проблем с двигателя на ПОЛО 97г 1.0

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 10 авг 2007 14:45


друго което Васко ми препоръча е да сменя жсички вакуумни маркучи и всичко свързано с въздух!знаете ли дали се продават като комплект и колко струват??




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 10 авг 2007 23:55


е колко са тез маркучи..
не е ли само един..
според мен проблема ти е точно в ламбда сондата..
я пробвай да я разкачиш, да го накараш магарето да мине в авариен режим.. да видим кво ще стане..

оборотите се вдигат на 1100 щото компира усеща, че падат, и компенсира..

проблема е що падат...

я кажи постоянно ли го прави, или само кат включи перката?

оня компир В1 има тоол за зяпане на ламбда сондата... презяпа ли я? как работи...


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Съб 11 авг 2007 19:19


така.днес откачих сондата и акомулатора(за да се ресне компа) след което промяна в работата на двигателя няма:(което ме води на мисълта че причина за проблема не е сендата!иначе проблема го прави при нормално загрял двигател,дори и да не се е пуснала перката,но като се пусне перката оборотите играят по-често.преди малко се прибрах,навън валеше и карах на фарове,парно и чистачки-съответно оборотите играят много по-често отколкото когато си карам при нормални условия(без да съм пуснал допълнителни уреди) :( та това е засега, проблемът си стои и не се знае от какво е:(((ще покарам 2-3 дни с разкачена ламбда и ако няма промяна ще си я закача пак и вече незнам ко да праа:(
колкото до Васко-да пуска на компа да гледа графика на работата на сондата и нямаше отклонения,но въпреки това каза че се съмнява в нея,но след като и при разкачена пак има проблем значи е друго:(


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Съб 11 авг 2007 19:19


та ако имате идеи помагаите :!: :!: :!: :evil: :cry:


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пон 13 авг 2007 14:49


колеги възможно ли ламбда сондата изобщо да не работи и затова като я откача работата на двигателя да не се променя? но пък тогава как при комп. диагностика я показва?! :!: :roll:
ей видях се в чудо с тая кола :(
веднъж завинаги искам да си оправя оборотите и да се приключи вече :evil:


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 17 авг 2007 16:25


само да отбележа,че в момвнта карам няколко дни с откачена ламбда сонда и оборотите не играят както преди,но колата работи на нисички обороти-малко над 600(на около 630 примерно).когато включа обаче фарове или парно или чистачки оборотите започват да се бъзикат :roll:
ако имате обяснение,слушам ви :idea: :arrow:


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Вто 21 авг 2007 16:25


айде де колеги помагайте с идеи :idea: въсможно ли е проблемът да идва от динамо,бубина или нещо подобно :?: не съм сменял нито поглеждал свещи и кабели,дали може да е и от тях :?:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 21 авг 2007 21:47


adrenalin4o написа:айде де колеги помагайте с идеи :idea: въсможно ли е проблемът да идва от динамо,бубина или нещо подобно :?: не съм сменял нито поглеждал свещи и кабели,дали може да е и от тях :?:

Не би прябвало да е от тях-Щото проблема е при загряла кола(дано не съм пропуснал нещо :oops: )Тия неща правят други бели-трудно палене прекъсване на двигателя,работа на 3 ,2 цилиндъра.Дори и свещите да са с друго температурно число пак не би трябвало да прави така.За основното питане не мога да съм полезен-просто карам стари коли :oops: :oops:
Друго се сещам в момента-при мен се случваше подобна гадост,когато ми присвирваше ремъка на алтернатора-като свиреше,колата притрисаше мнооого гадно,в момента в който спре-всичко се нормализира.Което ме подсеща да питам дали провери зареждането от алтернатора?Виж и ремъка дали е много стегнат,или хлабав....
Не че много разбирам,ама както се казва в една реклама-"всичко е от значение" :D


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Сря 22 авг 2007 8:09


мерси колега,алтернатора не съм го проверявал,а и аз си мислех за него тези дни :wink: сега ако може някой да ми каже как точно да го проверя ще е екстра :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 25 авг 2007 20:06


Колега, а провери ли за счупен лагер на разпределителния вал ? Успех !


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пон 27 авг 2007 11:54


стига бе хора кви са тия криви диагнози:(при смяната на клапани и повдигачи на клапани мисля че щяхме да разберем ако има счупен лагер на колянов вал :roll:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 27 авг 2007 12:12


Не колянов, а разпределителен и може да е станало след ремонта ти.


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пон 27 авг 2007 15:03


:shock :roll: как да го проверя това :?: :oops:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 27 авг 2007 15:30


На мен ми връчиха една черупка от разпределителния вал, след ремонта /счупена до ухото/ и ми казаха, че било дребна работа, но добре че са го отворили. Доколкото видях в руското ръководство по ремонта вала има 3 - 4 такива отгоре / встрани не се вижда как е захванат / черупков, или обикновен лагер /. Според ръководството при такова съмнение трябва да се демонтира капака, да се извади вала и да се огледа всичко. А аз отидох заради едно чукане, появяващо се от време на време при недостатъчно загрял двигател. След доста четене се убедих, че е от повдигач / по - правилно е да се нарече поснимач /, тъй като е под разпределителния вал. Така, или иначе чукането и сега си го има, но аз съм спокоен, още повече като разбрах от ръководството, че при моя АЕР всяко отваряне на картера, както ме съветваха др. "майстори" за проверка на петите на коляновия вал, се сменя и цилиндровия блок, тъй като е от ауминий и се деформира./ дори само да отвориш предпазната "кришка" .


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пон 27 авг 2007 15:55


ми да ти кажа честно не смея да пипам нищо там :?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта