Скоростната или Педала

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 03 юли 2007 22:37


Вилката в скоростната кутия - имах подобен проблем, майсторът ми каза, че било от изкривена вилка, как се изкривила - един господ знае, как изглежда също - нямам идея. Факт е обаче, че след като я ремонтира всичко е 6.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юли 2007 22:54


The Red Guy написа:Вилката в скоростната кутия - имах подобен проблем, майсторът ми каза, че било от изкривена вилка, как се изкривила - един господ знае, как изглежда също - нямам идея. Факт е обаче, че след като я ремонтира всичко е 6.

Ако беше от вилката нямаше да има - при студени включва, при топли не ще.


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Сря 04 юли 2007 14:26


тогава да провери нивото на маслото в скоростите.
ако е малко маслото - докато е студена ще включва, а като е топла ще спече. макар че до сега ако е карал доста километри градско в тея жеги - да беше блокирала вече скоротната кутия :dontknow:

п.с. и аз се учудих като смених маслото в скоростите - ама требе да има към 3,2 - 3,5 литра :?


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Сря 04 юли 2007 15:02


vesko_m написа:тогава да провери нивото на маслото в скоростите.
ако е малко маслото - докато е студена ще включва, а като е топла ще спече. макар че до сега ако е карал доста километри градско в тея жеги - да беше блокирала вече скоротната кутия :dontknow:

п.с. и аз се учудих като смених маслото в скоростите - ама требе да има към 3,2 - 3,5 литра :?


Някой да е съгласен с това мнение, защото и аз го имам този проблем, но все си мисля, че най-вероятно е от притискателния диск. Като позагрее съединителя, ламелите на притискателния омекват и спира да отделя хубаво, от там и по-труднато включване. Направило ми е впечатление, че ако има лек наклон и пусна колата първо да се задвижи по инерция, по-лесно влиза първа от колкото ако е абсолютно спряла.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 04 юли 2007 20:35


Според мен няма шан да омекват пластините на пружината (диафрагмената).
Те се износват с времето, чупят - но омекват - няма шанс.
А това с включването при потеглила кола - на всяка кола е така.
Виж масло, жило (пробвай с друго) - ако не нов к-т съединител.
Или и твоя е нов, като на колегата по-нагоре!?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 04 юли 2007 23:06


И при мен се получава горе долу същото...
Но само при задръствания-независимо от външната температура...
Все едно(така си мисля,не че е доказано...)жилото се е разстегнало с малко и не иска да отлепи,малко като зил с двойно амбриране :D
Като излезна от задръстването и покарам малко НОРМАЛНО всичко се оправя.
А иначе всичко си е в нормите-проверил съм масло, диск-всичко...
Явно на поляците ще им дойде проблем тази ситуация


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 05 юли 2007 8:42


И мен много ме интересува тази ситоация от какво се получава, защото аз имам следния проблем и то от доста време вече.

Като се покара колата малко повече градско и по загрее педала на съединителя става страшно твърд и започва да скърца при натискане.

Бях ходил по майстори и vaskoto1 беше казал, че е жилото най-вероятно, никси също я гледа и каза че по скоро е от притескателен диск. Та не е отваряна скоростната, масло има. Чакам да почне да боксува съединителя че тогава да сменям. Но тез изтории много ме озадачиха и си мисля ся с тоз скързаш (зверски педал) могали да остана и аз на некой сфетофар да немога да вклуча на предавка.


Потребителски аватар
Divlja_devojka
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 25 май 2007 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Divlja_devojka » Вто 31 юли 2007 18:31


Вчера и на мен ми се случи за първи път такова нещо. Карам 1.4 16V. По начало винаги съм имала проблем със съединителя, толкова ниско отделя, че не е имало някой да ми покара колата, без да му загасне 5-6 пъти. Както и да е, аз си свикнах със съединителя и си карам така.
Вчера както си карам, бях изключила от скорост, включвам на първа - не ще, почвам да ръчкам лоста напред-назад, не ще, не влиза на никоя скорост. Гася и без съединител влиза без проблем. После пак паля и пак не иска да влиза на скорост, та се принудих на няколко пъти да гася, за да включа на първа и тогава да тръгна.
От какво може да е това. Виждам, че и други се сблъскват с това, но всеки предлага различни варианти. В моя случай може ли някой да предположи какъв е проблемът. Между другото днес нямах никакви проблеми.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 31 юли 2007 18:40


milevkn написа:Колеги и аз имам същия проблем и писах за съвет. Та значи смених целия съединител и превключването стана по-добро, но когато колата загрее започват пак да включват трудно скоростите. С автоматично саморегулиращо жило съм и вече се притеснявам да не счупя нови съединител. Интересно когато колата е студена включва перфектно всички скорости. Помогнете.
кажи каква ти е колата?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта