Като прочетох по темата няколко въпросчета ми се завъртяха в главата:
1. За термостата, щом управлява потока през радиатора значи трябва да има някъде нещо като клапа или кранче.Къде се намира и възможно ли е от там да идват проблеми? Тук
открих някакви данни как би трябвало да се държи при нормална работа.
2. Датчика за перката пише ТЕРМОСТАТ?!? (кое от двете е термостат?) отваря се на 92-93 градуса(87 по таблицата), фатални ли са тия 5-6 градуса?
3.За Таблото. Стрелката която показва температурата от къде взема сигнал (ако е от термостата значи той си работи нормално когато стрелката се движи)! Също незнам и на светодиода по средата кой му казва да свети!!!
100 градуса
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
термостат - > то самото е клапан.. като му стане "топло" отваря... като му е студено затваря.. и така постоянно отваря затваря...
може да отвори 1мм, 2мм, в зависимост от топлото..
Датчик за компира.. /това което си дал графиката/
Е съпротивлението на датчика за температурата /за компира или този за стрелката на таблото/
Датчика на перката е на радиатора.. при него при определена температура дава контакт и завърта перката.. пък на друга температура изклчва контакта..
още неясноти?
може да отвори 1мм, 2мм, в зависимост от топлото..
Датчик за компира.. /това което си дал графиката/
Е съпротивлението на датчика за температурата /за компира или този за стрелката на таблото/
Датчика на перката е на радиатора.. при него при определена температура дава контакт и завърта перката.. пък на друга температура изклчва контакта..
още неясноти?
- vlassev
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Мерси колега за пояснението
до сега съм карал само с въздушно охлаждане и не съм се сблъсквал с подобни проблеми
Значи в таблицата с данните става въпрос за термостата че отваря на 87 градуса а не че датчика за перката се включва на толкова...
И още едно въпросче, Има ли датчик за мерене температурата на маслото?


Значи в таблицата с данните става въпрос за термостата че отваря на 87 градуса а не че датчика за перката се включва на толкова...
И още едно въпросче, Има ли датчик за мерене температурата на маслото?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vlassev написа:И още едно въпросче, Има ли датчик за мерене температурата на маслото?
термостата казват "Starts to open" ->започва да отваря.. напълно отворил е например при 94 градуса.
Датчик за Т на маслото може и да има може и да няма..
ако имаш уред за показване Т на маслото имаш ако не нямаш..
по принцип по-мощните таратайки /бегачки/ имат..
зависи от мотора... и оборудването
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:.................._HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така
Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.
може ли някой да обясни, защо "това положение" (постоянна т-ра от около 90 гр. на извънградско) не е за харесване, защото при мен така се получи откакто смених термостата миналото лято. двигателят е HZ 1,05 литра, 88 г. купих термостата от "сакар-ауто", беше към 32 лв. с уплътнението, ваското1 го смени и се родих оттогава, щото преди това колата половин час не можеше да загрее на градско каране. имам тук-там течове по охладителната система и доливам по 100-200 гр. на месец (около 1000 км.). сменявал съм гарнитура на главата, защото предишната беше заминала и бая антифризец гореше моторчето.
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
т.е. да разбираме, че дори на дълъг път и дори в по-хладно време температурата на охлаждащата течност трябва да варира в диапазона около 85-90 гр., ако всичко е наред по охладителната система? защото преди да сменя термостата температурата ми падаше до към 40 гр. на извънградско, което според мен си беше очевиден показател за неработещ термостат. отделен е въпросът, че при тази температура колата ми на газ работи по-добре, отколкото при 90 гр. ама какво да се прави, щом немеца е рекъл така 

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Имам един въпрос по темата. Дали има датчици за охладителната перка за Голф на по ниска температура примерно на 90. Мисля да сложа такъв защото като съм в задръстване т.е. на ниски обороти водната помпа върти леко и перката включва на 95 но докато охлади първо стига до над 95 около 98 и това ме притеснява. когато има леко движение водата се върти по бързо и при включване на перката охлажда по-бързо.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта