
СПОРТЕН ФИЛТЪР НА ПОЛО
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
bbboiko2004 написа:като го направиш снимаи едно клипче да видим как се е променил звука, че нали затова е всичката разправия
За мен -не точно звука е първопричината

Не че и това не е ...ама основното е че ми дадоха свестен конус(определено не е "илиенски".А просто ми писна да сменям филтър(за 10на лева)-така отлагам смяната

- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
преди малко гледах двигателя на мойто поло и установих че мястото е доста малко и маи ще трябва да се изнесе самия филтър малко в дясно и точно зад радиатора за водата иначе няма да има място, но пък там е малко кофти защото ще излъчва топлина от радиатора, ти къде мислиш да го сложиш? Директно с преходника към дебитомера или?
bbboiko2004,кутията която съм си купил(има снимка в моята тема за тая галимация)и в последствие разбрах(днес всъщност)че трябва да я преработя малко(тоест да анулирам малко пластмаса!) ,пасва на болтовете и всъщност става по-малко копие на "тенджерата".
Има си вакуумче има си извивкитв...абе само клапата я няма...
ето,на местото на тая кутия ще е конуса..поне така трябва да стане...
Като "измъча" тая гимнастика,ще сложа снимки
Има си вакуумче има си извивкитв...абе само клапата я няма...
ето,на местото на тая кутия ще е конуса..поне така трябва да стане...
Като "измъча" тая гимнастика,ще сложа снимки

- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Случайно попаднах на това :
От гаража на колегата groznika http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... e&CID=3279
От гаража на колегата groznika http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... e&CID=3279
- Dare_Devil
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
След доста време,най-накрая реших да направя гимнастиката
Стана с малко усилия и с малък звукоф ефект
Ще помоля модераторите за разбиране(просто моята тема отдавна е заключена по моя молба,а не ми се струва редно да пускам още една тема в "Направи си сам"-затова ще сложа снимките в темата на колегата.Пък ако се наложи -ще направя каквото е редно)
На първата снимка може би се вижда как съм изтърбушил с нож и длето прастмасата която пречеше на кутията да си "легне" на мястото.
На втората снимка може би се виждат гайките които завих,за да може да монтирам кутията(гайките си купих от една железария-18м6-40 стотинки бройката...стават и по дълги,ама нямаха)....и накрая -готово
Та значи-това което забелязах при форсажа е че звука е същия както когато махнеш цялата "тенджера",обаче има едно "свистене" което тогава го няма толкова осезателно
И друго-когато най-накрая успея да събера колата и да я подкарам по-сериозно,ще пиша как се отразява на разход,дали си заслужава цялата история,или всичко е суета
Иначе вложената сума до момента е 10 лв.за кутията с маркуча,1,20лв за гайките,3 болта намерени в мазето и един конус,който ми е подарък.....И около 20 минути стъргане,сечене и рязане на пречещата пластмаса вътре в корпуса .....
Остава само да удължа маркуча за карт.газове и всичко ще "заспи"
Също така,може да се наложи да скъся малко гофрирания маркуч(ако пречи на фаровете,когато ги слагам.....



Стана с малко усилия и с малък звукоф ефект

Ще помоля модераторите за разбиране(просто моята тема отдавна е заключена по моя молба,а не ми се струва редно да пускам още една тема в "Направи си сам"-затова ще сложа снимките в темата на колегата.Пък ако се наложи -ще направя каквото е редно)
На първата снимка може би се вижда как съм изтърбушил с нож и длето прастмасата която пречеше на кутията да си "легне" на мястото.
На втората снимка може би се виждат гайките които завих,за да може да монтирам кутията(гайките си купих от една железария-18м6-40 стотинки бройката...стават и по дълги,ама нямаха)....и накрая -готово
Та значи-това което забелязах при форсажа е че звука е същия както когато махнеш цялата "тенджера",обаче има едно "свистене" което тогава го няма толкова осезателно
И друго-когато най-накрая успея да събера колата и да я подкарам по-сериозно,ще пиша как се отразява на разход,дали си заслужава цялата история,или всичко е суета



Иначе вложената сума до момента е 10 лв.за кутията с маркуча,1,20лв за гайките,3 болта намерени в мазето и един конус,който ми е подарък.....И около 20 минути стъргане,сечене и рязане на пречещата пластмаса вътре в корпуса .....
Остава само да удължа маркуча за карт.газове и всичко ще "заспи"
Също така,може да се наложи да скъся малко гофрирания маркуч(ако пречи на фаровете,когато ги слагам.....
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
аз немога да разбера, и се надявам да ми обесните, защо го правите това??
има ли промяна в возията в смисъл по-добре ли работи двигателя с този филтър???
И за такъв двигател на поло, с газ кой е по-добрия вариант, спортен ил инормалния фризбито!!???
дайте обеснения за по-незапознатите, благодаря предварително!!:)
има ли промяна в возията в смисъл по-добре ли работи двигателя с този филтър???
И за такъв двигател на поло, с газ кой е по-добрия вариант, спортен ил инормалния фризбито!!???
дайте обеснения за по-незапознатите, благодаря предварително!!:)
Нещо се замислих за тоя дебитомер....имам ли,нямам ли,какво аджеба представлява



Ето схеми на моята горивно-въздушна система-моля те да ми го посочиш тоя пусти дебитомер
А иначе единственото важно нещо което отпадна при смяната е- на снимка 2.3 -8 позиция:intake air temperature regulating flap-демек клапа за регулиране на температурата на входящия въздух
.::Volkov::. написа:....ми обесните, защо го правите това??
Бих казал: щото ме кефи

Волков,ти си караш колата на газ,сменяш въздушен филтър на 5к км,за да дава колата на газ оптимален разход

На конуса това е хубаво:че дори и след 20к,доста зацапан,входящото количество въздух е пак толкова голямо,както когато сложиш чисто нов филтър във "фризбито"...
Лично аз когато сложа АГУ,няма да махам конуса-(писна ми да плащам 11кинта за "филтър на Лада")така ще отложа смяната на консуматива за неопределено време.
А и друго-маркуча за карт.газове е доста след конуса-няма вече мазен филтър


Общо взето причината в моя случай е по-скоро икономическа

Искам да те питам нещо:забелязал ли си че двигателя работи по-добре когато е студено навън?Тоест колата по-добре върви,набира....
Всичките там интеркуулери,N2O,спортни филтри са с тази цел-охлаждане на входящия въздух. От там по-богата горивна смес,по-висок разход,повече вървеж.При нашите коли обаче няма как да се вдигне мощността с един конус



Последна промяна от chy на Чет 20 мар 2008 23:37, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта