RadioDJ1 написа:С изваден вакум налягането се вдига с толова колкото е вакума:) а именно 04-0,6 бара. Но това няма връзка с палене и празен ход.
За придърпването отвреме на време при натиснат педал на газта проблема 90% е електрически свързан със запалителната система.
Моят съвет е читав диагностик. Това че кабелите ти са нови не означава, че са перфектни.
Колега, става въпрос за измерване на налягането в бензиновата система, вакуума служи за да управлява регулатора. Ако махнеш вакуума на регулатора все едно го изключваш и тогава виждаш какво налягане има от бензиновата помпа, ако не се вдига налягането означава, че помпата не прави налягане, т.е. си заминава. Вакуума управлява регулатора. При затворен дросел, голям вакуум, регулатора е по отворен, минава повече обратно гориво към резервоара и на празен ход си държи 2,5 бара. При отворен дросел имаш разреждане и регулатора пропуска по малко количество гориво към резервоара и оборотите се вдигат, вдига се и налягането, което е максимално 3 бара(при максимално отворен дросел) и равно на налягането, което прави помпата, тъй като налягането на помпата е постоянно. Ако махнеш тръбичката на вакуума, симулираш отворен дросел, т.е. без да подаваш газ налягането трябва да стане на 3 бара, колкото е максималното налягане/дебит на помпата.
Ако имаш помпа, която не прави нужното налягане, ще имаш проблеми с празния хода на студен двигател, по трудно палене, както и при по високите обороти, трудно се изфорсирва, няма нужната мощност и нещо, като замисляне, по скоро, не точно придърпване, забавяне. С една дума, няма да и стига горивото за да работи нормално и ще ти гори повече.
Ако някой има повече опит познания по темата моля да сподели.