Вероятно си с 2е3. На MH и 2G моторите се монтират 2е3, доколкото знам. Еднокамерните 1b3 май са на 1.0 или 1.1, но не съм много сигурен.
Според ЕТКА на 2G се монтира 2е3, а 1B3 е при моторите с код HZ и ACM, като за последните има възможност и да са с Weber, вместо Pierburg.
колеги,да питам за polo 1,3 карб. колко е реалния разход...
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: колеги,да питам за polo 1,3 карб. колко е реалния разход...
еднокамерен карб. видях под капака,но под ламарините на възд. филтър се вижда,че карба е с водното и ел.затопляне???
след нова година ще го видим подробно...
след нова година ще го видим подробно...

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: колеги,да питам за polo 1,3 карб. колко е реалния разход...
Не знам, Владко. По ЕТКА го дават така. Вероятно може и да е сменян карба. Гледам някои колеги ги блазни идеята, че като сложат еднокамерен и колата ставала много икономична... само не знам вървежа какъв ще е 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: колеги,да питам за polo 1,3 карб. колко е реалния разход...
мнооого отдавна батко владко направи change на карб. на първото си поло/ауди50/като изхвърли стария раздут карб. и с межд.преход-самоделка монтира карб. от рено4/набор 1944
/компл. с възд. филтър - ако трябва да съм искрен-разхода падна а вървежа си остана същия???
/компл. с възд. филтър - ако трябва да съм искрен-разхода падна а вървежа си остана същия???- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: колеги,да питам за polo 1,3 карб. колко е реалния разход...
Ако е така, тогава каква е идеята на двукамерния карбуратор? Да гори повече и да върви пак толкоз ?
С най-добри чувства, не се имам изобщо за специалист по карбураторите, просто се опитвам да помисля логично кое и защо. Защо чичко немец е решил да сложи еднокамерен при моделите до 1.1, а на 1.3, 1.6 и 1.8 са двукамерни...
С най-добри чувства, не се имам изобщо за специалист по карбураторите, просто се опитвам да помисля логично кое и защо. Защо чичко немец е решил да сложи еднокамерен при моделите до 1.1, а на 1.3, 1.6 и 1.8 са двукамерни...Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта