Поло - Лагери при ремонт на скоростна кутия!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот freestyler911 » Пет 17 сеп 2010 17:45


Koksan написа:Ами чак специални инструменти... НЕ, но лагерите се избиват с много зор .... наистина много! На някои дори неможе да влезе скоба за изваждане, някой се вадят заедно с някое зъбно колело и ... т.н.
Аз лично и трудно избих зъбните колела на 5та скорост, уз само зегерка го държеше ... толкова бой го бих докато излезе, че не е истина!


Скоба за скоростни кутии ли ползва колега? Те са едни специални скоби ...




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Koksan » Пет 17 сеп 2010 19:34


Е какви ще да са тези специални скоби за скоростни кутии?


Потребителски аватар
bronzer91
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот bronzer91 » Пет 22 окт 2010 12:15


Колеги и моят ред дойде да отвярям кутия... двата ми задни лагера на вала са TIMKEN с номер XC06536CD цената на единия лагер по каталог е 30 евро ... предполагам , че лагера който е посочен в първия пост на колегата , а именно JXC 06536 DC е същия като моя , намерих каталог на TIMKEN и ето какво ми излиза : XC06536CD-99404 XC06536CD/JXC06536DC XC06536CD-20957 / JXC06536DC-K0957 29,96 - 29,96 е цената в евро , всичко останало са номера на лагера и предполгам че става въпрос за негови еквивалентни но под други номера ... ако има някой по компетентен нека сподели :|


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Koksan » Съб 23 окт 2010 13:17


едното е Лагера , другото е външната Гривна! това е разлиакта в номерата!
Има хиляди каталози на Тимкен ако тръгнеш да търсиш, но цените не са много актуални в тях!
В първия пост съм описал къде колкос труват, включително и оригиналните - които пак са Тимкен!


Потребителски аватар
bronzer91
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот bronzer91 » Съб 23 окт 2010 23:41


да колега след като написах коментара си видях :) и втория код ... днеска си намерих лагера в Бургас на цена 47 лева ... но взех само един поради липсата на средства за съжаление :| а и като цяло в скоростната ми кутия само единия лагер беше фрапиращ другите не вият особено много и се надявам да ме държат още известно време ... този който го сменям стария лагер беше целия на шупли и целия вал ми играеше и тракаше :( , днес събрахме кутията утре ще я качвам на колата и ще видя какъв ще е резултата :horror:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот freestyler911 » Съб 05 фев 2011 16:03


Koksan написа:Е какви ще да са тези специални скоби за скоростни кутии?



http://www.tashev-galving.com/tg/faces/ ... %20049.jpg


За такава скоба говорих.

Възможно ли е тракането при запален двг. и изкл. от скорост (както трака от пружини на феродовия диск) да се дължи на проблемен лагер в ск. кутия?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Koksan » Съб 05 фев 2011 22:04


freestyler911 написа:
Koksan написа:Е какви ще да са тези специални скоби за скоростни кутии?



http://www.tashev-galving.com/tg/faces/ ... %20049.jpg


За такава скоба говорих.

Възможно ли е тракането при запален двг. и изкл. от скорост (както трака от пружини на феродовия диск) да се дължи на проблемен лагер в ск. кутия?


Възможно е!!!

По въпроса за скобата - с тази скоба можеш да избиеш евентуално лагер от вал-а!А и не е специална скоба това! Но гривните в корпуса с това, няма как да се оправиш!


bigcat
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 11 дек 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот bigcat » Нед 06 фев 2011 20:45


Гривните в корпуса ги заваряваш на някакво желязо и ги избиваш.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот freestyler911 » Пон 07 фев 2011 20:04


там не може ли да се вкара такава скоба:


http://www.tashev-galving.com/tg/faces/ ... %20017.jpg


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Gecatawe » Вто 26 апр 2011 14:39


Дойде и моят ред колеги :banghead:
Лагерите както следва са 3 ТIMKEN XC06536CD 35.50лв/1бр , 1 TIMKEN L45449 15.00лв/1бр и 2 NTN LM78349/LM783410A 32.50лв/1бр. Малкия семеринг (зеленичкия) е 1лв, средния е 2.40лв и големия е 7.20. Съединитела дадох 148.60лв (това е без феродов защото моят скоро е сменян и е в добро състояние). Равносметка 6 лагера 3 семеринга притискателен диск + аксеален лагер 345,70лв.Утре ще събираме да видим какво ще бъде ще кача още снимки.
П.С: Всички части имат отсъпки, незнам колко обаче е.Притискатела и аксеалния лагер ми ги смъкнаха 35лв.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Anbuch » Вто 26 апр 2011 16:25


Супер иронично... mhihi . Как ми се искаше да не пиша в тая тема! И моя ред дойде.
Всичко ми излезе 450 лв ,ама лагера дето е на пиньона нещо не го нагласихме както трябва и сега 300 км по-късно вие та се къса кутията ,а през първите 250 км ни волъл ,ни стон. Писна ми ! Днес я пазарих за брак (не искам да я продавам ,че копувача ще се види в чудо с кутията) като си сваля борд компютъра,алармата,гумите с джантите и газовия инжекцион за 900 лв :bishop . Ще ставам 16V Лупохолик

4 бр лагери (TIMKEN) 260 лв
семеринги 40 лв
сваляне качване на кутията 80 лв
Масло 66 лв


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот Gecatawe » Вто 26 апр 2011 18:45


Ба и ти ме уплаши, аз още не съм събрал ама вече почва да ме лови страх.Колегата коксан ми обесни и той, че трябва да се внимава и да се напаснат.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот vasko__2 » Вто 26 апр 2011 20:03


Anbuch написа:Супер иронично... mhihi . Как ми се искаше да не пиша в тая тема! И моя ред дойде.
Всичко ми излезе 450 лв ,ама лагера дето е на пиньона нещо не го нагласихме както трябва и сега 300 км по-късно вие та се къса кутията ,а през първите 250 км ни волъл ,ни стон.

Лагерите като се сменят се регулират един по-един.Например сменяш на касетата на дифер. двата лагера,монтираш само нея в корпуса(всичко друго се изважда)и стягаш двата корпуса с няколко болта един към друг.Тогава завъртайки само касетата преценяваш хлабината.Ако има нужда,избиваш едната гривна и сменяш регулировъчната шайба.После пак сглабяш и пробваш - ако има нужда пак разглабяш.След това се иважда диференциала и са слага единия вал и се пробва само той.И т.н... Едно по-едно регулираш и накрая сглабяш всичко.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот H2O » Вто 26 апр 2011 20:12


Ами тя темата наистина си е за "полезни" При 1,4 скоростна кутия си е направо консуматив!Браво на колегата за желанието.Аз парите ще намеря,ама нервите няма да ми издържат :applause: vasko__2 дето го е написал е много важно да спазиш.Там наистина има тънкост.Ако трябва извикайте човек дето правил да не сговните хубавата работа която сте направили до сега.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагери при ремонт на Скоростна кутия!

Мнениеот freestyler911 » Вто 26 апр 2011 21:17


Скоростната кутия на полото май се оказа кутията на пандора.

От всичкото напасване и разглобяване и сглобяване не се ли оширяват леглата на гривните?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта