Разпределителен вал 86ц ГТ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 10:59


stefan4o написа:
vankatajawa написа:
lrlmodo написа:Да точно това казва doc_j.
А и ти с тая глава от стария тип - трудно ще намериш нещо........

главата ми е от новите щото колекторире са от поло 6Н не е от старите с хидравлични повдигачи е и запалването е без чукче оргинално си е с датчик.

Колега, това, че е с датчик на Хол не значи, че колата ти е ГТ, моята и тя е с датчик на Хол. Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F, поне като обем и въртящ момент го превъзхожда. Някъде из английски форуми бях гледал един си прави сбирщайн на ГТ-полото с блок от АЕЕ ако не се лъжа и глава от 3F и електрониката от последното, резултатът беше доста добър, човекът си усещаше колата като близо 100 к.с. mhihi

Само малкиа талон е в мене някаде по двигатела не го ли пише кода???




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот stefan4o » Съб 13 фев 2010 11:08


Би трябвало да го пише някъде на блока. Защо само малкия талон е в теб, колега? mhihi Попитай държателя на големия талон какво пише там. Ако е с код GK не би трябвало капакът му да изглежда, като твоята. Ще ти покажа моят стар HK с мех.повдигачи как изглежда. Почти са идентични с GK-то...
Изображение
От тази година 1988 излизат няколко двигателя с мех.помпи за горивото - MH и 2G със сигурност са с такива понеже имам помпа от 2G. Предполагам и карбураторния HZ и той е с такава, дават и някакъв ААК, който не знам каква кубатура е. Така че може да си с всеки един от тях. При този тип мотори май кодът на мотора е написан някъде под термостатното тяло, поне така е при моето ABU, другият вариант е на блока малко над алтернатора (мисля там беше при стария HK мотор)

Последна промяна от stefan4o на Съб 13 фев 2010 11:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Съб 13 фев 2010 11:10


Пише го под делкото. Мисля че седи на самата глава щамповано, но при тебе тя е сменяна - поне ще видиш от какво е.


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 11:19


lrlmodo написа:Пише го под делкото. Мисля че седи на самата глава щамповано, но при тебе тя е сменяна - поне ще видиш от какво е.

Взех от един човек на 70години каза че я е карал доста години и не ми се вярва да е сменял главата.И полото е с катализатор


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Съб 13 фев 2010 11:36


Значи мотора ти меже да е AAK/ACM (1043cc, 45кс) - не помня точно кой беше.
Той е карбуратор с катализатор.
Щом кат застанеш пред мотора и бенз помпа е отдясно на главата - е или HZ или AAK/ACM.
Защото MH/2G/GK помпата е отляво :wink:


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 11:48


lrlmodo написа:Значи мотора ти меже да е AAK/ACM (1043cc, 45кс) - не помня точно кой беше.
Той е карбуратор с катализатор.
Щом кат застанеш пред мотора и бенз помпа е отдясно на главата - е или HZ или AAK/ACM.
Защото MH/2G/GK помпата е отляво :wink:

Мотора е 1272цц щото смявах гарнитурата на главата и взех гарнитура +това по номера на двигатела илиза 1.3 100% е 1.3 и мисля че е 75к.с. иначе няма как да върви толкоз.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот kaiser666 » Съб 13 фев 2010 13:22


Колега няма как колата ти да е 75коня.

stefan4o написа:
vankatajawa написа:[
Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F,

Защо не си по-близко да ти покажа аз кой мотор е по mhihi


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 13:48


kaiser666 написа:Колега няма как колата ти да е 75коня.

stefan4o написа:
vankatajawa написа:[
Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F,

Защо не си по-близко да ти покажа аз кой мотор е по mhihi

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=39336
Какво искате да кажете че няма поло 1.3 карбуратор 75к.с.(ГТ) от 1986г.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот Vizor » Съб 13 фев 2010 16:51


kaiser666 написа:Колега няма как колата ти да е 75коня.


Защо да не може? има 1,3 карбуратор 75 коня..


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот stefan4o » Съб 13 фев 2010 18:21


kaiser666 написа:Колега няма как колата ти да е 75коня.

stefan4o написа:
vankatajawa написа:[
Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F,

Защо не си по-близко да ти покажа аз кой мотор е по mhihi

Е какво да ми показваш, на хартия не е по- със сигурност, плюс това явно не си прочел мнението ми за англичанина, който си събрал мотор от АЕЕ и 3F. Няма как мотор с по-малък работен обем и по-малко въртящ момент да начеше такъв с по-голям, ако говорим за еднакви купета, разбира се.
Относно гарнитурата - колега, не мисля, че тя е показател, има взаимозаменяеми от различни мотори все пак. В ЕТКА дават буталото да е 75.00мм при всички мотори, които изброихме... при ABD (1.4 моно) го дават пак 75.00мм, предполагам, че останалите отвори за охлаждането може да съвпаднат, така че...
И друга идея имам - дай номер на карбуратора, оттам поне ще се види от какъв мотор е той... пак е нещо.


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 18:51


stefan4o написа:
kaiser666 написа:Колега няма как колата ти да е 75коня.

stefan4o написа:
vankatajawa написа:[
Между другото пробвай с вал от АБУ, 1.6 75 к.с. мисля, че този мотор е по- от 1.3 3F,

Защо не си по-близко да ти покажа аз кой мотор е по mhihi

Е какво да ми показваш, на хартия не е по- със сигурност, плюс това явно не си прочел мнението ми за англичанина, който си събрал мотор от АЕЕ и 3F. Няма как мотор с по-малък работен обем и по-малко въртящ момент да начеше такъв с по-голям, ако говорим за еднакви купета, разбира се.
Относно гарнитурата - колега, не мисля, че тя е показател, има взаимозаменяеми от различни мотори все пак. В ЕТКА дават буталото да е 75.00мм при всички мотори, които изброихме... при ABD (1.4 моно) го дават пак 75.00мм, предполагам, че останалите отвори за охлаждането може да съвпаднат, така че...
И друга идея имам - дай номер на карбуратора, оттам поне ще се види от какъв мотор е той... пак е нещо.

Каде е този номер на карбуратора


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот stefan4o » Съб 13 фев 2010 19:57


Изображение
При 2е3, ако колата ти има нещо GT-ско в нея, би следвало да е с такъв карб - слагат го и на GK...
Колегата lrmodo мисля, че ще отгатне. Има вариант колата да е със сменена глава, но с тази механична помпа, карбуратор и този капак на клапаните със сигурност няма как да е 3F. Вече долницата на мотора каква е, само ти можеш да кажеш след като огледаш блока. По принцип нямам идея дали са съвместими блок от GK и глава от AAK или HZ примерно...


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот lrlmodo » Съб 13 фев 2010 20:46


Ами мисля че са съвместими и гарнитурите и главите, и ще се окаже че мотора е GK със сменена глава просто.
Значи колегата иска да я засили, но за да сложи вал от ABU ще трябва да сложи ел помпа за карба.
Има такива продават се.
А и вече не можем да гадаем, колегата да погледне и даде повече инфо mhihi


Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот vankatajawa » Съб 13 фев 2010 23:07


stefan4o написа:Изображение
При 2е3, ако колата ти има нещо GT-ско в нея, би следвало да е с такъв карб - слагат го и на GK...
Колегата lrmodo мисля, че ще отгатне. Има вариант колата да е със сменена глава, но с тази механична помпа, карбуратор и този капак на клапаните със сигурност няма как да е 3F. Вече долницата на мотора каква е, само ти можеш да кажеш след като огледаш блока. По принцип нямам идея дали са съвместими блок от GK и глава от AAK или HZ примерно...

карбуратора е pierburg 2e3

Последна промяна от vankatajawa на Нед 14 фев 2010 10:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпределителен вал 86ц ГТ

Мнениеот stefan4o » Нед 14 фев 2010 1:39


Честито - караш стандартен 1.3 мотор на Фауве с 55 к.с. с катализатор и карбуратор. Това за субективното чувство на вървене го отдавам на по-късата скоростна кутия, характерна за по-малките кубици автомобили, където шоферът има чувството, че колата отлита на старт... но след като включи трета предавка разбира в каква грешка е mhihi Добре дошъл в клуба на слабите мАтори, т.е. добре сме те заварили :beer :Mr Green Fun :deal
п.п. относно първата ти питанка за вала - слагай от АБУ или 3F ще съживиш някой кон, може би... :bishop



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта