Колеги , ремонта е факт . Гарнитурата е сменена , главата изпилена , всичко което трябваше по мотора е сменено , също така , масло , нови кабели , свещи.
Но има нов проблем , реших , че не е нужно да отварям нова тема , затова ще го споделя тук.
Случва ми се вече за втори път , след като колата е седяла 5,6 часа на студ , след работа към 2,3 вечерта я паля и си тръгвам , колата е с газов инжекцион Вега , превключва на газ (когато достигне определени градуси) и когато превключи при подаване на газ , почна да придърпва , изключих газта и изчаках малко , колата позагря още малко , превключих на газ и проблема го нямаше.
Наскоро забелязах , че колата ми не достига 90 градуса , никога , а преди винаги седеше на 90. Четох темите и се чудя дали би било термостат или топлинен датчик , вие как мислите?
Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Системата по принцип е самообезвъздушаваща. Но след като е с газ и има изпарител го обезвъздуши и него.
1. Откачваш единия маркуч за вода (антифриз) на изпарителя, наливаш бавно в него антифриз, след като протече бързо и сръчно го нахлузваш и затягаш скобата.
Ако няма ефект остава термостата. От датчика няма как да придърпва.
2. Има вариант и свещите или кабелите да са менте или да не съответстват.
1. Откачваш единия маркуч за вода (антифриз) на изпарителя, наливаш бавно в него антифриз, след като протече бързо и сръчно го нахлузваш и затягаш скобата.
Ако няма ефект остава термостата. От датчика няма как да придърпва.
2. Има вариант и свещите или кабелите да са менте или да не съответстват.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Първо виж дали всичко с водата в казанчето е наред.Ако си е на норма,сменяш термостата.При теб е супер лесно и удобно и не е скъп.После ако си държи нормални градуси вече,се насочваш към втория проблем с газта.
Вероятно преди да ти е правен ремонт на мотора,инжекциона е настроен по-съвсем друг начин за да работи адекватно на износения ти мотор.След ремонта,естествено трябва да се "барне" малко настройката от газджията където ти обслужва уредбата.Докато я работех тая работа,видях 2-3 случая като твоя,след ремонт на мотора.След нова настройка нещата се оправяха.Проверете за всеки случай дали маркучлетата на газовата рейка са наредени правилно и дали не е разменен някой кабел на рейката
Вероятно преди да ти е правен ремонт на мотора,инжекциона е настроен по-съвсем друг начин за да работи адекватно на износения ти мотор.След ремонта,естествено трябва да се "барне" малко настройката от газджията където ти обслужва уредбата.Докато я работех тая работа,видях 2-3 случая като твоя,след ремонт на мотора.След нова настройка нещата се оправяха.Проверете за всеки случай дали маркучлетата на газовата рейка са наредени правилно и дали не е разменен някой кабел на рейката

-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Ако не се е оправил още. Газ до дупка на таралясника и да видиш как ще се намести всичко 

- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Купих термостат за 27 лева , не се сещам за марката , но сега държи 90 градуса и не мърда. благодаря ви за съветите .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта