Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Нед 26 яну 2014 0:53


След подмяната на бобина и свещи,както и махане на шините на лулуте,колата пали сравнително добре и безпроблемно.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Пон 27 яну 2014 15:55


А какво стана с гасненето? Още ли ти гасне?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 06 фев 2014 12:11


Най интересното имам абсолютно същия проблем с поло 2ф 1.3i, първо палене върти запали и угасне, второ палене пак така, трето палене заработва нормално :banghead Нови свещи, капачка, палец, датчик температура и пак същото :banghead Всяко следващо палене след 1 първото за деня е без проблем. И аз от 1 година се чудя и не знам какво се случва. Сега мисля да сменя бобината, че бях на диагностика и там ми показаха че има падове на напрежението, но не вярвам да се оправи честно да си кажа :neutral А на приятелка с поло 1.4, при нея се получи след като измиха двигателя едни умници, и при нея само беше трудно паленето, трудно трудно върти 3-4 секунди преди да запали, тя се оправи с нов датчик за температурата, въпреки че на диагностиката нищо не показваше да има грешни данни тоя датчик.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Чет 06 фев 2014 13:45


:confused
Аз смених, бобината с комутатора, имаше подобрение, но гасненето с консуматори и въртене на волана си остана, като от време на време не се забелязва.
Откакто смених бобината с комутатора, само веднъж ми е гаснела самичка, без да барам нищо или да пускам нещо, паля и си изгасна, чак на 4 тия път се оправи, явно този ден не е била на кеф въобще, тва за 7-8 месеца, случи се преди 3 месеца.
При мен трагедията е пълна, таман се наглася да си поръчвам "нова" дросел клапа, заради пустото гаснене и тя взе, че си държи оборотите, като по учебник.
Сега забелязах следното: След престой, малко мудно върти, но това го отдавам на акумулатора, ианче си пали от първият път, пускам каквото ми е кеф, въртя волана, като обезумял, а стрелката на оброотите стабилна, не мърда!
Обаче, така в студа, след като я остава да постои 2 - 3 часа, след първото палене започна да прави следният номер :
Паля лесно, духалката на 2 (примерно), пускам фаровете, минават 5-10 секунди, докато сложа колана и си пусна музиката, завъртам волана и леко подавам газ с педала, да се изнеса...., в този момент изгасва...., паля пак, както си е с всичко напускано и си тръгва без проблеми. :censored2 :18b
Има нещо някъде, което прави проблем, може и да е много дребно, ама никой не може да го открие!
Егати проблема, егати чудото!
Явно това се случи при това леко подаване на газ, чудя се да не би да губи връзка с педала, ама тогава щеше да набие грешка в контролера, а в тъпото еку се записва само проблем с налягането във всмукателния колектор, пробвах с друг мап същата история. Ако влизаше въздух, щяха да ми играят оборотите, а те са стабилни, не мърдат и най откаченото е, че след, като запалиш се оправя!
Сега ще правя хидравличната помпа, че само нея не съм правил, за сега само бучи.
Съмнявам се обче за запушени дюзи, макар, че слагах добавки, два пъти, но се чудя дали да минавам ултразвук, че и там има риск, да се скапаят дюзите или да ги скапят разни мърлячи.


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот golf avenue » Пет 07 фев 2014 16:33


Старателно следя темите с мистериозното гаснене, защото и при мене е същото от както застудя началото на зимата, поло 1,4 apq. Не е сменяно нищо, само ми се наложи да чистя дюзите, но след като ми заредиха нафта вместо бензин. Така или иначе го има проблема с гасненето сутрин, реших да ги съчетая двата проблема, след чистенето няма разлика пак гасне. Странното е че като я купихме колата 2010 нямаше газово, първите две зими го нямаше тоя проблем, след монтажа на газовата 2012 гасне всяка зима. Лятото е чук, донякъде свързвам нещата при мен и с газовата, нещо не и е добре с нея


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Пет 07 фев 2014 22:03


Колега твоето гаснене е ясно от къде е, тъй, като са ти слагали газова уредба, най вероятно не са ти сменили О пръстените на всмукателните колектори. Играят ли ти оборотите леко, когато е студена?
Другите чалъми ги правят изпарителите на газовите уредби. Може да имаш проблем с адаптациите на бензиновото еку. Нещо не са направили, както трябва газаджиите.
Пробвай със спрей около всмукателните колектори, като имаш време. :c020


Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Пет 07 фев 2014 23:06


Неочакваното продължение...

Точно когато си помислих че всичко е наред,колата умря.
Падна температурата,заваля сняг,всичко замръзна и колата стана труп.Пали но на 30тия път буквално.Добре че е нова батеряита.Върти и не пука,сякаш няма бензин,странното е пък че мирише на бензин по време на дългото въртене.Ток има,въздух влиза...Върти и на 30тия път измъчи да изкара някоя детонация и не след много въртене запалва до следващата сутрин.Нямам идея какво е :scare3 Научих се пак пеш през студ и огън :Mr Green Fun


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Нед 09 фев 2014 15:26


Напълно очаквано продължение, за тва те питах дали е спряла да гасне. :wink
Колега, заведи я на диагностика, да видим какво ще покаже, ако въобще хванат нещо!
Може да изкочи датчик на коляновия вал или на разпределителния! Пробвай първо с този на разпределнителния, на лесно място е!
Като загрее гасне ли ? Да не ти е умряла помпата, налягане мери ли, чува ли се да бучи?


Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Нед 09 фев 2014 23:43


Позатопли се времето и се съживи.Пак си е кат опреди - завърти,запали и угасне и на второто завъртане-чук.
Проблема е усилен явно при студен въздух и ниски температури.Загрее ли е още повече чук :mhihi
Помпата според мен си е наред.Къде се намират двата датчика на коляновите и как мога да ги разбера.Не знамкога ще имам възможност да я закача-вероятно след заплата :Mr Green Fun


Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Чет 20 фев 2014 16:38


Това са данните от проверката на компютъра.Ще се опитам да ги разчета,но нека който разбира повече ми каже какво се случва!
След теста изтрихме грешките от компютъра и тествахме-Идеално почистен. :smile

Thursday,20,February,2014,13:11:13:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


Chassis Type: 6N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56

Mileage: 84500km/52505miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 030 906 027 AA
Component: MOTRONIC MP 9.0 2155
Shop #: 1037358719
VCID: 4D9B77ED87CA3F1

1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
Part No: 1J0 909 603 E
Component: AIRBAG VW3 - V04
Coding: 00069
Shop #: WSC 00788
VCID: 2B5F1975D91E111

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 6N0-919-xxx-17.lbl
Part No: 6N0 919 860 T
Component: KOMBIINSTRUMENT MMO V15
Coding: 00141
Shop #: WSC 20103
VCID: 499343FD73A2231

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 6H0-953-257.lbl
Part No: 6H0 953 257 A
Component: IMMO VWZ3Z0W1105360 V68
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
VCID: 2E591061EA0C649

1 Fault Found:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent

End ---------------------------------------------------------------------


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Пет 21 фев 2014 8:41


Според мен имаш проблем с имобилайзера, последната грешка е за него, а предните две си мисля, че идват от там!
Заради това ти пали по трудно и имаш проблем с паленето, но нека по компетентните хора да се изкажат по въпроса!
100% имобилайзер!


Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Пет 07 мар 2014 22:07


Искам радостно да съобщя че ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН!
Лошото палене и нестабилните обороти,както и приглъхването,а и от няколко дни висок разход на горива са в следствие на заминал температурен датчик.
Датчика е сменен,както и затръгвал бендикс в следствие на голямото въртене сутрин и колата е префектна.
Темата може да се заключи,а писаното в нея се надвам да помогне и на други страдалци! :love.vwclub :flag_bulgaria


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот freelancer » Вто 11 мар 2014 11:01


Поздравления колега! Да си я караш със здраве. :beer

Кажи сега на страдалеца, какво му беше на датчика, лъжеше екуто ли или беше прекъснал тотално? Най вероятно е лъжел екуто, щото ако се беше скапал тотално приключението е голямо и няма палене, както и гасне веднага по много пъти, а ти споменаваш за кофти първо палене и второ ок.
Какъв датчик ти сложиха, оригинален или друг.
Аз моят го смених, но се чудя дали не е някакво менте и да ми дава проблеми, макар, че на диагтностиката уж мерил правилно, но все пак.


Ramiel
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 98г. 1,4 - проблем при палене

Мнениеот Ramiel » Вто 11 мар 2014 18:38


Предстоеше ми пътуване,за което се нуждаех от изправна и надеждна кола и в крайна сметка я откарах при едно момче,което се слави като разбиращ и съвестен техник.А и забелязах че за 20 лева гориво изминах около 70-80 км,при положение че преди минавах около 100-120 на градско.
Колкото до датчика,не говорихме много с момчето,но се бяхме разбрали да търси качествено.Забелязал съм само,че оригиналният датчик е с жълто пръстенче,а този е син.
Като симптоми,нищо особенно,трудно палене сутрин,после загрее,няма проблеми,нормални показатели на таблото,но явно е лъгал компютъра.Сега е уникална!
Благодаря за пожеланието,надявам се всички да си караме със здраве старите колички! :th_up



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта