проблем с двигателя на ПОЛО 97г 1.0
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е колко са тез маркучи..
не е ли само един..
според мен проблема ти е точно в ламбда сондата..
я пробвай да я разкачиш, да го накараш магарето да мине в авариен режим.. да видим кво ще стане..
оборотите се вдигат на 1100 щото компира усеща, че падат, и компенсира..
проблема е що падат...
я кажи постоянно ли го прави, или само кат включи перката?
оня компир В1 има тоол за зяпане на ламбда сондата... презяпа ли я? как работи...
не е ли само един..
според мен проблема ти е точно в ламбда сондата..
я пробвай да я разкачиш, да го накараш магарето да мине в авариен режим.. да видим кво ще стане..
оборотите се вдигат на 1100 щото компира усеща, че падат, и компенсира..
проблема е що падат...
я кажи постоянно ли го прави, или само кат включи перката?
оня компир В1 има тоол за зяпане на ламбда сондата... презяпа ли я? как работи...
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
така.днес откачих сондата и акомулатора(за да се ресне компа) след което промяна в работата на двигателя няма:(което ме води на мисълта че причина за проблема не е сендата!иначе проблема го прави при нормално загрял двигател,дори и да не се е пуснала перката,но като се пусне перката оборотите играят по-често.преди малко се прибрах,навън валеше и карах на фарове,парно и чистачки-съответно оборотите играят много по-често отколкото когато си карам при нормални условия(без да съм пуснал допълнителни уреди)
та това е засега, проблемът си стои и не се знае от какво е:(((ще покарам 2-3 дни с разкачена ламбда и ако няма промяна ще си я закача пак и вече незнам ко да праа:(
колкото до Васко-да пуска на компа да гледа графика на работата на сондата и нямаше отклонения,но въпреки това каза че се съмнява в нея,но след като и при разкачена пак има проблем значи е друго:(

колкото до Васко-да пуска на компа да гледа графика на работата на сондата и нямаше отклонения,но въпреки това каза че се съмнява в нея,но след като и при разкачена пак има проблем значи е друго:(
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
adrenalin4o написа:айде де колеги помагайте с идеивъсможно ли е проблемът да идва от динамо,бубина или нещо подобно
не съм сменял нито поглеждал свещи и кабели,дали може да е и от тях
Не би прябвало да е от тях-Щото проблема е при загряла кола(дано не съм пропуснал нещо



Друго се сещам в момента-при мен се случваше подобна гадост,когато ми присвирваше ремъка на алтернатора-като свиреше,колата притрисаше мнооого гадно,в момента в който спре-всичко се нормализира.Което ме подсеща да питам дали провери зареждането от алтернатора?Виж и ремъка дали е много стегнат,или хлабав....
Не че много разбирам,ама както се казва в една реклама-"всичко е от значение"

-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
На мен ми връчиха една черупка от разпределителния вал, след ремонта /счупена до ухото/ и ми казаха, че било дребна работа, но добре че са го отворили. Доколкото видях в руското ръководство по ремонта вала има 3 - 4 такива отгоре / встрани не се вижда как е захванат / черупков, или обикновен лагер /. Според ръководството при такова съмнение трябва да се демонтира капака, да се извади вала и да се огледа всичко. А аз отидох заради едно чукане, появяващо се от време на време при недостатъчно загрял двигател. След доста четене се убедих, че е от повдигач / по - правилно е да се нарече поснимач /, тъй като е под разпределителния вал. Така, или иначе чукането и сега си го има, но аз съм спокоен, още повече като разбрах от ръководството, че при моя АЕР всяко отваряне на картера, както ме съветваха др. "майстори" за проверка на петите на коляновия вал, се сменя и цилиндровия блок, тъй като е от ауминий и се деформира./ дори само да отвориш предпазната "кришка" .
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта