Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99" вече ремонтирано
- Hristov838
- Мнения: 101
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Бяла Слатина
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99"...задрал вал
Работата е там, че вече обслужих колата, като не жалих пари за частите, включително скъп антифриз и хубави гуми. Мисля, че ако я продам, ще загубя повече пари, отколкото ако я направя...не знам. Колата е в много добро състояние на купето, запазена е наистина.
Последна промяна от Hristov838 на Чет 03 май 2012 20:48, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99"...задрал вал
Аз също те подкрепям ЗА ремонт...но за съжаление не и материално...
Ти плащаш , ти решаваш.
Ако продаваш слагай снимки в изолЮбие и да се договаряме.
Ти плащаш , ти решаваш.
Ако продаваш слагай снимки в изолЮбие и да се договаряме.
- Hristov838
- Мнения: 101
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Бяла Слатина
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99"...задрал вал
Днес взех автомобила. Ремонта е направен и включва следното: смяна на глава, шлайфане на същата, нови повдигачи /Ина/, нови гумички на клапаните, напасване на клапаните, смяна на биелни лагери. Майстора ми показа старите лагери / приличат на полуокръжност, като от вътрешната им страна имаше задиране и по външните ръбове /. Пред няколко дни видях и главата. По разпределителния вал в единия край имаше задирания и по главата, там, където ляга, ама сериозни следи бяха, главата беше пълна с глеч. Сега колата работи без шумове, обаче при подаване на повече газ излиза сиво-черно и мирише на неизгорял бензин. Пред мен бе закачена на КТС Бош и даде две грешки /сензор на смукателен колектор и ламба сонда. Изчисти грешките. Майстора свали датчика и го почисти със спрей. След като го сложи, пушека намаля осезаемо, почти изчезна. Той ми каза да покарам 2-3 дена и пак да я качим на диагностика. Ако пак даде грешките явно трябва да се смени ламбадата. Другото нещо, което ми направи впечатление, е че в града като карах днес на няколко пъти малко подмина 90 градуса, до към 92. Възможно ли е да включва перката на втора степен по-късно, след 90. Преди съм имал поло и никога не е подминавала 90те. Благодаря за отговорите!
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99" вече ремонтирано
Колега карам същия звяр и температурата никога не мие мърдала над 90 дори в задръстване ,но от 90 до 92 не виждам какво те притеснява.Надявам се знаеш ,че след такъв ремонт трябва да направиш разработка...Дано всичко е на ред и ти пожелавам дълги километри с ролото 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99" вече ремонтирано
Няколко въпроса.
1.Замерихте ли налягане на маслото при загрял двигател? Ако не са мерили , мерете веднага! Маслената помпа е стотина лева ....
2.Има само един датчик на вход. колектор. Там е добре да се накисне със WD40 и да се издуха с компресор. Много са фини тръбичките им , а се пълнят с мизерия от картерната вентилация.
3.Термостата с какъв статус е ? Някой мери ли темп. в разширителния съд? На загряла кола и стрелката на таблото на 90 градуса в разширителния е около 78-80 градуса.
4. Перката се контролира от един датчик на радиатора, да му се проверят стойностите и кога включва и изключва задължително!
1.Замерихте ли налягане на маслото при загрял двигател? Ако не са мерили , мерете веднага! Маслената помпа е стотина лева ....
2.Има само един датчик на вход. колектор. Там е добре да се накисне със WD40 и да се издуха с компресор. Много са фини тръбичките им , а се пълнят с мизерия от картерната вентилация.
3.Термостата с какъв статус е ? Някой мери ли темп. в разширителния съд? На загряла кола и стрелката на таблото на 90 градуса в разширителния е около 78-80 градуса.
4. Перката се контролира от един датчик на радиатора, да му се проверят стойностите и кога включва и изключва задължително!
- Beatle88
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99"...задрал вал
Hristov838 написа:Днес взех автомобила. Ремонта е направен и включва следното: смяна на глава, шлайфане на същата, нови повдигачи /Ина/, нови гумички на клапаните, напасване на клапаните, смяна на биелни лагери. Майстора ми показа старите лагери / приличат на полуокръжност, като от вътрешната им страна имаше задиране и по външните ръбове /. Пред няколко дни видях и главата. По разпределителния вал в единия край имаше задирания и по главата, там, където ляга, ама сериозни следи бяха, главата беше пълна с глеч. Сега колата работи без шумове, обаче при подаване на повече газ излиза сиво-черно и мирише на неизгорял бензин. Пред мен бе закачена на КТС Бош и даде две грешки /сензор на смукателен колектор и ламба сонда. Изчисти грешките. Майстора свали датчика и го почисти със спрей. След като го сложи, пушека намаля осезаемо, почти изчезна. Той ми каза да покарам 2-3 дена и пак да я качим на диагностика. Ако пак даде грешките явно трябва да се смени ламбадата. Другото нещо, което ми направи впечатление, е че в града като карах днес на няколко пъти малко подмина 90 градуса, до към 92. Възможно ли е да включва перката на втора степен по-късно, след 90. Преди съм имал поло и никога не е подминавала 90те. Благодаря за отговорите!
кажи колко пари ти е излезнало това удоволствие и къде си го правил, че и мен ме чака подобно нещо

- Hristov838
- Мнения: 101
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Бяла Слатина
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99" вече ремонтирано
Ами ремонтът ми излезе 450 лева, но позвах отстъпка. Реалната цена е между 600 и 700 лева. Не мога обаче да ти препоръчам сервиза, тъй като той е към автокъща и не ремонтират други автомобили. Иначе загрявянето се установи, че е от термостата. Смених го /Валер/, новият пък не затваря и колата си работи незагряла. Какъв парадокс! Втори термостат чисто нов не бачка... Сега ще търся на Бер.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Полото сдаде багажа... 1.4 60 коня 99" вече ремонтирано
Свали капачката на термостата и търси с нея , БЕР трябва да стане.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта