Мотор 1.4 или 1.6?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 23 юни 2007 10:19


1.6




Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Съб 23 юни 2007 13:51


Е това за изпреварването са легенди.
1.4 е по пъргаво на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та. Единствената разлика е в максималната скорост, когато говорим за 5-та предавка.
Някой се изказа, че като пуснеш климата колата "умира". Е, това вече е вярно. Климатика е убийствен за 1.4 Голямо влияние оказва, но ако не си състезател си е добре. Аз съм с 1.4 и да чукна на дърво съм много доволен. Колата е пъргава и икономична. С климатик е по-зле, но се търпи. Оборотите играят на климатик и понякога гасне, но като цяло се държи прилично.
Разликата между 1.4 и 1.6 е минимална.
Успех.


G_G_
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот G_G_ » Съб 23 юни 2007 14:43


ostavime написа:Е това за изпреварването са легенди.
1.4 е по пъргаво на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та. Единствената разлика е в максималната скорост, когато говорим за 5-та предавка.
Някой се изказа, че като пуснеш климата колата "умира". Е, това вече е вярно. Климатика е убийствен за 1.4 Голямо влияние оказва, но ако не си състезател си е добре. Аз съм с 1.4 и да чукна на дърво съм много доволен. Колата е пъргава и икономична. С климатик е по-зле, но се търпи. Оборотите играят на климатик и понякога гасне, но като цяло се държи прилично.
Разликата между 1.4 и 1.6 е минимална.
Успех.

Тук колегата е прав :wink: Само не съм съгласен с това,че понякога колата гасне като се пусне климата. Или по на мен никога не ми е гаснала


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Съб 23 юни 2007 17:38


Ами рядко гасне, но е факт. Поне при мен се случва да изгасне, когато изключа от скорост. Оборотите падат рязко и гасне мотора. Обяснявам си го с факта, че климатика веднага дърпа от мошността на свободните обороти. Веднага се усеща, че е угаснала по волана, защото губи хидравликата и става адски твърд. ;)


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Нед 24 юни 2007 7:55


много е кофти да ти гасне колата в движение, на мен не ми се е случвало, ако пусна климатика на ниски обороти, падат до 800, вдигат до 1000 и заспиват на 900!


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Нед 24 юни 2007 15:25


Не мога да си обясня защо има значение кубатурата на мотора за гаснене при пуснат климатик! Нали и двата вида мотори работят на едни и същи обороти при изключена скорост и това се поддържа от компютъра?


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 24 юни 2007 23:57


leavon написа:Не мога да си обясня защо има значение кубатурата на мотора за гаснене при пуснат климатик! Нали и двата вида мотори работят на едни и същи обороти при изключена скорост и това се поддържа от компютъра?


Щото имат разлика в киловатите....мощноста и въртящия момент при еднакви обороти е различна
Аз карам служебна кола 2006 г. с климатик и двигател 800 куб.Колата ако не и дам газ до 2000-2500 оборота не може да тръгне ,гасне на всеки светофар :oops:

Климатика се усеща без значение колко е мотора от двете 1.4 и 1.6 вземай по запазената и с повече екстри.Незнам полотата имат ли хидравлики ама тва е хубаво нещо за шофьора....и други такива......при еднакви условия 1.6 естествено


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пон 25 юни 2007 6:55


взимаи 1.6 и ако двигатела е 101 магарета и колекторите са железни и минаваш с газова за 600лв а не за 1300


Потребителски аватар
acidburn
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот acidburn » Пон 25 юни 2007 8:18


брат ми има много хубава приказка... има 2 вида шофьори по пътищата: пилоти и туристи.

като карам полото (1.4л 60 коня) съм турист. като пуснеш климатика наистина се усеща, че пада мощността, но ми харчи извънградско 5.5 като караш 100-110км/ч. ако ти си от пилотите нито 60, нито 75 коня ще те уредят, ако си с климатик 1.6 сигурно е по-удачния вариант.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пон 25 юни 2007 15:09


anonimko написа:взимаи 1.6 и ако двигатела е 101 магарета и колекторите са железни и минаваш с газова за 600лв а не за 1300


такова поло няма! 1.6 101 коня двигателя не се слага в поло.


Blacky
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Blacky » Пон 25 юни 2007 15:29


то щеше да е и супер прецакване с данъка за тази сто-и-първа конска сила !
иначе за поло 3 стандартните двигатели са 75кс за 1.6 и 60кс за 1.4.


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Мнениеот FaTDoG » Пон 25 юни 2007 17:50


Lizard написа:
anonimko написа:взимаи 1.6 и ако двигатела е 101 магарета и колекторите са железни и минаваш с газова за 600лв а не за 1300


такова поло няма! 1.6 101 коня двигателя не се слага в поло.
Сигурен ли си??? Щото днес от автокъща даже ми казаха,че няма Поло 1.4 101 коня преди 2000 година... Много разбирачи не знам вече кво да вярвам...
Аз лично бих взел 1.6 за да има нещо и по темата,по-голям двигател ако може да се каже,че 200 кубика са много...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 25 юни 2007 18:04


Толкова са ми смешни тези от автокъщите ,че.....
Пример от днес: поло 98г 1.4 двигател AEX - 75 коня (овен това дори не е двувалка)


Blacky
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Blacky » Пон 25 юни 2007 19:45


FaTDoG написа:Много разбирачи не знам вече кво да вярвам...


ми провери си в google, поне такава информация бол, например :
http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Polo_III


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 25 юни 2007 19:47


Има Поло 1.6 100 кс, но този мотор се слага само на Поло седан (това с багажника) и Поло Комби. При седана и комбито не се слагат 1.4 16V 100 кс.

Typ anz. Sitze kW/PS Getriebe Hubraum Bauzeitraum
Polo Classic 100 5 74/100 G 5 1595 10/1997 - 09/2001
Polo Classic 100 Comfortline 5 74/100 G 5 1595 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 100 Highline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 100 Trendline 5 74/100 G 5 1595 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 5 44/60 G 5 1390 10/1995 - 09/2001
Polo Classic 60 Comfortline 5 44/60 G 5 1390 10/1996 - 09/2001
Polo Classic 60 Highline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 60 Trendline 5 44/60 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Comfortline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Highline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001
Polo Classic 75 Trendline 5 55/75 G 5 1390 09/1999 - 09/2001



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта