Може да го видиш предварението, но с ВАГ-КОМ примерно. Компа го наглася вследствие на показанията на датчиците.
Имаш - комп, температурен датчик, дорсел клапа (с кабел и с вградено моторче, нямаш стъпково моторче), мап сензор за налягането в колектора и температурата на въздуха, ламбда сонда (регулираща). Тия неща участват в студения старт.
Сондата участва с адаптациите си, така, че да не ме нападат, като казват, че докато не загреела не участвала.

За да пали трудно и да гасне си купи кабел и виж какви грешки дава, може да ти прави проблем имобилайзера, ако само пали и веднага гасне след секунда примерно.
Примери си налягането на горивото, трябва да е 2,5 с вакуум на регулатора и 3 бара без вакуум, без да подаваш газ, само на контакт 3 бара, ако имаш нужда от помпа се обади имам здрава с кошницата, ще ти я дам евтино.
Имаш датчик колянов вал и датчик разпределителен вал. Бобината си я виж дали не се е нацепила, тресе ли двигателя? Как работи след това? Прекъсва ли топла?
Ако температурния датчик показва грешна температура пак ще пали трудно и ще гасне!
Виж ги тия неща, може пък да извадиш късмет и да минеш евтино.
По евтино излиза да си купиш кабел и да си я диагностицираш сам, кабела струва около 30-40 лева, т.е. след две закачания си си избил парите.