targov_sl написа:моето масло също спада без странен пушек и без капки в гаража (гараж с циментов под където нищо не остава незабелязано :Д ) но има и нещо друго не съм много на ти с нещата но там откъдето започват кабелите на свещите деоко ли му казват не съм много сигурен понякога забелязвам капчица да сълзи има една капачка около снопа от кабели и на нея е капката и колкото по топъл е мотора толкова по голяма става капчицата съответно и доста мирише на масло
има и друго странно сега зимата когато парното и вентилатора по често се пуска на загрял мотор се появява една много дразнеща миризма на двигател на масло ... филтъра на купето ми е на 1 година идея от къде идва миризмата
Лагеруването на делкото се маже с масло от двигателя. Доколкото си спомням в корпуса на делкото имаше лагерче и след него уплътнение (говоря за Magneti Marelli) Явно при теб уплътнението е протекло. Делкото не се разглобява трудно, само преди демонтажа трябва да отбележиш точната му позиция, за да не объркаш центровката. Като го разглобиш провери какво представлява уплътнението и дали може да се намери от някой магазин за семеринги. Другия вариант е да върнеш старото в представителство на VW и да си вземеш ново Бош на цена около 220лв. На моето делко се беше разбила бронзовата втулка на датчика на Хол и аз вместо датчик си взех цяло делко комплект и повече не ми създаде никакви проблеми

