Проблем с Поло 1.0 мпи

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
marin3
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 22 дек 2014 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот marin3 » Чет 25 дек 2014 17:38


свещите са eyquem platinum rfn 52 lz нови, кабелите нови, бубината нова, помпата я чувам след нагнетяване и падат оборотите
мислех че е въздушен филтър защото беше затлачен 100% и смучеше от картерните и цапаше дросела смених го сега не я цапа но пак го прави
ако е от дуиза няма ли да го прави постоянно щото при мен при едно натискане на педала е добре при друго не е добре хаотично е
имам чувство че след като се напълнят гърнетата с газове тогава става най зле а катализатор нямам но колата е аспаруховска и е била в епицентъра на наводнението и за това мисля че в гърнето може да има много кал другото което мисля преди да сменя въздушния е горяла масло и от там да е запушено гърнето което са монтирали вместо катализатор и като се заслушам от зад се чува боботене на тихи обороти и след форсиране при падане пак някво странно паткане въпреки че има 3 гарнета
дросела е чист само че е електронен не знам дали не трябва адаптация




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот freelancer » Чет 25 дек 2014 22:17


Струва ми се, че се коментират два различни двигателя! Този 1.0 МПИ е по новият и е на 6Н2, другият (АЕР) е 6Н1!
Нека колегата с 6Н2 1.0 МПИ да каже кода на двигателя?
Към колегата с 6Н2:
Колега, трака ли ти двигателя? Работи ли, като тих дизел? Тресе ли? Доколкото разбрах ти набива грешка за проблем с налягането във всмукателния колектор. Нямаш дебитомер, а имаш мап сензор, забит е отляво на всмукателния колектор, може да го изчистиш, със спрей за сензори, не го чисти с ацетон и разни други разредители. Мапа е железен и не се разваля. Огледай си маркучите за вакуума и си изчисти дросел клапата, виж за нагар и дано се разминеш само с чистенето.
Свети ли ти ЕРС лампата? Трябва да ти свети, ако мапа е отчел проблем с вакуума. Наблюдавай дали ти се вдига нивото на маслото!
Какво масло ти сложиха колега? На празен ход ти претръсква, през определен интервал, нали така?
Провери си кабелите и бобината. Бобината се пука. Виж дали правилно са ти свързали кабелите. Свещите как са?
Колко оборота ти вдига студена? Държи ли обороти или веднага падат на 870(900)?
Имах проблем с бендикса и не палеше винаги от първия път, правеше едно цък и толкова, бендикса е 35 лв. с труда ми излезе 55 лв. Той обаче не е причина за претрисането и придърпването.
Може и да е съвпадение това с ремъка. Ако имаше проблем с ангренажния ремък щеше да ти дава и други грешки, примерно за холовите датчици, така, че не е и ремъка.


marin3
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 22 дек 2014 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот marin3 » Пет 26 дек 2014 19:36


аз не мога да разбера кода на мотора но съм с мап сензора от ляво на смокатела.
вярно е работи като тих дизел но почистих мапа с кореселин въпреки че имах спрей за мап сензор вазмойно ли е да сам го развалил и вазможно ли е да сам го почистил но да се нуждае от занули на комп маркучите за вакум са сменени а дросела е почистен EPC лампата не свети след запалването разбира се .
бубината е нова кабелите също свещите също подредени са както трябва таи като не прекасва толкова брутално като на объркани кабели .
когато е студена работи на 900 оборота а когато се затопли при натискане на газта падат около 750 или 800 но когато застана отзад до гърнето се чува как някои от цилиндрите понякога не сработва добре хаутично е примерно 5 секунди работят после единия пропуска после 8 секунди работи после пропуска и така през 4,5,6,7 секунди все някои пропуска а иначе единственото нещо което свети на таблото е сервиз инспекшана
ще извадя мапа отново и ще го почистя но този път с спрея дано не сам го убил с първото чистене трябва ли да извадя акумулатора и след това да я оставя да работи докато загрее без да и пипам газта
много благодаря за информацията която сподели


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот freelancer » Пет 26 дек 2014 22:32


Колега, твоята коя година е? По рано си писал, че кода на мотора е АЕР? Щом няма разлика на студен и загрял двигател в оборотите си погледни температурният датчик, малко банално стана вече, но явно при поло си е консуматив. Сложи някакъв за 20 тина лева. Възможно е да буха здраво бензин и да дави поради проблем с датчика.
Ако засмуква през ауспуха съм чувал, че било признак за проблем с клапан. Измери си компресията ако искаш. Може да направиш теста с вестника, слагаш го отзад на ауспуха и гледаш дали го засмуква.
Дросела се адаптира по принцип сам. След каране. Поне така е при мен. Моят двигател е същият, като този 1.0 МПИ, за който пита другият колега.
На диагностика какво ти излиза? Ходил ли си? Намери си някой приятел с ваг-ком да я погледнете за грешки.
Може и инжекторите да пикаят или кофти връзка. Как пали? Това моно или пълен инжекцион е?


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот georgi_dob » Пон 29 дек 2014 22:45


Свали си дистрибуторната капачка. Провери графитчето в средата (да не е износено), също така и пластините за прехвърляне на искра от палеца да не са окислени. Почисти оксида (окиса). Свещите сменени ли са? Ако не е това проблема ходи в сервиз да ти премерят налягането на горивната помпа. Диагностика и т.н. За клапан не се проверява с вестник. А по следния начин: Навива се щуцер на мястото на свеща направен за целта (или директно с маркуча в отвора на свеща). Завърта се вала да затворят клапаните на този цилиндър и се вкарва въздух под налягане от компресор през щуцера или директно с маркуч влизащ плълно в отвора. Ако духа през ауспуха е изпускателен клапан, ако духа през карбуратора, моноинжекцията или в случая през дроселната клапа е всмукателен клапан.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 30 дек 2014 13:06


Пропуснал си да споменеш че може да изпуска и от щеката или от гърловината за маслото.


marin3
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 22 дек 2014 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот marin3 » Сря 31 дек 2014 14:15


благодаря на всички отзовали се на проблема ми след диагностика която направих вчера се оказа датчик температура и запушено гърне пълно с кал от наводнението в Варна сега всичко е ок
колата е 2000 г. 999 куб. пална инжекция но пак не знам нищо за кода на мотора извинявам се за не видението си ако някои може да ми каже какъв е кода ще се радвам да го знам и аз
благодаря отново


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот freelancer » Сря 31 дек 2014 18:17


И кво стана, пак познах! :icon_lol
Айде още една бира, черно! :beer
Едно поло ако не прави разлика между топло и студено, винаги е виновна онази гад, температурният датчик!


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Поло 1.0 мпи

Мнениеот georgi_dob » Пет 02 яну 2015 20:03


4i4o-dido, ако изпуска от там вече сме за основен ремонт или поне за смяна на сегменти.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта