Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Е , ако твоята заплата е 500лв........ела в София . То асъл половин България е тук. Апропо , откакто препатих с предницата..............нищо вече не пипам. Рейката е резултат от ремонта на предницата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Заеби приказките за пенсията, и аз съм пенсионер, но си работя.
Я кажи как го избра този майстор? Какви са ти критериите?
Я кажи как го избра този майстор? Какви са ти критериите?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Ти като отидеш в магазина какви критерии търсиш ? Дали хляба е мек и каква е цената. Тук не е Плевен за да се познавате помежду си. Още повече , че в София като видят дърта кола на 25г............и никой не иска да я прави. Всеки майстор иска да ремонтира скъпа кола , за да вземе повечко пари от ремонта. От мен какво ще вземе като Полото струва 500лв..............Затова се примиряваш с калпави майстори и после псуваш по форумите. Единствения свестен майстор е в Герман/Никси/ , но там се записва час за.............след 2 месеца.
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Абе ако е стегнато бая далечко си е от 500 :D отделно,че 1.4д е малко по рядък от масовия 1.05 аау
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
В България майсторите все по-често започват да си смятат труда на час. НО цената обикновено е такава, че ако закараш примерно 10 годишен ФВ за ремонт- примерно ще ти вземат 200 лв труд и примерно 300 лв части. Като идеш ти за смяна на нещо- пак ще искат 200лв труд, ако им отнеме същото време, но да речем 50 80 лв за части. Затова ти се струва много. Просто българина е свикнал труда да е по-евтин от частите- в някои случаи е така, но в някои. Те затова и не искат да се захващат със стари автомобили, защото знаят, че евентуално ще стане проблем за цената на труда.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Ами само да започнат ти искат 30-40лв.за комп. диагностика и от там нататък вече другия труд .А,пък на милиционера каква комп.диагностика да му правят? Ето от там са 30лв.назад.После и с цената на частите,които майсторите вземат с голяма отстъпка.Примерно на това поло,съединителя е 150-180лв-е ,естествено ,че ще искат да подменят съединител за 1000лв,щото отстъпката е по-голяма от цената на твоя съединител.Иначе,като труд-къде-къде е по-лесно това поло за ремонт...
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Аз не омаловажавам труда на майсторите. Напротив, доста е трудоемко по цял ден да се пънеш под стари кошници и да се чудиш как по малко да му вземеш , за да дойде пак при теб. Ядосвам се на пишман майсторите които знаят много добре , че не могат да се справят и...............си викат зарежи го този куку - той няма да се усети , че нищо не съм свършил. Прибира парите и се мисли за много хитър.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Лошото е,че със кормилното управление и спирачната система не трябва да има компромиси . Ама кво го интересува майстора...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Мисълта ми е, че като си достигнал определена възраст и си натрупал известен жизнен опит, би трябвало да можеш да вземаш верни решения за разрешаване на ежедневни проблеми. Едно от решенията, ако не можеш сам да си поддържаш колата е да имаш доверен майстор. Когато караш нови коли не е необходимо, но за старите е жизнено необходимо. Затова почти всички от живеещите в Сф провинциалисти си оправят колите по родните си места и причината не е само финансова. Моят шурей, който от студент е софиянец и сега живее в Герман, сериозните неща по колите си прави в Плевен.
И да, майсторите не искат да се борят 2 часа с ръждивите болтове на 20-годишна кола о после да слушат "Ама тя струва 800 лева, как да дам колкото ми искаш"!
Другият фактор е професионалното недоверие на твоите колеги. Предварително подковани от автофорумите, убедени, че за 2 часа са научили всичко за ремонта на коли, смело дават насоки и акъл на майсторите. А те най-обичат такива клиенти. И следващия път са при нов майстор, плюейки стария. А който майстор е в час, веднага разбира с какъв си има работа.
Винаги има изключения от стереотипа, но статистиката е безмилостна. Каквито са ни докторите, полицаите и даскалите, такива са ни и монтьорите.
И да, майсторите не искат да се борят 2 часа с ръждивите болтове на 20-годишна кола о после да слушат "Ама тя струва 800 лева, как да дам колкото ми искаш"!
Другият фактор е професионалното недоверие на твоите колеги. Предварително подковани от автофорумите, убедени, че за 2 часа са научили всичко за ремонта на коли, смело дават насоки и акъл на майсторите. А те най-обичат такива клиенти. И следващия път са при нов майстор, плюейки стария. А който майстор е в час, веднага разбира с какъв си има работа.
Винаги има изключения от стереотипа, но статистиката е безмилостна. Каквито са ни докторите, полицаите и даскалите, такива са ни и монтьорите.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Ники, хубаво е да разграничим типовете хора (монтьори), които работят по колите (ни).
Едните са майстори (повечето самозвани), другите са професионалисти. Аз предпочитам вторите.
Едните са майстори (повечето самозвани), другите са професионалисти. Аз предпочитам вторите.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Самозваните изобщо не ги слагам в уравнението.
Нали затова е жизнения опит, да можеш да анализираш нещата. Ако нямаш преки впечатления, имаш приятели и колеги с опит.
Един безплатен съвет - признак за читав сервиз е ако собственикът също работи.
Нали затова е жизнения опит, да можеш да анализираш нещата. Ако нямаш преки впечатления, имаш приятели и колеги с опит.
Един безплатен съвет - признак за читав сервиз е ако собственикът също работи.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Как да го намеря този доверен майстор.........като всичко го е ударило на печелбарство . Сервизи колкото искаш.......все модерни и добре оборудвани , но стари таратайки не се наемат да правят - нямат сметка. Не знам как е в Плевен , но в София ако ти се наложи да идеш на майстор - още като видят дъртото Поло и ми казват - зает съм. За цената не се пазаря- важното е да свърши добра работа. Затова ми е писнало и сам се мъча да си правя колицата........и естественно бъркам. После търся помощ тука по форумите.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Това е трябвало досега да го направиш.
Дано поне си разбрал, че първо трябва да питаш, после да пипаш...
Дано поне си разбрал, че първо трябва да питаш, после да пипаш...
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф - 1993г. дизел - рейка - пишман майстор
Жалко , че Плевен е далече....................... 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта