi


Потребителски аватар
Ico_Polo
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот Ico_Polo » Пет 20 ное 2009 19:02


lrlmodo написа:Бе и мойта е с атомат клапа, ама топлия въздух - по-добре без него.
Имах предвид че сместа при мене си я правя аз с двете отверки.

Есента си правиш сезонно техническо обслужване, и потготвяш колата за експлоатация в есенно-зимни условия :D .
Момчета, на нещо което инженери са отделили време да създадът, и после да усъвършенстват, не трябва да се пренебрегва така лесно, ако си мислите, че няма голямо значение, мога да ви споделя малко личен опит. Преди време имах едно МЗ 251, зимата държи 140км/ч, лятото не може да вдигне 120, позайнтересувах се и найстина разликата в температурата на въздуха променя мощноста на всички двигатели, просто при двутактовите и маломощните е по-осезателно.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 ное 2009 12:32


stelio_009 написа:Здравеите, на снимката е посочено което съм махнал, според вас за зимата не е ли по добре тъй?
http://store.picbg.net/pubpic/9A/07/da0 ... 4c9a07.jpg
Понеже карам до работа (5км.) и след работа, обратно.


ще намериш под вола теле, само продължавай да махаш разни неща под капака....
Щом е сложено , значи там му е мястото. Ако ще и двигателя да махнеш , колата няма да ти харчи по малко. Колкото са сметнали хората толкова, пък и с нашите бензини....

Добре махаш тръбата, без да разсъждаваш, ми то си има клапа там, когато си иска си взима топъл въздух от колектора, когато не иска не взима , има си клапа там, не усещаш че му бъркаш сместа така, той иска студен въздух (повече кислород) ти не му даваш ...

Темата по демонтажа на разни части от двигателя с цел "улекотяване" или "да стане икономична" :не: :banghead: направо недоумявам, последните няколко теми във раздел поло са потресаващи ....


Потребителски аватар
stelio_009
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот stelio_009 » Нед 22 ное 2009 12:45


Е не го махнах само е тъй щото ми хрумна ами липсваше един болт (не беше укрепено както се полага) и просто реших да питам тва е 8)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 ное 2009 15:47


stelio_009 написа:Е не го махнах само е тъй щото ми хрумна ами липсваше един болт (не беше укрепено както се полага) и просто реших да питам тва е 8)


"укрепи" го , както трябва да е , и си карай колата!

Последна промяна от freestyler911 на Нед 22 ное 2009 21:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stelio_009
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот stelio_009 » Нед 22 ное 2009 16:47


freestyler911 написа:
stelio_009 написа:Е не го махнах само е тъй щото ми хрумна ами липсваше един болт (не беше укрепено както се полага) и просто реших да питам тва е 8)


"окрепи" го , както трябва да е , и си карай колата!

"Укрепено" е имаш грешка :!:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 ное 2009 21:33


:oops: грешката е моя , извинете? А Укрепихте ли въпросната част ?


Потребителски аватар
stelio_009
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот stelio_009 » Нед 22 ное 2009 21:46


да, всичко е ОК :D


ivan212
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот ivan212 » Пон 23 ное 2009 10:27


freestyler911 написа:ще намериш под вола теле, само продължавай да махаш разни неща под капака....
Щом е сложено , значи там му е мястото. Ако ще и двигателя да махнеш , колата няма да ти харчи по малко. Колкото са сметнали хората толкова, пък и с нашите бензини....
Добре махаш тръбата, без да разсъждаваш, ми то си има клапа там, когато си иска си взима топъл въздух от колектора, когато не иска не взима , има си клапа там, не усещаш че му бъркаш сместа така, той иска студен въздух (повече кислород) ти не му даваш ...
Темата по демонтажа на разни части от двигателя с цел "улекотяване" или "да стане икономична" :не: :banghead: направо недоумявам, последните няколко теми във раздел поло са потресаващи ....


Добре де аз пак да питам - нямах такова чудо за студения въздух още като я купих колата... беше махнато не знам от кого... какво да правя сега - мога ли да продължа да карам така без тая тръба за студения въздух или да ходя до магазина и да се набутвам 100 лв. за нова тръба... Много ли е важна тази част за работата на колата...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот freestyler911 » Пон 23 ное 2009 22:13


реално погледнато , няма да стане нищо ако я няма. Просто аз като собственик на автомобил, държа всичко да си е както е написано в "упътването". Германеца е изчислил че тази тръба трябва да бъде там и да е с еди какви си размери и от еди какъв материал, там ще бъде! Германеца е казал такова масло, такова ще е , преценил е че на ХХХХХХ километри се сменя незнам си какво, ще бъде сменено....

В тоя ред на мисли, тръбата трябва да я има, и клапата за топло студено също, и гофрирания мъркуч също.
Тръбата няма да е повече от 10 пари по моргите, сложи я . Главната цел на двете тръби фактически е економия. Колкото по студено е навън (вкарваш повече кислород) толкова повече гориво е нужно за да изгори (ламбда сондата праща съответния сигнал), но германеца казва не , ще вкараме леко по топъл въздух и ще запазим мощността и ще съкратим разхода ... ... ... разсъждавай по натам ...


ivan212
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот ivan212 » Вто 24 ное 2009 10:23


Благодаря за разяснението. ще се разтърся из моргите за тая пластмаса да я сложа на мястото й


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Дали по лесно ще загрее

Мнениеот freestyler911 » Вто 24 ное 2009 20:00


ivan212 написа:Благодаря за разяснението. ще се разтърся из моргите за тая пластмаса да я сложа на мястото й


:applause: Радвам се че вземаш абсолютно правилното решение!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта