


Мотор 1.4 или 1.6?
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Е това за изпреварването са легенди.
1.4 е по пъргаво на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та. Единствената разлика е в максималната скорост, когато говорим за 5-та предавка.
Някой се изказа, че като пуснеш климата колата "умира". Е, това вече е вярно. Климатика е убийствен за 1.4 Голямо влияние оказва, но ако не си състезател си е добре. Аз съм с 1.4 и да чукна на дърво съм много доволен. Колата е пъргава и икономична. С климатик е по-зле, но се търпи. Оборотите играят на климатик и понякога гасне, но като цяло се държи прилично.
Разликата между 1.4 и 1.6 е минимална.
Успех.
1.4 е по пъргаво на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та. Единствената разлика е в максималната скорост, когато говорим за 5-та предавка.
Някой се изказа, че като пуснеш климата колата "умира". Е, това вече е вярно. Климатика е убийствен за 1.4 Голямо влияние оказва, но ако не си състезател си е добре. Аз съм с 1.4 и да чукна на дърво съм много доволен. Колата е пъргава и икономична. С климатик е по-зле, но се търпи. Оборотите играят на климатик и понякога гасне, но като цяло се държи прилично.
Разликата между 1.4 и 1.6 е минимална.
Успех.
ostavime написа:Е това за изпреварването са легенди.
1.4 е по пъргаво на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та. Единствената разлика е в максималната скорост, когато говорим за 5-та предавка.
Някой се изказа, че като пуснеш климата колата "умира". Е, това вече е вярно. Климатика е убийствен за 1.4 Голямо влияние оказва, но ако не си състезател си е добре. Аз съм с 1.4 и да чукна на дърво съм много доволен. Колата е пъргава и икономична. С климатик е по-зле, но се търпи. Оборотите играят на климатик и понякога гасне, но като цяло се държи прилично.
Разликата между 1.4 и 1.6 е минимална.
Успех.
Тук колегата е прав

- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами рядко гасне, но е факт. Поне при мен се случва да изгасне, когато изключа от скорост. Оборотите падат рязко и гасне мотора. Обяснявам си го с факта, че климатика веднага дърпа от мошността на свободните обороти. Веднага се усеща, че е угаснала по волана, защото губи хидравликата и става адски твърд. 

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
leavon написа:Не мога да си обясня защо има значение кубатурата на мотора за гаснене при пуснат климатик! Нали и двата вида мотори работят на едни и същи обороти при изключена скорост и това се поддържа от компютъра?
Щото имат разлика в киловатите....мощноста и въртящия момент при еднакви обороти е различна
Аз карам служебна кола 2006 г. с климатик и двигател 800 куб.Колата ако не и дам газ до 2000-2500 оборота не може да тръгне ,гасне на всеки светофар

Климатика се усеща без значение колко е мотора от двете 1.4 и 1.6 вземай по запазената и с повече екстри.Незнам полотата имат ли хидравлики ама тва е хубаво нещо за шофьора....и други такива......при еднакви условия 1.6 естествено
- acidburn
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
брат ми има много хубава приказка... има 2 вида шофьори по пътищата: пилоти и туристи.
като карам полото (1.4л 60 коня) съм турист. като пуснеш климатика наистина се усеща, че пада мощността, но ми харчи извънградско 5.5 като караш 100-110км/ч. ако ти си от пилотите нито 60, нито 75 коня ще те уредят, ако си с климатик 1.6 сигурно е по-удачния вариант.
като карам полото (1.4л 60 коня) съм турист. като пуснеш климатика наистина се усеща, че пада мощността, но ми харчи извънградско 5.5 като караш 100-110км/ч. ако ти си от пилотите нито 60, нито 75 коня ще те уредят, ако си с климатик 1.6 сигурно е по-удачния вариант.
- FaTDoG
- Мнения: 591
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
- Контакти:
Сигурен ли си??? Щото днес от автокъща даже ми казаха,че няма Поло 1.4 101 коня преди 2000 година... Много разбирачи не знам вече кво да вярвам...Lizard написа:anonimko написа:взимаи 1.6 и ако двигатела е 101 магарета и колекторите са железни и минаваш с газова за 600лв а не за 1300
такова поло няма! 1.6 101 коня двигателя не се слага в поло.
Аз лично бих взел 1.6 за да има нещо и по темата,по-голям двигател ако може да се каже,че 200 кубика са много...
FaTDoG написа:Много разбирачи не знам вече кво да вярвам...
ми провери си в google, поне такава информация бол, например :
http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Polo_III
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Има Поло 1.6 100 кс, но този мотор се слага само на Поло седан (това с багажника) и Поло Комби. При седана и комбито не се слагат 1.4 16V 100 кс.
Typ anz. Sitze kW/PS Getriebe Hubraum Bauzeitraum
Polo Classic 100 5 74/100 G 5 1595 10/1997 - 09/2001
Polo Classic 100 Comfortline 5 74/100 G 5 1595 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 100 Highline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 100 Trendline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 5 44/60 G 5 1390 10/1995 - 09/2001
Polo Classic 60 Comfortline 5 44/60 G 5 1390 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 60 Highline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 Trendline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Comfortline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Highline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Trendline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Typ anz. Sitze kW/PS Getriebe Hubraum Bauzeitraum
Polo Classic 100 5 74/100 G 5 1595 10/1997 - 09/2001
Polo Classic 100 Comfortline 5 74/100 G 5 1595 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 100 Highline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 100 Trendline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 5 44/60 G 5 1390 10/1995 - 09/2001
Polo Classic 60 Comfortline 5 44/60 G 5 1390 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 60 Highline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 Trendline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Comfortline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Highline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Trendline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта