Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
- muhaha
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белозем
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
Ами комплект на лук сменяхме първия път с някакви отстъпки 380 лв беше... вероятно не е демферен. Не съм сигурен по принцип с какъв е. Това беше сигурно преди 40х.км. Преди 10х.км. ми смениха само феродовия и лагера... което също ми беше стразно защото съединителя изкара около 30+х.км. Би трябвало да кара поне 70 до към 100х. По принцип имам шум от лагера на съеденителя, но до колкото съм чувал той е проблемен по принцип и на голф 4кта. На свободна си трака яко. Със скоростите само от 5та към 4та не влиза веднага иска да дам към 3та и обратно към 4та влиза. Друго не съм забелязал. Не зная и аз вече къде да търся и какво да правя.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
Сега изрових в нашия форум, че си с обикновен маховик.
30 хил км. за сменен цял комплект е много малко - Luk все пак, не говорим за някакъв китаец... Чел съм по форумите за доста хора патили от менте съединители.
Има нещо общо това с каретата.
Щом имаш шум от лагера ме съмнява, че и новия феродов не е в добро здраве, а вероятно нещо огледалния да е прегряван и от там лагера да се е прецакал. Това лошо състояние и труднито включване на скоростите не мислиш ли, че може да са в основата на проблема, все пак след смяна там се е почнало с каретата?
На твое място бих потърсил комплект двете полуоски и съединителя (евентуално само нов лагер, но бих погледнал и маховика бих погледнал в какво състояние е, евентуално да се вземе в комплекта със съединителя на едно) и това е. Бюджетно решение с подмяна на всички елементи. Съединителя вярно ти е 350/380лв нов комплект, което си е доста, всичките неща сигурно може да ги вземеш за половината втора ръка.
Така бих направил аз. И мойте размишления спират до тук. Дано се намери някой колега, който да даде акъл.
30 хил км. за сменен цял комплект е много малко - Luk все пак, не говорим за някакъв китаец... Чел съм по форумите за доста хора патили от менте съединители.
Има нещо общо това с каретата.
Щом имаш шум от лагера ме съмнява, че и новия феродов не е в добро здраве, а вероятно нещо огледалния да е прегряван и от там лагера да се е прецакал. Това лошо състояние и труднито включване на скоростите не мислиш ли, че може да са в основата на проблема, все пак след смяна там се е почнало с каретата?
На твое място бих потърсил комплект двете полуоски и съединителя (евентуално само нов лагер, но бих погледнал и маховика бих погледнал в какво състояние е, евентуално да се вземе в комплекта със съединителя на едно) и това е. Бюджетно решение с подмяна на всички елементи. Съединителя вярно ти е 350/380лв нов комплект, което си е доста, всичките неща сигурно може да ги вземеш за половината втора ръка.
Така бих направил аз. И мойте размишления спират до тук. Дано се намери някой колега, който да даде акъл.
- muhaha
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белозем
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
Мисля, че открих от къде ми идва проблема. И преди да се изразя неправилно ще се извиня... защото не съм сигурен как точно се казват нещата и ще бъда благодарен ако ми помогнете кое как да наричам. Ето това което е на снимката за което се захваща карето ми мята.

Въпроса е как се нарича това, и дали може да се смени само то...ако намеря скоростна за части. Или направо да търся скоростна макар, че не е никак евтино.

Въпроса е как се нарича това, и дали може да се смени само то...ако намеря скоростна за части. Или направо да търся скоростна макар, че не е никак евтино.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7913
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
Този детаил се сменя. И аз незнам как се казва. Ако мята това ти е проблема. Вероятно се е разкривил когато е останало карета на 1 болт към него.
-
- VW експерт
- Мнения: 13381
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
muhaha написа:
Въпроса е как се нарича това.
Известно е като "чашка".
Re: Polo 6n2 1,4 TDI 2001 AMF - троши вътрешно каре...
dmarkov написа:Сега изрових в нашия форум, че си с обикновен маховик.
30 хил км. за сменен цял комплект е много малко - Luk все пак, не говорим за някакъв китаец... Чел съм по форумите за доста хора патили от менте съединители.
Има нещо общо това с каретата.
Щом имаш шум от лагера ме съмнява, че и новия феродов не е в добро здраве, а вероятно нещо огледалния да е прегряван и от там лагера да се е прецакал. Това лошо състояние и труднито включване на скоростите не мислиш ли, че може да са в основата на проблема, все пак след смяна там се е почнало с каретата?
На твое място бих потърсил комплект двете полуоски и съединителя (евентуално само нов лагер, но бих погледнал и маховика бих погледнал в какво състояние е, евентуално да се вземе в комплекта със съединителя на едно) и това е. Бюджетно решение с подмяна на всички елементи. Съединителя вярно ти е 350/380лв нов комплект, което си е доста, всичките неща сигурно може да ги вземеш за половината втора ръка.
Така бих направил аз. И мойте размишления спират до тук. Дано се намери някой колега, който да даде акъл.
Демпферен е маховика, както всички двигатели помпа-дюза. Нова е 500лв, без отстъпки. Реално това е 1.9TDI 101к.с. от Голф 4 с премахнат 4-ти цилиндър и намален обем. Иначе и аз смених преди 10хил. км. съединител комплект и лагера си трака, само че при мен трака само докато е студена, първите няколко минути, един приятел два съединителя смени, пак същата работа, трака. Нещо конструктивно не са домислени.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта