100 градуса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Вто 12 сеп 2006 18:59


Като прочетох по темата няколко въпросчета ми се завъртяха в главата:

1. За термостата, щом управлява потока през радиатора значи трябва да има някъде нещо като клапа или кранче.Къде се намира и възможно ли е от там да идват проблеми? Тук
открих някакви данни как би трябвало да се държи при нормална работа.
2. Датчика за перката пише ТЕРМОСТАТ?!? (кое от двете е термостат?) отваря се на 92-93 градуса(87 по таблицата), фатални ли са тия 5-6 градуса?
3.За Таблото. Стрелката която показва температурата от къде взема сигнал (ако е от термостата значи той си работи нормално когато стрелката се движи)! Също незнам и на светодиода по средата кой му казва да свети!!!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 12 сеп 2006 20:34


термостат - > то самото е клапан.. като му стане "топло" отваря... като му е студено затваря.. и така постоянно отваря затваря...
може да отвори 1мм, 2мм, в зависимост от топлото..

Датчик за компира.. /това което си дал графиката/
Е съпротивлението на датчика за температурата /за компира или този за стрелката на таблото/

Датчика на перката е на радиатора.. при него при определена температура дава контакт и завърта перката.. пък на друга температура изклчва контакта..

още неясноти?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 12 сеп 2006 20:45


термостат:
Изображение



Датчика за перката /термо ключ се води/
Изображение


Датчика за таблото / или за компира
Изображение


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Сря 13 сеп 2006 7:03


Мерси колега за пояснението :idea: до сега съм карал само с въздушно охлаждане и не съм се сблъсквал с подобни проблеми :lol:
Значи в таблицата с данните става въпрос за термостата че отваря на 87 градуса а не че датчика за перката се включва на толкова...
И още едно въпросче, Има ли датчик за мерене температурата на маслото?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 13 сеп 2006 12:18


vlassev написа:И още едно въпросче, Има ли датчик за мерене температурата на маслото?

термостата казват "Starts to open" ->започва да отваря.. напълно отворил е например при 94 градуса.

Датчик за Т на маслото може и да има може и да няма..
ако имаш уред за показване Т на маслото имаш ако не нямаш..

по принцип по-мощните таратайки /бегачки/ имат..

зависи от мотора... и оборудването


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 25 сеп 2006 16:39


L&R написа:..................
_HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така


Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.


може ли някой да обясни, защо "това положение" (постоянна т-ра от около 90 гр. на извънградско) не е за харесване, защото при мен така се получи откакто смених термостата миналото лято. двигателят е HZ 1,05 литра, 88 г. купих термостата от "сакар-ауто", беше към 32 лв. с уплътнението, ваското1 го смени и се родих оттогава, щото преди това колата половин час не можеше да загрее на градско каране. имам тук-там течове по охладителната система и доливам по 100-200 гр. на месец (около 1000 км.). сменявал съм гарнитура на главата, защото предишната беше заминала и бая антифризец гореше моторчето.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 сеп 2006 16:50


просто защото немеца е изчислил всичко да работи на 90 градуса..
всичко друго далеч от този диапазон не е добре..


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Вто 26 сеп 2006 9:50


т.е. да разбираме, че дори на дълъг път и дори в по-хладно време температурата на охлаждащата течност трябва да варира в диапазона около 85-90 гр., ако всичко е наред по охладителната система? защото преди да сменя термостата температурата ми падаше до към 40 гр. на извънградско, което според мен си беше очевиден показател за неработещ термостат. отделен е въпросът, че при тази температура колата ми на газ работи по-добре, отколкото при 90 гр. ама какво да се прави, щом немеца е рекъл така :)


Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vlassev » Вто 03 окт 2006 11:26


Значи за да се потдържа температура 90 градуса перката на колко трябва да се включва? Малко под 90 или малко над???


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 03 окт 2006 14:05


vlassev написа:Значи за да се потдържа температура 90 градуса перката на колко трябва да се включва? Малко под 90 или малко над???

По каталог поне на голфа перката включва на 95 и изключва на 86.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 03 окт 2006 14:10


Имам един въпрос по темата. Дали има датчици за охладителната перка за Голф на по ниска температура примерно на 90. Мисля да сложа такъв защото като съм в задръстване т.е. на ниски обороти водната помпа върти леко и перката включва на 95 но докато охлади първо стига до над 95 около 98 и това ме притеснява. когато има леко движение водата се върти по бързо и при включване на перката охлажда по-бързо.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 04 окт 2006 13:29


Вчера си взех датчик който включва на 92 и го смених. Сега ситуацията е подобна но е по добре и температурата я качва до 95.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта