не е проблем изработката, а материала от които са изработени. Тъй като няма от къде да се намери същия материал използвах четки от стартер на варбург поради 2 причини:
- предполагам че материала е качествен - предназначени са за работа в натоварен режим(оригинални Бош)
- и са с ниско съдържание на графит (като оригиналните на моторчето)
пак казвам, че това най вероятно ще се окаже временен вариант докато намера др. двигателче/клапа.
поздрави
VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
Ето за всички които имат проблеми с проклетата клапа:
http://acs-bulgaria.com/razni/polo/drosel1.html
поздрави
http://acs-bulgaria.com/razni/polo/drosel1.html
поздрави
- enime
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 16:08
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: Сливен
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
колега и все пак след манипулацията със смяната на четките какъв е резултата, има ли промяна в оборотите?
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
след ремонта оборотите са стабилни, смукача си работи като преди.
само трябва да се адаптира клапата.
само трябва да се адаптира клапата.
-
uomoto
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
Ако е Marelli не се адаптира с VAG.
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕЕ)
а с какво да го адаптирам
няма ли да стане с VAG COM s CAN поддръжка
няма ли да стане с VAG COM s CAN поддръжка
Re: VW Поло 1,6 1998 - каква е тази грешка Idle actuator (АЕ
uomoto написа:Ако е Marelli не се адаптира с VAG.
при мен е марелии се разпознажа с vag com 409.1 но хваща само пържите 5 - 6 канала.
Ако взема по нова версия дали ще мога да адаптирам клапата
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта