Пробвай със завъртане на ключа на 180 гр. Бележи го. Явно проблема ти е в ключа .Увеличено разстояние до датчика. Онзи те работи за пари.
Откак белязах ключа коя страна да е отгоре няма проблеми , а преди имаше завъртане припалване и загасване.
Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Последна промяна от kris11 на Вто 21 яну 2014 11:21, променено общо 1 път.
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Да ти кажа проблема е във имобилайзера може ли да се махне имобилайзера и колата да работи??Исках да ви питам и за компа вярно ли е че не може да се сложи друг комп били кодирани ? И не могло да се настроят?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Може.Но трябва да му сложиш и неговият имобилайзер и чипчето в ключа и ще тръгне.
Иначе едно пермахване на имобилайзер струва към 70-80 лв
Иначе едно пермахване на имобилайзер струва към 70-80 лв
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Значи оказа се че проблема на полото ми е компа и ми е сложиха комп на бош който твърди че струва 140 лева сменил ми е свещите сложил е NGK който струват 36 лева лабда сонда 50лв разкодирване на имобилайзера 60лв работа 150лв общо 436лева кажете това нормално ли е защото аз мися че не е при положение че само свещите са нови сичко останало в 2ра ръкя.........
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Мисля че тоя ме работи много сериозно за пари днеска я палих колата работи като кибрит е все още не съм я карал но другата седмица като отида да плащам тогава ще я пробвам....Направил я е но сумата ми се вижда доста голяма моля кажете пичове :(
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Здрасти братле, първо, радвам се, че си открил проблема, тва беше и един от моите съвети, за това сега ми дължиш 50 лв.
Сега сериозно, човека при, който ще ходя да пробвам с друго еку ми иска 40 лв. за препрограмиране на екуто, тва е за цялата процедура, сменя се само екуто (поне така е при моят модел). Няма нужда от друг имобилайзер, поне при мен е така.
Еку то (БОШ) ми е от приятел, но гледам вървят по 20-30 паунда в ибей англия, и има екута в продавалника за 80-100 лв., айде да кажем, за твоето 140 лв., халал да са му, ама кви са тия още 150 лв труд бе???
Тва за слагане на свещите 2 ра ръка ли ти ги иска? Че той за тия пари трябва да ти ги сложи без пари.
Значи, ти имаш еку-140лв, 36 лв свещи, айде за смяна на екуто (препрограмиране) да ти вземе 60 лв., ламбда сонда 50 лв. е нормална цена, значи стават 286 лв., абе тия 150 лв. не разбрах от къде ги извади, да не би да не си разбрал нещо правилно?
Да не би да ти ги е взел за труда да открие какъв е проблема? Ако взима по 20 лв. на час, значи си е играл цял ден примерно.
И мене ме е яд, ама кво да кажа, като дадох, 120 лв. за ремонт на ключалките(зарди калпави масйтори и части), бобина 160, клапичка 55, смених маслото 2 пъти щото ми набутаха някакво от варел, поне 100 лв за излишни диагностики и още други суми за, които не се сещам...... и пак съм в начална позиция!
Малко множко ти е взел, ама поне ти е оправил колата, така, че не се ядосвай!
За тва ти казах да питаш предварително колко ще струва.


Сега сериозно, човека при, който ще ходя да пробвам с друго еку ми иска 40 лв. за препрограмиране на екуто, тва е за цялата процедура, сменя се само екуто (поне така е при моят модел). Няма нужда от друг имобилайзер, поне при мен е така.
Еку то (БОШ) ми е от приятел, но гледам вървят по 20-30 паунда в ибей англия, и има екута в продавалника за 80-100 лв., айде да кажем, за твоето 140 лв., халал да са му, ама кви са тия още 150 лв труд бе???
Тва за слагане на свещите 2 ра ръка ли ти ги иска? Че той за тия пари трябва да ти ги сложи без пари.
Значи, ти имаш еку-140лв, 36 лв свещи, айде за смяна на екуто (препрограмиране) да ти вземе 60 лв., ламбда сонда 50 лв. е нормална цена, значи стават 286 лв., абе тия 150 лв. не разбрах от къде ги извади, да не би да не си разбрал нещо правилно?
Да не би да ти ги е взел за труда да открие какъв е проблема? Ако взима по 20 лв. на час, значи си е играл цял ден примерно.
И мене ме е яд, ама кво да кажа, като дадох, 120 лв. за ремонт на ключалките(зарди калпави масйтори и части), бобина 160, клапичка 55, смених маслото 2 пъти щото ми набутаха някакво от варел, поне 100 лв за излишни диагностики и още други суми за, които не се сещам...... и пак съм в начална позиция!
Малко множко ти е взел, ама поне ти е оправил колата, така, че не се ядосвай!
За тва ти казах да питаш предварително колко ще струва.

Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Брат той ми държа колата 2 месеца и накрая тъкмо му казах че ми писна да ме размотава да си ми я зглоби как съм я докарал и той взе че я направи и са ми иска тая цена без да сме говорили за никакви пари през целото това време на неколко пъти го питах и той се праеше на луд все още не съм я взел ще ходя във вторник тъкмо да я пробвам как върви нали тя на празен ход е добре ма трябва да я покарам и тогава ще се пазаря тоя ремон мисля че не е повече от 300 лв.....




-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
А с колко олекна?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Да си я караш със здраве. 

Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Мерси братле живи и здрави това е най-важното другото се прае.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 03 мар 2014 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Колеги привет, поздрави на колегата с оправеното поло. Аз имам същото 1.6 АЕЕ с комп. магнет марели. Менеше оборотите 1500-2000, когато загрее, замериха ми ламбда сондата, показаха ми какви стойности тряа да държи и била ок, смених и температурния датчик, той двоен бил и нещо не беше в час, та го смених и него... Проблема е че не може да се свържат с компа ми...във Видин и в Монтана, изписва няква грешка, сега точно не мога да се сетя какво пишеше... Та първо тряа да оправя компа и после да се търси от къде идва това лашкане. Изчетох доста теми от колеги във форума, но не муспях точно да разбера, сега трябва да си търся компютър марели с ключ, няква черна кутия и гривната покрай ключа на таблото, или мога да взема само друг компютър (само това под чостачките, което седи), да се сложи и да се махнат имобилайзери и такива неща, пък вече чрез него да се адаптира дросела или да покаже от къде идва проблема. Много ще съм Ви благодарен за отговора, защото е отвратително и харчи много...
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Ами колега, написано е по горе!
Само еку и диагностика ще ти препрограмира "новият" комп. Най вероятно ще ти изчезне и проблема с оборотите, ако ти е здрава клапата с моторчето.
Само еку и диагностика ще ти препрограмира "новият" комп. Най вероятно ще ти изчезне и проблема с оборотите, ако ти е здрава клапата с моторчето.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Във вашия край ако не са много на ТИ с тая техника,по-добре си намери нов компютър барабар с черната кутийка и чипчето в ключа.Само трябва да си сигурен,че са от една кола.Сменяш всичко и палиш.
Ако всичко тръгне и успеят да се свържат с новия компютър и успеят да адаптират дросела о.к.
Ако пак не иска да се адаптира и лашка оборотите,отиваш на друг дросел.
То това е и най големия им проблем на АЕЕ-то
Ако всичко тръгне и успеят да се свържат с новия компютър и успеят да адаптират дросела о.к.
Ако пак не иска да се адаптира и лашка оборотите,отиваш на друг дросел.
То това е и най големия им проблем на АЕЕ-то

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 03 мар 2014 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.6 AEE проблем със софтуера на еку-то
Привет колеги, смених дросела. Искам да благодаря на колегата от форума, който ми го продаде. Сега колата успокои оборотите си. Установихме и проблема поради който не можеше да се свържем с компютъра, бил му срязан някакъв кабел против кражби и не може да се свържеш с компютъра, предполагам знаете за какво говоря, на мен ми се стори супер абсурдно. Сега колата лашка оборотите си 800- 1000 и ми се струва, че харчи повече от обичайното. Имам проблем обаче с адаптирането на дросела с ваг-а намираме там някви показатели на 098 канал и дава човека суич то бейсик
ама нищо... зарежда си и тва е, никакъв ефект. Следващото нещо което ми идва на ум да направя е да махна тва магнет марели, да сложа друг компютър и да ми премахнат имубилайзера, казаха че ще може да се диагностицира... Какво бихте ме посъветвали, като по-вещи по темата. Благодаря Ви предварително. 


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта