Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Не, сам си го адаптирах с 098 канала, изписа ADP O.K накрая и готово, а не знам дали VCDS може да вкара колата в сервизен режим. А ти за да видиш дали ти е правилно предварението ти трябва стробоскоп, имаш ли?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
в десетия пост съм описал как аз го правя и не става. Постнал съм и един шот, не ми излиза бутона "адп рън"
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Значи имаш някакви проблем с дросела... или с програмата по-скоро... Гледам, че е някаква бета версия, аз работя с регистрирана финална версия на програмата, което според мен е от значение.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
snuupy93 написа:Значи имаш някакви проблем с дросела... или с програмата по-скоро... Гледам, че е някаква бета версия, аз работя с регистрирана финална версия на програмата, което според мен е от значение.
не бях се сетил, че може да е от програмата. Имам читава по стара версия. Ще пробвам с нея
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
На Голфа с комп Марели, така и не успях да направя адаптация на дросела. Нито с ВагКом, нито с Адиа.
адаптация :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA
адаптация :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA
- anatolias
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Поло 96г. с двигател 1.6, АЕЕ му адаптирах дросел клапата с VAG-COM 311, по следния начин: двигателят да е загрял до работна температура, т.е. над 80 градуса, проверяваш и чистиш ако има грешки, после в адрес 01,функция 04 натискаш базови настройки, канал 001 гледаш поле 4 - където ако не се лъжа третата нула от дясно на ляво трябва да стане 1 за момент и след това пак да стане нула. Ако първата нула от ляво на дясно стане 1 това означава, че адаптацията е неуспешна и в паметта има записана грешка. Успех! Адаптирах я, защото много играеха оборотите на ПХ, държеше ги около 1000 оборота загряла, след това станаха нормални около 760-800, не си спомням вече.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Благодаря anatolias!
ще пробвам по твоя начин!
ще пробвам по твоя начин!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Пробвах отново. Пак нищо!
следвах съветите на колегата anatolias
да излиза за момент единица и се скрива, само, че на мястото на 3-та нула отзад напред и последната нула ми е 1 а не първата.
Как се трие тази грешка записана в паметта?
следвах съветите на колегата anatolias
да излиза за момент единица и се скрива, само, че на мястото на 3-та нула отзад напред и последната нула ми е 1 а не първата.
Как се трие тази грешка записана в паметта?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
иииииии няма адаптиране този дросел и това е..... какво ли не пробвах
дали ако се смени компютъра да не е марели а на бош примерно, ще има някакъв резултат?
И ако става примерно от голф3 1.6и 75к, с какъв номер да търся?
дали ако се смени компютъра да не е марели а на бош примерно, ще има някакъв резултат?
И ако става примерно от голф3 1.6и 75к, с какъв номер да търся?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Развитие по проблема....
към днешна дата, разход 9.3 (с 10литра екто 95, 108км). градско. Нормално каране само на моменти продухване на гърнетата. Като от тях на два пъти по 15-20км загрял двигател, останалите 3-5-7км на ден. В този разход влиза работата на място и настройките.
Това което съм направил:
- почистен и адаптиран дросел
- центровка на запалването с предварение 7гр
- свещи триполюсни Бош
- почистена дистрибуторна капачка и палец
- нов термостат
-............ напомпани гуми :) (лявата беше 1атм, дясната 1.3)
днес предстои смяна на въздушен филтър........ изглежда ми чист, ама все пак, откакто е пи мен не е сменян. Не че е карана много колата
към днешна дата, разход 9.3 (с 10литра екто 95, 108км). градско. Нормално каране само на моменти продухване на гърнетата. Като от тях на два пъти по 15-20км загрял двигател, останалите 3-5-7км на ден. В този разход влиза работата на място и настройките.
Това което съм направил:
- почистен и адаптиран дросел
- центровка на запалването с предварение 7гр
- свещи триполюсни Бош
- почистена дистрибуторна капачка и палец
- нов термостат
-............ напомпани гуми :) (лявата беше 1атм, дясната 1.3)
днес предстои смяна на въздушен филтър........ изглежда ми чист, ама все пак, откакто е пи мен не е сменян. Не че е карана много колата
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
За къси разстояния е нормален разход, ако караш 10 и повече км градско, би трябвало да падне още.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Според мен или разхода не се засича правилно или колата има проблем с температурния датчик или ламбдата. Проблема не мисля, че е в дросела щом държи нормални обороти.
Разход се каза по-горе как се засича. На лампата и стрелката на таблото не бива да се разчита при засичане на разход.
Ламбдата се вижда лесно на диагностика, а датчика може да не дава грешка, но пак да бърка сместа при определени температури. В ауто дата са дадени стойностите на съпротивлението на температурния датчик при различни температури на антифриза и така може да се провери.
Разход между 8-10 градско за поло с този мотор е нормален. Извън града между 5-7.
Разход се каза по-горе как се засича. На лампата и стрелката на таблото не бива да се разчита при засичане на разход.
Ламбдата се вижда лесно на диагностика, а датчика може да не дава грешка, но пак да бърка сместа при определени температури. В ауто дата са дадени стойностите на съпротивлението на температурния датчик при различни температури на антифриза и така може да се провери.
Разход между 8-10 градско за поло с този мотор е нормален. Извън града между 5-7.
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Каспър написа:Разход между 8-10 градско за поло с този мотор е нормален. Извън града между 5-7.
Много вярно, точно в такива граници се върти разхода :)
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1998г. АЕЕ - висок разход
Колега, не се вкарвай във филми, разход 10ка за толкова къси разстояния си е нормален. Да не ти казвам лупо 1,4 16в автомат колко ми дава на къси паления градско, че си е за трошене с чука направо. Щом си изчистил и адаптирал досела- добре, наи- кофти проблема ти отпада, ламбда и темп датчик ако са заминали ще лапа х2 тая кола.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта