Одисеи с Поло 6N
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Одисеи с Поло 6N
Щом икаш капачка с заключване вземи от морга от голф 2 досега от 2005г. на двете пола 6н и на новото 9н3 съм такава и нямам грижи
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Одисеи с Поло 6N
Малко развитие по проблеми четири и осем.
Утре предстои монтиране на водачите, като към това ще прибавя и снимки.
Утре предстои монтиране на водачите, като към това ще прибавя и снимки.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 юни 2011 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Одисеи с Поло 6N
Е, какви са тези френските части? Виж колегата снуупи93 какво пише за френските и италиански техники.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Одисеи с Поло 6N
Монтажа на водачите се превърна в адската драма. Накрая единия от водачите се счупи, а днес магазина не работи, така че се чака понеделник, за да мина до магазина 

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Одисеи с Поло 6N
Аз от 2009г. съм с едни турски уж ментаци, дрън дрън за 24лв. и до сега нямам проблеми(да чукна на дърво
)

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Одисеи с Поло 6N
И аз ги сменях тези водачи, 15 лв парчето 2х15 = 30 лв за двата водача, бяха сцепени и стъклото едвам се затваряше, с много зор и бутане. Истинската драма обаче е с ключалките, идва зима и се запасявам със спрей за ключалки. И двете ги правих по 3 пъти !!!!!!!!!!!
120 лв съм дал за ремонти по ключалките само! Свалях кората на вратата, всички найлони и дунапрени са ок, обаче явно такава им е конструкцията и си влиза влага и се чупят пластините вътре, които са от някакъв кекав материал.
Блокират ми и бравите на вратите, що пръскане падна и там, определено полото не е за зимни условия! Отдолу пък, като се набие лед върху избирача на скоростите, който е една келява пластина от пластмаса, купона е пълен.
От уплътнението пък на задното стъкло, като я мия с мъркуча ми влиза вода, капе на кората, такова нещо не бях виждал. Явно след 2000 г. ги правят предимно от пластмаса, която старее и много неща дават фера, особено прословутата бобина с комутатор 158 лв Беру, която също смених и какво ли не още ........
Така, че колега още нищо не си видял, чакай да дойде зимата и ако нямаш гараж, драмата е пълна. Тогава в полото се включва програмата за самоунищожение!
Като почнат да ти блокират вратите пиши във форума и ще ти обясня как да се справиш с проблема.

120 лв съм дал за ремонти по ключалките само! Свалях кората на вратата, всички найлони и дунапрени са ок, обаче явно такава им е конструкцията и си влиза влага и се чупят пластините вътре, които са от някакъв кекав материал.
Блокират ми и бравите на вратите, що пръскане падна и там, определено полото не е за зимни условия! Отдолу пък, като се набие лед върху избирача на скоростите, който е една келява пластина от пластмаса, купона е пълен.
От уплътнението пък на задното стъкло, като я мия с мъркуча ми влиза вода, капе на кората, такова нещо не бях виждал. Явно след 2000 г. ги правят предимно от пластмаса, която старее и много неща дават фера, особено прословутата бобина с комутатор 158 лв Беру, която също смених и какво ли не още ........
Така, че колега още нищо не си видял, чакай да дойде зимата и ако нямаш гараж, драмата е пълна. Тогава в полото се включва програмата за самоунищожение!

Като почнат да ти блокират вратите пиши във форума и ще ти обясня как да се справиш с проблема.


Re: Одисеи с Поло 6N
Обаче в тая тема всички много се оплакват от полотата с 1000 проблема, обаче всички си ги карат, хаха. 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Одисеи с Поло 6N
snuupy93 написа:много се оплакват , обаче всички си ги карат, хаха.
Е какво да направят колега?? Никой няма да ги купи тези стари коли! Най-много някой за полето да я вземе! Ама то никой не гледа земеделие вече

И моя Голф има много проблеми, ама караш докато ти изнася, и после я знаем процедурата с КАТ!
На всеки проблем има решение, но лошото е, че не всеки може да си прави колата сам, и пари трябват!
Re: Одисеи с Поло 6N
Еми и аз бях хвърлил една кофа пари по старото ми поло, но го продадох за парите, за които го купих и изгорях с доста пари, но не ми е пука. В крайна сметка, никога не може да си на печалба от кола. Много е важно на каква кола ще попаднеш като купуваш кола. Главно от там идват впоследствие ядовете. Има хора, които купуват дадена кола и не спират да я правят, други пък само карат и сменят консумативи. Аз лично съм много доволен от моята. Има какво да се прави по нея, но е 17 годишна все пак, немците са забравили кога са я произвели, дето се вика. Хората на запад карат дадена кола 5 години, без да пипат нищо по нея, и когато трябва да почне да се пипа, го прави някой в България
, а те си купуват от магазина. Но за жалост такъв ни е стандарта на живот в България. Оплаквате се от полото, но ако вземете някой Фиат Пунто, Рено Клио, или нещо в този клас, ще оцените полото. 


-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Одисеи с Поло 6N
Проблема с вратите зимно време не е от патрона или дръжката а от самата брава. Колкото и да се пръска вътре нестава. Решението е смъкване и отваряне, забърсване и смазване на ново. На брат ми голфа беше така и след процедурата е като нов, но на полото ми е хубаво да ми е гадно и си влизам през багажника зимно време




- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Одисеи с Поло 6N
grishitu написа:Проблема с вратите зимно време не е от патрона или дръжката а от самата брава. Колкото и да се пръска вътре нестава. Решението е смъкване и отваряне, забърсване и смазване на ново. На брат ми голфа беше така и след процедурата е като нов, но на полото ми е хубаво да ми е гадно и си влизам през багажника зимно време![]()
![]()
Проблема с отварянето на вратите идва от бравата и аз си го реших, като обилно я напръсках с тефлонова смазка, през една тапа, която немците предвидливо са оставили може би за тази цел.
Проблема с отключването обаче идва от патрона на, който му се чупи един месингов пръстен и една месингова или от подобен мек материал част във вид на шпилка, от едната страна има нещо като шпакла и пръстен в другият край, чупи се този пръстен.
Имах проблеми с бравите и с ключалките!
Всяка ключалка се чупи по 3 пъти! А с бравите ми се размина само с пръскане през тапите. Ще видим тази зима какво ще става, но пък вече имам безценен опит от миналата и дано мине номера без разглабяне, щото зимата на тоя студ си е кофти работа да сваляш пластмаси и т.н., пък и не е евтино!
Така, че запасявам се със спрей и пръскам, по един път седмично. Другото, което правя зимата е да мажа уплътненията на вратите и багажника с течен парафин, пак по един път седмично, иначе не мога въобще да вляза сутрин, ако навън е под нулата.
Абе приключение си е да имаш поло. Забелязах, че на пасатите и на доста други коли имат допълнително уплътнение, което при затворена врата не позволява да влиза вода под вратите и нямат проблеми, а при полото липсва и това е причината.
Даже продават допълнителни пластмаси за дръжите на полото, да не влиза вода!Явно проблема е в самата констуркция.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Одисеи с Поло 6N
snuupy93 написа:Еми и аз бях хвърлил една кофа пари по старото ми поло, но го продадох за парите, за които го купих и изгорях с доста пари, но не ми е пука. В крайна сметка, никога не може да си на печалба от кола. Много е важно на каква кола ще попаднеш като купуваш кола. Главно от там идват впоследствие ядовете. Има хора, които купуват дадена кола и не спират да я правят, други пък само карат и сменят консумативи. Аз лично съм много доволен от моята. Има какво да се прави по нея, но е 17 годишна все пак, немците са забравили кога са я произвели, дето се вика. Хората на запад карат дадена кола 5 години, без да пипат нищо по нея, и когато трябва да почне да се пипа, го прави някой в България, а те си купуват от магазина. Но за жалост такъв ни е стандарта на живот в България. Оплаквате се от полото, но ако вземете някой Фиат Пунто, Рено Клио, или нещо в този клас, ще оцените полото.
Прав си колега, стари коли са и всичко е на късмет, но проблема при по новите коли е, че са пълни с пластмаса и електроника и ги правят счетоводители, не само инженери. С тези нови части се съкращава живота на автомобила чувствително и веротността да попаднеш на дефект е вече много по голяма. Особено новите модели, малък бензинов двигател с турбо, смятай, какво ще остане от него след 10 години примерно.

Re: Одисеи с Поло 6N
Така е, новите коли ги правят еднодневки, но е Европа ги устройва. Карат 5 години и хвърлят, ние берем ядовете после...
Re: Одисеи с Поло 6N
Защо не си сложите аларма и да заключвате с нея колата и да нямате ядове с ключалките?
Аз така направих след първото чупене на ключалка...
Аз така направих след първото чупене на ключалка...
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Одисеи с Поло 6N
Но след като отключиш за влизането пак трябва да хванеш дръжката, а бравата като е замръзнала пак неможеш да влезеш.
Иначе колегата freelancer би ли сложил една снимка на тая така или къде се намира, че не видях такава.
Иначе колегата freelancer би ли сложил една снимка на тая така или къде се намира, че не видях такава.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта