Здравейте, изчетах вашите мнения сега да споделя и моя проблем. Преди година и половина си взех поло. Проблема, е че не ми държеше оборотите, гаснеше като е студена, гасне и като натискам спирачката. Казаха ми, че е от стъпков мотор, но той върви с дроселовата клапа и така смених цялата дроселова клапа с втора употреба. Започна да държи оборотите долу горе. Сега пак съм я оставила на майстор, за да я постегна за зимата, с малко дете съм и много пъти съм изтръпвала като изгасне на някой завой и т.н.
Сега се оказа че ми е сложен грешен компютър в Италия, защото там ми е сменян двигателя от 1.4 на 1.6. Т,Е. аз я купих за 1,4, а като отидох за регистрация в КАТ излезе че е 1,6.
От там идвали проблемите!
Вашето мнение какво е и колко ще ми вземат за тази работа ?
Проблем с електрониката на дроселовата клапа
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с електрониката на дроселовата клапа
Ако колата е 1.6 с код на мотора AEE (пълна инжекция 75кс.) компа трябва да е Magnetti Marelli. Ако са ти сложили комп от 1.4 АЕX, който е на Бош е възможно от там да идват проблемите. Дроселите и на двата мотора са еднакви. Намираш си комп на Марели от 1.6 АЕЕ (ако това ти е настоящия мотор), слагаш го, обучаваш го да разпознава твоя ключ и си готов. Виж си какъв е компа и кода на мотора и пиши пак ако има нещо неясно.
Re: Проблем с електрониката на дроселовата клапа
Точно такава е колата, но незнам какъв е компютъра. Днес разбрах, че проблема е някаква букса, която я няма. Махната е когато е сменян двигателя и неможе да направи добра връзка
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта