


Скоростната или Педала
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
The Red Guy написа:Вилката в скоростната кутия - имах подобен проблем, майсторът ми каза, че било от изкривена вилка, как се изкривила - един господ знае, как изглежда също - нямам идея. Факт е обаче, че след като я ремонтира всичко е 6.
Ако беше от вилката нямаше да има - при студени включва, при топли не ще.
тогава да провери нивото на маслото в скоростите.
ако е малко маслото - докато е студена ще включва, а като е топла ще спече. макар че до сега ако е карал доста километри градско в тея жеги - да беше блокирала вече скоротната кутия
п.с. и аз се учудих като смених маслото в скоростите - ама требе да има към 3,2 - 3,5 литра
ако е малко маслото - докато е студена ще включва, а като е топла ще спече. макар че до сега ако е карал доста километри градско в тея жеги - да беше блокирала вече скоротната кутия

п.с. и аз се учудих като смених маслото в скоростите - ама требе да има към 3,2 - 3,5 литра

- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vesko_m написа:тогава да провери нивото на маслото в скоростите.
ако е малко маслото - докато е студена ще включва, а като е топла ще спече. макар че до сега ако е карал доста километри градско в тея жеги - да беше блокирала вече скоротната кутия
п.с. и аз се учудих като смених маслото в скоростите - ама требе да има към 3,2 - 3,5 литра
Някой да е съгласен с това мнение, защото и аз го имам този проблем, но все си мисля, че най-вероятно е от притискателния диск. Като позагрее съединителя, ламелите на притискателния омекват и спира да отделя хубаво, от там и по-труднато включване. Направило ми е впечатление, че ако има лек наклон и пусна колата първо да се задвижи по инерция, по-лесно влиза първа от колкото ако е абсолютно спряла.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Според мен няма шан да омекват пластините на пружината (диафрагмената).
Те се износват с времето, чупят - но омекват - няма шанс.
А това с включването при потеглила кола - на всяка кола е така.
Виж масло, жило (пробвай с друго) - ако не нов к-т съединител.
Или и твоя е нов, като на колегата по-нагоре!?
Те се износват с времето, чупят - но омекват - няма шанс.
А това с включването при потеглила кола - на всяка кола е така.
Виж масло, жило (пробвай с друго) - ако не нов к-т съединител.
Или и твоя е нов, като на колегата по-нагоре!?
И при мен се получава горе долу същото...
Но само при задръствания-независимо от външната температура...
Все едно(така си мисля,не че е доказано...)жилото се е разстегнало с малко и не иска да отлепи,малко като зил с двойно амбриране
Като излезна от задръстването и покарам малко НОРМАЛНО всичко се оправя.
А иначе всичко си е в нормите-проверил съм масло, диск-всичко...
Явно на поляците ще им дойде проблем тази ситуация
Но само при задръствания-независимо от външната температура...
Все едно(така си мисля,не че е доказано...)жилото се е разстегнало с малко и не иска да отлепи,малко като зил с двойно амбриране

Като излезна от задръстването и покарам малко НОРМАЛНО всичко се оправя.
А иначе всичко си е в нормите-проверил съм масло, диск-всичко...
Явно на поляците ще им дойде проблем тази ситуация
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
И мен много ме интересува тази ситоация от какво се получава, защото аз имам следния проблем и то от доста време вече.
Като се покара колата малко повече градско и по загрее педала на съединителя става страшно твърд и започва да скърца при натискане.
Бях ходил по майстори и vaskoto1 беше казал, че е жилото най-вероятно, никси също я гледа и каза че по скоро е от притескателен диск. Та не е отваряна скоростната, масло има. Чакам да почне да боксува съединителя че тогава да сменям. Но тез изтории много ме озадачиха и си мисля ся с тоз скързаш (зверски педал) могали да остана и аз на некой сфетофар да немога да вклуча на предавка.
Като се покара колата малко повече градско и по загрее педала на съединителя става страшно твърд и започва да скърца при натискане.
Бях ходил по майстори и vaskoto1 беше казал, че е жилото най-вероятно, никси също я гледа и каза че по скоро е от притескателен диск. Та не е отваряна скоростната, масло има. Чакам да почне да боксува съединителя че тогава да сменям. Но тез изтории много ме озадачиха и си мисля ся с тоз скързаш (зверски педал) могали да остана и аз на некой сфетофар да немога да вклуча на предавка.
- Divlja_devojka
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Вчера и на мен ми се случи за първи път такова нещо. Карам 1.4 16V. По начало винаги съм имала проблем със съединителя, толкова ниско отделя, че не е имало някой да ми покара колата, без да му загасне 5-6 пъти. Както и да е, аз си свикнах със съединителя и си карам така.
Вчера както си карам, бях изключила от скорост, включвам на първа - не ще, почвам да ръчкам лоста напред-назад, не ще, не влиза на никоя скорост. Гася и без съединител влиза без проблем. После пак паля и пак не иска да влиза на скорост, та се принудих на няколко пъти да гася, за да включа на първа и тогава да тръгна.
От какво може да е това. Виждам, че и други се сблъскват с това, но всеки предлага различни варианти. В моя случай може ли някой да предположи какъв е проблемът. Между другото днес нямах никакви проблеми.
Вчера както си карам, бях изключила от скорост, включвам на първа - не ще, почвам да ръчкам лоста напред-назад, не ще, не влиза на никоя скорост. Гася и без съединител влиза без проблем. После пак паля и пак не иска да влиза на скорост, та се принудих на няколко пъти да гася, за да включа на първа и тогава да тръгна.
От какво може да е това. Виждам, че и други се сблъскват с това, но всеки предлага различни варианти. В моя случай може ли някой да предположи какъв е проблемът. Между другото днес нямах никакви проблеми.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
кажи каква ти е колата?milevkn написа:Колеги и аз имам същия проблем и писах за съвет. Та значи смених целия съединител и превключването стана по-добро, но когато колата загрее започват пак да включват трудно скоростите. С автоматично саморегулиращо жило съм и вече се притеснявам да не счупя нови съединител. Интересно когато колата е студена включва перфектно всички скорости. Помогнете.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта