Колега честито! Дано нямаш повече подобни неприятности!
А иначе това, че ти е взел само 20 лева не е гаранция, че проблема е бил елементарен и лесно разрешим. Просто има всякакви хора, така е и с майсторите, едни гледат да ти одерат кожата, други взимат нормално а трети, какъвто може да е и този човек работят за удоволствие и вземат някакви пари колкото просто да вземат нещо. Такива като последния имам удоволствието да познавам - уверявам Ви съществуват!!!
Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕН
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място
Благодаря колега, надявам се, че няма да имам повече проблеми!
И аз не вярвах, че има такива хора, но наистина съществуват.
А колкото до проблема, едва ли е бил толкова лесно разрешим, просто от сумата, която ми взе смятам, че не се е наложила смяна на скъпи части по двигателя, в такъв смисъл го казвам.
Иначе ми е ясно, че уменията и опита се трупат с години и сами по себе си са безценни.
И аз не вярвах, че има такива хора, но наистина съществуват.
А колкото до проблема, едва ли е бил толкова лесно разрешим, просто от сумата, която ми взе смятам, че не се е наложила смяна на скъпи части по двигателя, в такъв смисъл го казвам.
Иначе ми е ясно, че уменията и опита се трупат с години и сами по себе си са безценни.
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място
До freelancer
Здравейте колега,аз също съм от Казанлък, собственик на Поло.Моля ви да ми дадете координатите на вашия майстор.Наистина трудно се намират майстори, които си разбират от работата.
Здравейте колега,аз също съм от Казанлък, собственик на Поло.Моля ви да ми дадете координатите на вашия майстор.Наистина трудно се намират майстори, които си разбират от работата.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място
Здравей колега!Имам сходен проблем.Може ли да ми дадеш координати на този майстор за предпочитане телефон ,защото не съм от Казанлък.Благодаря!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕ
Здравейте колеги,
Поради големия интерес и многобройните преглеждания, смятам, че този проблем е често срещан при доста собственици на поло и за това бих искал да дам повече информация за моето "ходене по мъките", докато стигна до истинското му отстраняване.
Симптомите бяха нестабилен празен ход и гаснене след 5-6 секунди, първоначално работеше и по 15 тина секунди преди да изгасне. При повторно запалване се стабилизираше и така след по голям престой се повтаряше ситуацията. Събитията се развиват през зимата, тъй като закупих колата през октомври и започнах да я "стягам".
По нагоре съм писал, че проблема е бил отстранен, но по късно се оказа, че колата спря да гасне на празен ход, но ако пусна консуматори или тръгна преди да изчакам 15-20 секунди на място оборотите ставаха нестабилни падаха и изгасваше. Последва чистене и адаптиране на дросела, който се оказа чист и се върнах пак в изходно положение. Оказа се, че майстора, който ми оправи колата преди чистенето на дросела от друг майстор ми е променил настройките на дросел клапата, за да не гасне, но пък това е причинило нейното нестабилно състояние, с което ми е решил един проблем, но ми е отворил друг.
След, като се затопли времето и започна да става горещо и вече адаптирах и прегледах дросела и потенциометъра и колата продължаваше да гасне я закарах пак при същия майстор, който ми е променил насторйките, но когато му се обадих да ми каже дали е оправил колата, той ми каза, че колата ми е наред и няма нищо за правене, че дросела ми работи коректно.
Трудно ми беше да повярвам, но след известен тест период се убедих, че е прав и колата си работи и не гасне. След време разбира се я измих хубаво, без двигателя и проблема пак се появи. Тука вече имах материал за размисъл и направих веднага връзката с водата!
Покарах я пак за да видя дали ще се "оправи" и след 4-5 дена, пак се "оправи".
След четене във форума на подобни проблеми свързани с влага и мокро време се насочих, към бобина и кабели и тъй като бобината не е евтина трябваше да бъда напълно сигурен, че проблема е в нея.Кабелите са ми сменяни и са сравнително нови (2010 г.).
След като колата беше спряла да гасне, проверих бобината, най-вече корпуса и открих 5-6 микропукнатини, може и да са повече. Напръсках бобината с препарат за прозорци и зачаках да изгасне, обаче двигателя продължи да си работи нормално, но на следващата сутрин при първото палене за първи път бях щастлив, когато колата започна да гасне. Запалих и след няколко секунди падат оборотите и изгасва, втори път пак гасне, на третия запали и вече бях уверен, че съм на прав път.
Поръчах си бобина Беру и по време на смяната и обаче, колата спря да пали, като по късно установих, че се е прецакал и регулатора на напрежението на алтернатора и не ми зарежда акумулатора. След смяната на бобината, заредих акумулатора и я закарах да и отремонтират и алтернатора.
След всичките тези процедури резултата е НЕгаснеща и нормално работеща кола!
Надявам се, че съм или ще бъда полезен на някой със сходен проблем, като моя. На мен ми отне 7 месеца за да разбера най накрая от къде ми е дошло. През тва време научих доста за двигателя на полото и по принцип за двигателите, както и за техните проблеми, знания, които надявам се да не ми се налага да ги прилагам отново или скоро.
Поради големия интерес и многобройните преглеждания, смятам, че този проблем е често срещан при доста собственици на поло и за това бих искал да дам повече информация за моето "ходене по мъките", докато стигна до истинското му отстраняване.
Симптомите бяха нестабилен празен ход и гаснене след 5-6 секунди, първоначално работеше и по 15 тина секунди преди да изгасне. При повторно запалване се стабилизираше и така след по голям престой се повтаряше ситуацията. Събитията се развиват през зимата, тъй като закупих колата през октомври и започнах да я "стягам".
По нагоре съм писал, че проблема е бил отстранен, но по късно се оказа, че колата спря да гасне на празен ход, но ако пусна консуматори или тръгна преди да изчакам 15-20 секунди на място оборотите ставаха нестабилни падаха и изгасваше. Последва чистене и адаптиране на дросела, който се оказа чист и се върнах пак в изходно положение. Оказа се, че майстора, който ми оправи колата преди чистенето на дросела от друг майстор ми е променил настройките на дросел клапата, за да не гасне, но пък това е причинило нейното нестабилно състояние, с което ми е решил един проблем, но ми е отворил друг.
След, като се затопли времето и започна да става горещо и вече адаптирах и прегледах дросела и потенциометъра и колата продължаваше да гасне я закарах пак при същия майстор, който ми е променил насторйките, но когато му се обадих да ми каже дали е оправил колата, той ми каза, че колата ми е наред и няма нищо за правене, че дросела ми работи коректно.
Трудно ми беше да повярвам, но след известен тест период се убедих, че е прав и колата си работи и не гасне. След време разбира се я измих хубаво, без двигателя и проблема пак се появи. Тука вече имах материал за размисъл и направих веднага връзката с водата!
Покарах я пак за да видя дали ще се "оправи" и след 4-5 дена, пак се "оправи".
След четене във форума на подобни проблеми свързани с влага и мокро време се насочих, към бобина и кабели и тъй като бобината не е евтина трябваше да бъда напълно сигурен, че проблема е в нея.Кабелите са ми сменяни и са сравнително нови (2010 г.).
След като колата беше спряла да гасне, проверих бобината, най-вече корпуса и открих 5-6 микропукнатини, може и да са повече. Напръсках бобината с препарат за прозорци и зачаках да изгасне, обаче двигателя продължи да си работи нормално, но на следващата сутрин при първото палене за първи път бях щастлив, когато колата започна да гасне. Запалих и след няколко секунди падат оборотите и изгасва, втори път пак гасне, на третия запали и вече бях уверен, че съм на прав път.
Поръчах си бобина Беру и по време на смяната и обаче, колата спря да пали, като по късно установих, че се е прецакал и регулатора на напрежението на алтернатора и не ми зарежда акумулатора. След смяната на бобината, заредих акумулатора и я закарах да и отремонтират и алтернатора.
След всичките тези процедури резултата е НЕгаснеща и нормално работеща кола!
Надявам се, че съм или ще бъда полезен на някой със сходен проблем, като моя. На мен ми отне 7 месеца за да разбера най накрая от къде ми е дошло. През тва време научих доста за двигателя на полото и по принцип за двигателите, както и за техните проблеми, знания, които надявам се да не ми се налага да ги прилагам отново или скоро.

Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕ
Браво колега за обяснението
Няма лошо да ти се наложи да приложиш знанията си, примерно за да помогнеш на някой колега тук във форума! ;)
Поздрави!

Няма лошо да ти се наложи да приложиш знанията си, примерно за да помогнеш на някой колега тук във форума! ;)
Поздрави!
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕ
П.С.
Смених ремъците, но все още не съм сменил маслото, а то в момента е над максимума по незнайни причини... дали е възможно това да има нещо общо?
Смених ремъците, но все още не съм сменил маслото, а то в момента е над максимума по незнайни причини... дали е възможно това да има нещо общо?
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕ
minch написа:П.С.
Смених ремъците, но все още не съм сменил маслото, а то в момента е над максимума по незнайни причини... дали е възможно това да има нещо общо?
Нещо общо с кое?Иначе може да влиза гориво в маслото,ако караш само на къси разстояния,а при мен когато беше прецакана гарнитурата на главата влизаше антифриз.И пак беше над нивото.А пък маслото не се пресече.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕ
minch написа:П.С.
Смених ремъците, но все още не съм сменил маслото, а то в момента е над максимума по незнайни причини... дали е възможно това да има нещо общо?
Ако ти гасне, не е от маслото. Между другото аз също се бях паникьосал, че ми смесва бензин с масло, а накрая излезе, че въпросният "майстор" ми бил налял 4 литра вместо, 3,5 л. по каталог.
Когато го питах, защо ми е налял половин литър отгоре ми отговори, че щяла да го изгори!? За 6 лв. отгоре ще ми прецака някоя семеринга, абе ужас.
Ако имаш повече масло не е гаранция, че ти го смесва с бензин.
Отвори капачката на маслото и помириши дали мирише на бензин! Махни щеката и си го сложи на пръстите и го разтъркай да видиш дали маже добре и пак го помириши. Имай предвид, че по принцип маслото си мирише на изгорели газове и ако е работила колата с него миризмата не е същата, като от тубата, когато е ново.
Огледай за течове и си провери семерингата на скоростната кутия ако сега си я купил колата.
Четох и за проба на маслото с вестник. Капваш една капка на вестник и отстрани се получава един обрач, това е бензина, по принцип е нормално да има малко бензин в маслото, както ти е казал колегата, ако караш предимно на малки разтояния. Покарай на дълъг път и като си вдигне 90 градуса ще го изгори.
Смени си маслото 10в40 с някое по хубаво, не слагай евтини, че ще ти чукат повдигачите.
Както ти казах, може да са налели просто повече масло!!!!!!!
Аз го сменях 2 пъти, защото не бях сигурен какво са ми наляли, най добре си купи сам тубата и гледай докато ти го сменят.
Смених маслото, защото ми чукаше нещо и по късно се оказа , че са ми сложили менте водна помпа и е чукал пръстена на помпата. По късно същият пръстен едва не ми скъса ремъка! Виж си водната помпа за течове или тракане и много внимавай каква ти слагат!
Май четох, че ако върнеш старата срещу 60 лв. ти слагат оригинална в сервиз на фоолксваген.
Бензинките имат по особен шум и леко цъкат, това също е нормално.
Виж какво ти излиза от ауспуха, дали пуши.
Прегледай бобината за пукнатини, смени си свещите, виж и кабелите.
Ако колата е на 10 + години бобината е заминала или поне корпуса е напукан, щото ги правят от пластмаса и сдават багажа.
- MiTko_e30
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 8:35
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.9 TDI 101
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място
freelancer написа:Здравейте колеги,
Искам да благодаря на всички отзовали се, радвам се изключително много, че намерих толкова съмишленици в този форум. :D
Проблема с гасненето е решен, всъщност се реши още на 3 -ти декември, но изчаках да покарам колата за да бъда напълно сигурен, че всичко е ок.
Съжалявам, че не мога да помогна на хората със сходен проблем, но човека, който ми разреши проблема не ми каза какво е направил с колата, но факт е, че вече не гасне:wink:
Та въпросният човек е един изключително добър механик, до който се добрах с много зор и късмет, тъй като е много търсен, не само от клиенти, но и от други майстори. Оказа се също и много скромен и съвестен, тъй като е питал мой приятел дали проблема ми продължава да съществува.
Относно решението на проблема човека ми каза, че е вадил компютъра и някакви "парапатки", но какво е направил така и не разбрах.
Не мога да опиша с думи, колко съм му благодарен!
Колега къде е този майстор :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕНО

Стара е темата колега! Оказа се, че въпросния майстор нищо не е направил.
Проблема си го реших сам, след смяна на О-пръстените на всмукателния колектор!
Записваше ми дълго време грешка за МАП сензор - недействителен сигнал, сега грешката не се появява повече!
- MiTko_e30
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 8:35
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: 1.9 TDI 101
- Местоположение: София
Re: Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕН
Колеги и при мен проблема се реши, разбирасе благодарение на колегата freelancer. Едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на него. Смених О пръстените за 10-15 лв. мисля че ми излязоха и проблема се реши. Също така си изчистих и дросела. Всичко е много лесно и удобно за работа.
Re: Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕН
Колеги какви са тия О-пръстени сори , ама не съм наясно за по разбиращите..... Къде се намират за да ги сменя и аз и да видим дали и при мен ще спре досадното Гаснене на Празен Ход!!! Пишете ми на Лично Съобщение ще ви бъда много благодарен!!!
Re: Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕН
jekuto написа:Колеги какви са тия О-пръстени сори , ама не съм наясно за по разбиращите..... Къде се намират за да ги сменя и аз и да видим дали и при мен ще спре досадното Гаснене на Празен Ход!!! Пишете ми на Лично Съобщение ще ви бъда много благодарен!!!
Намират се на всмукателният колектор, хубаво е да се сменят. Аз не знам защо чак сега колегата е локализирал проблема от тях, това е едно от първите неща, които всеки майстор ще ти каже да смениш, ако ти играят оборотите или ти гасне колата на празен ход с пуснати консуматори.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 яну 2016 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1,4 MPI 60 к.с. гасне на празен ход, на място РЕШЕН
Здравейте колеги
Polo 1.4 MPI 2000 60 к.с
Днес ми се случи следния проблем.
Около 15 часа запалих Полото и всичко беше нормално. Когато го се опитах да го запаля отново около 16 и 20 не е запали. Върти но не пали пробвах на бутане, подадоха ми ток разкачих акумулатора не запали. Докато го мъчих да го паля миришеше на бензин както всеки път. Моля за съдействие начинаещ съм още.
Polo 1.4 MPI 2000 60 к.с
Днес ми се случи следния проблем.
Около 15 часа запалих Полото и всичко беше нормално. Когато го се опитах да го запаля отново около 16 и 20 не е запали. Върти но не пали пробвах на бутане, подадоха ми ток разкачих акумулатора не запали. Докато го мъчих да го паля миришеше на бензин както всеки път. Моля за съдействие начинаещ съм още.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта