Въпрос за генерация на ауспух

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот Shanovec » Вто 19 юли 2011 21:04


на оргиналното гърне най-накрая отвора е фи43. ако е до 10-ина мм по-голямо не вярвам да има някакъв проблем.




Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот vr_mk2 » Сря 20 юли 2011 16:37


Само със смяна на крайно гърне, независимо колко голямо ефекта е супер незначителен от към динамика и е направо недоловим. Повече е разликата в звука :Mr Green Fun . Иначе за цяла генерация - има си калкулатори, за тези на които не им се смята - според фазите на вала/овете, обема на цилиндъра и оборотите в които искаме максимална мощност.

Иначе за 16V от стандартните размери за генерация - Ф50 :idea:


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот Shanovec » Чет 21 юли 2011 15:52


честно казано аз заради звукът повече искам да го направя :Mr Green Fun . да чуя как "пее"


Потребителски аватар
refresh4o
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
Автомобил: VW POLO B5188PP
Двигател: AEX 1996
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот refresh4o » Пет 22 юли 2011 22:32


Shanovec написа:честно казано аз заради звукът повече искам да го направя :Mr Green Fun . да чуя как "пее"

аз също :D

има ли колеги от варна, които работят по политата си :talk:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот freestyler911 » Съб 23 юли 2011 6:40


refresh4o написа:
Shanovec написа:честно казано аз заради звукът повече искам да го направя :Mr Green Fun . да чуя как "пее"

аз също :D

има ли колеги от варна, които работят по политата си :talk:



....NIPO....

....Волен....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19333
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юли 2011 8:10


Shanovec написа:честно казано аз заради звукът повече искам да го направя :Mr Green Fun . да чуя как "пее"

Според тебе как ПЕЕ двигател 1.4 :063: Като прочета подобно нещо и просто съм :063:


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот Shanovec » Нед 24 юли 2011 0:48


vr_mk2 написа:Само със смяна на крайно гърне, независимо колко голямо ефекта е супер незначителен от към динамика и е направо недоловим. Повече е разликата в звука :Mr Green Fun . Иначе за цяла генерация - има си калкулатори, за тези на които не им се смята - според фазите на вала/овете, обема на цилиндъра и оборотите в които искаме максимална мощност.

Иначе за 16V от стандартните размери за генерация - Ф50 :idea:

това е за AFN, мен не интересува за AEX


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот Shanovec » Нед 24 юли 2011 0:54


stefan4o написа:
Shanovec написа:честно казано аз заради звукът повече искам да го направя :Mr Green Fun . да чуя как "пее"

Според тебе как ПЕЕ двигател 1.4 :063: Като прочета подобно нещо и просто съм :063:

а аз като прочета подобен коментар и направо :stumm . още повече от теб. аз едно такова мнение си бях изградил за теб, а ся :075:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот freestyler911 » Нед 24 юли 2011 7:11


Той колегата е прав. За да чуеш пеенето трябва дебит въздух, освен това голямата кубатура резонира по друго...

1.4 да пее? по скоро плаче ....


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот vr_mk2 » Нед 24 юли 2011 9:56


Shanovec написа:
vr_mk2 написа:Само със смяна на крайно гърне, независимо колко голямо ефекта е супер незначителен от към динамика и е направо недоловим. Повече е разликата в звука :Mr Green Fun . Иначе за цяла генерация - има си калкулатори, за тези на които не им се смята - според фазите на вала/овете, обема на цилиндъра и оборотите в които искаме максимална мощност.

Иначе за 16V от стандартните размери за генерация - Ф50 :idea:

това е за AFH, мен не интересува за AEX


За 1.4 8V - Ф45


Потребителски аватар
Shanovec
Мнения: 452
Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
Двигател: AEX 1997 AKL 1999
Местоположение: Казанлък / Копринка

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот Shanovec » Пон 25 юли 2011 14:53


не е ли Ф43


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за генерация на ауспух

Мнениеот vr_mk2 » Пон 25 юли 2011 15:00


43мм е компромисната заводска генерация, която освен, че е малко по-малка има и сгъвания на които е още по-тясно. За това при огъване на тръби за спортни генерации се използва тръбогиб, като преди това се пълнят с инфузорна пръст и при огъването се нагряват. Аз за по-лесно вместо да огъвам тръби използвам прави за които заварявам колена със същия диаметър.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта