Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот дърт милиционер » Сря 12 юли 2017 18:46


Е , ако твоята заплата е 500лв........ела в София . То асъл половин България е тук. Апропо , откакто препатих с предницата..............нищо вече не пипам. Рейката е резултат от ремонта на предницата.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот muns61 » Сря 12 юли 2017 19:43


Заеби приказките за пенсията, и аз съм пенсионер, но си работя.
Я кажи как го избра този майстор? Какви са ти критериите?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот Водния дух1 » Сря 12 юли 2017 19:47


Тънкажа...


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот дърт милиционер » Чет 13 юли 2017 13:28


Ти като отидеш в магазина какви критерии търсиш ? Дали хляба е мек и каква е цената. Тук не е Плевен за да се познавате помежду си. Още повече , че в София като видят дърта кола на 25г............и никой не иска да я прави. Всеки майстор иска да ремонтира скъпа кола , за да вземе повечко пари от ремонта. От мен какво ще вземе като Полото струва 500лв..............Затова се примиряваш с калпави майстори и после псуваш по форумите. Единствения свестен майстор е в Герман/Никси/ , но там се записва час за.............след 2 месеца.


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот mitice » Чет 13 юли 2017 15:09


Абе ако е стегнато бая далечко си е от 500 :D отделно,че 1.4д е малко по рядък от масовия 1.05 аау


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 13 юли 2017 15:26


В България майсторите все по-често започват да си смятат труда на час. НО цената обикновено е такава, че ако закараш примерно 10 годишен ФВ за ремонт- примерно ще ти вземат 200 лв труд и примерно 300 лв части. Като идеш ти за смяна на нещо- пак ще искат 200лв труд, ако им отнеме същото време, но да речем 50 80 лв за части. Затова ти се струва много. Просто българина е свикнал труда да е по-евтин от частите- в някои случаи е така, но в някои. Те затова и не искат да се захващат със стари автомобили, защото знаят, че евентуално ще стане проблем за цената на труда.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот Водния дух1 » Чет 13 юли 2017 17:11


Ами само да започнат ти искат 30-40лв.за комп. диагностика и от там нататък вече другия труд .А,пък на милиционера каква комп.диагностика да му правят? Ето от там са 30лв.назад.После и с цената на частите,които майсторите вземат с голяма отстъпка.Примерно на това поло,съединителя е 150-180лв-е ,естествено ,че ще искат да подменят съединител за 1000лв,щото отстъпката е по-голяма от цената на твоя съединител.Иначе,като труд-къде-къде е по-лесно това поло за ремонт...


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот дърт милиционер » Чет 13 юли 2017 19:40


Аз не омаловажавам труда на майсторите. Напротив, доста е трудоемко по цял ден да се пънеш под стари кошници и да се чудиш как по малко да му вземеш , за да дойде пак при теб. Ядосвам се на пишман майсторите които знаят много добре , че не могат да се справят и...............си викат зарежи го този куку - той няма да се усети , че нищо не съм свършил. Прибира парите и се мисли за много хитър.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот Водния дух1 » Чет 13 юли 2017 19:55


Лошото е,че със кормилното управление и спирачната система не трябва да има компромиси . Ама кво го интересува майстора...


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот muns61 » Чет 13 юли 2017 20:01


Мисълта ми е, че като си достигнал определена възраст и си натрупал известен жизнен опит, би трябвало да можеш да вземаш верни решения за разрешаване на ежедневни проблеми. Едно от решенията, ако не можеш сам да си поддържаш колата е да имаш доверен майстор. Когато караш нови коли не е необходимо, но за старите е жизнено необходимо. Затова почти всички от живеещите в Сф провинциалисти си оправят колите по родните си места и причината не е само финансова. Моят шурей, който от студент е софиянец и сега живее в Герман, сериозните неща по колите си прави в Плевен.
И да, майсторите не искат да се борят 2 часа с ръждивите болтове на 20-годишна кола о после да слушат "Ама тя струва 800 лева, как да дам колкото ми искаш"!
Другият фактор е професионалното недоверие на твоите колеги. Предварително подковани от автофорумите, убедени, че за 2 часа са научили всичко за ремонта на коли, смело дават насоки и акъл на майсторите. А те най-обичат такива клиенти. И следващия път са при нов майстор, плюейки стария. А който майстор е в час, веднага разбира с какъв си има работа.

Винаги има изключения от стереотипа, но статистиката е безмилостна. Каквито са ни докторите, полицаите и даскалите, такива са ни и монтьорите.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот stefan4o » Чет 13 юли 2017 20:04


Ники, хубаво е да разграничим типовете хора (монтьори), които работят по колите (ни).
Едните са майстори (повечето самозвани), другите са професионалисти. Аз предпочитам вторите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот muns61 » Чет 13 юли 2017 20:09


Самозваните изобщо не ги слагам в уравнението.
Нали затова е жизнения опит, да можеш да анализираш нещата. Ако нямаш преки впечатления, имаш приятели и колеги с опит.

Един безплатен съвет - признак за читав сервиз е ако собственикът също работи.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот дърт милиционер » Чет 13 юли 2017 20:14


Как да го намеря този доверен майстор.........като всичко го е ударило на печелбарство . Сервизи колкото искаш.......все модерни и добре оборудвани , но стари таратайки не се наемат да правят - нямат сметка. Не знам как е в Плевен , но в София ако ти се наложи да идеш на майстор - още като видят дъртото Поло и ми казват - зает съм. За цената не се пазаря- важното е да свърши добра работа. Затова ми е писнало и сам се мъча да си правя колицата........и естественно бъркам. После търся помощ тука по форумите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот muns61 » Чет 13 юли 2017 20:20


Това е трябвало досега да го направиш.
Дано поне си разбрал, че първо трябва да питаш, после да пипаш...


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор

Мнениеот дърт милиционер » Пет 14 юли 2017 7:44


Жалко , че Плевен е далече....................... :beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта