


Самоизключва ми се пета скорост какво и е
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мойто е със скорости от Сеат Ибиза, те май са съвместими и за Голф!znainainai написа:Колеги сменя се цялата 5та муфа,лагер,синхронизатор. 2ра употреба ми предлагат перфектна за 150лв, но по добре 200-250лв за цяла кутия. Полото от 90> има същата кутия като на Голф 2 1.3 и Голф 3 1.4, на всички им прави проблем само 5та.
Да чукна на дърво за сега нямам проблеми със тях, но предния собственик ги е слагал, защото нещо са се били прецакали оригиналните.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
За мен проблема не е в скоростите като изпълнение, а в немърливото отношение към ск.кутия като цяло !
Като протече прочутия семеринг на избирача след опр.време 5 скорост остава без мазане и се почва-изключва ми, няма я
Ако не на всяка смяна на моторното масло, то поне през смяна трябва да се гледа нивото на маслото в скоростите.
Лошото е че италианците май мислят че новите коли са капсуловани и не се нуждаят от консумативи
Аз лично съм виждал AUDI A3 1.9TDI 2002 карано без масло - едно от буталата беше на капки в други 2 цилиндъра
Всичко май е голяма доза късмет при покупакта на нова/стара талига
Като протече прочутия семеринг на избирача след опр.време 5 скорост остава без мазане и се почва-изключва ми, няма я

Ако не на всяка смяна на моторното масло, то поне през смяна трябва да се гледа нивото на маслото в скоростите.
Лошото е че италианците май мислят че новите коли са капсуловани и не се нуждаят от консумативи

Аз лично съм виждал AUDI A3 1.9TDI 2002 карано без масло - едно от буталата беше на капки в други 2 цилиндъра

Всичко май е голяма доза късмет при покупакта на нова/стара талига

На мене изключва при претоварване
Изключва ако карам например 30 км и повече в жега и с трима човека и багаж там, където е за четвърта скорост - с времето този ефект ефект почти го няма вече, но проверявам маслото в скоростната кутия, след покупката го смених.
Ако на дълъг път превключвам 4-5 през 10 минути, пък то в България и пътищата са такива - няма проблем.
Пета скорост си е капризна за Polo- ако в града нямаш проблеми с изключване - моят съвет е не пипай нищо.
Проверява ми я майстор скоростната кутия и каза, че докато няма ефект на непрекъснато изключване няма и смисъл да се разглобява скоростна кутия за проблем - не може да се открие видимо износване или кое е за смяна. Човекът по принцип работи скоростни кутии и не се ангажира с нещо, което не знае дали ще поправи.
В града нямам проблеми - 5-та е за кратко разстояние - 10 километра я успееш по Цариградско, я не, по други улици непрекъснато я ползвам но колата е празна .
Ако на дълъг път превключвам 4-5 през 10 минути, пък то в България и пътищата са такива - няма проблем.
Пета скорост си е капризна за Polo- ако в града нямаш проблеми с изключване - моят съвет е не пипай нищо.
Проверява ми я майстор скоростната кутия и каза, че докато няма ефект на непрекъснато изключване няма и смисъл да се разглобява скоростна кутия за проблем - не може да се открие видимо износване или кое е за смяна. Човекът по принцип работи скоростни кутии и не се ангажира с нещо, което не знае дали ще поправи.
В града нямам проблеми - 5-та е за кратко разстояние - 10 километра я успееш по Цариградско, я не, по други улици непрекъснато я ползвам но колата е празна .
Re: На мене изключва при претоварване
hbnv написа:Изключва ако карам например 30 км и повече в жега и с трима човека и багаж там, където е за четвърта скорост - с времето този ефект ефект почти го няма вече, но проверявам маслото в скоростната кутия, след покупката го смених.
Ако на дълъг път превключвам 4-5 през 10 минути, пък то в България и пътищата са такива - няма проблем.
Пета скорост си е капризна за Polo- ако в града нямаш проблеми с изключване - моят съвет е не пипай нищо.
Проверява ми я майстор скоростната кутия и каза, че докато няма ефект на непрекъснато изключване няма и смисъл да се разглобява скоростна кутия за проблем - не може да се открие видимо износване или кое е за смяна. Човекът по принцип работи скоростни кутии и не се ангажира с нещо, което не знае дали ще поправи.
Да,обаче когато започне да ти изклучва непрекъснато става късно във времето и проблема е малко по-сериозен,защото първо е муфата,после зъбно колело,после друго по веригата.![]()
В града нямам проблеми - 5-та е за кратко разстояние - 10 километра я успееш по Цариградско, я не, по други улици непрекъснато я ползвам но колата е празна .
Re: На мене изключва при претоварване
hbnv написа:Изключва ако карам например 30 км и повече в жега и с трима човека и багаж там, където е за четвърта скорост - с времето този ефект ефект почти го няма вече, но проверявам маслото в скоростната кутия, след покупката го смених.
Ако на дълъг път превключвам 4-5 през 10 минути, пък то в България и пътищата са такива - няма проблем.
Пета скорост си е капризна за Polo- ако в града нямаш проблеми с изключване - моят съвет е не пипай нищо.
Проверява ми я майстор скоростната кутия и каза, че докато няма ефект на непрекъснато изключване няма и смисъл да се разглобява скоростна кутия за проблем - не може да се открие видимо износване или кое е за смяна. Човекът по принцип работи скоростни кутии и не се ангажира с нещо, което не знае дали ще поправи.
Да,обаче когато започне да ти изключва непрекъснато става късно във времето и проблема е малко по-сериозен,защото първо е муфата,после зъбно колело,после друго по веригата.![]()
В града нямам проблеми - 5-та е за кратко разстояние - 10 километра я успееш по Цариградско, я не, по други улици непрекъснато я ползвам но колата е празна .
Re: На мене изключва при претоварване
hbnv написа:Изключва ако карам например 30 км и повече в жега и с трима човека и багаж там, където е за четвърта скорост - с времето този ефект ефект почти го няма вече, но проверявам маслото в скоростната кутия, след покупката го смених.
Ако на дълъг път превключвам 4-5 през 10 минути, пък то в България и пътищата са такива - няма проблем.
Пета скорост си е капризна за Polo- ако в града нямаш проблеми с изключване - моят съвет е не пипай нищо.
Проверява ми я майстор скоростната кутия и каза, че докато няма ефект на непрекъснато изключване няма и смисъл да се разглобява скоростна кутия за проблем - не може да се открие видимо износване или кое е за смяна. Човекът по принцип работи скоростни кутии и не се ангажира с нещо, което не знае дали ще поправи.
Да,обаче когато започне да ти изключва непрекъснато става късно във времето и проблема е малко по-сериозен,защото първо е муфата,после зъбно колело,после друго по веригата.![]()
В града нямам проблеми - 5-та е за кратко разстояние - 10 километра я успееш по Цариградско, я не, по други улици непрекъснато я ползвам но колата е празна .
При мене ефектът почти изчезна...
затова го споделям.
Защото с петата и баири качвам, карал съм други коли на пета - лениви са и заспали, а с полото става - 1.4 1996 бензин.
Защото с петата и баири качвам, карал съм други коли на пета - лениви са и заспали, а с полото става - 1.4 1996 бензин.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта