Два въпроса?
В събота ще имам време да прегледам всичко и което мога ще подсуша. А защо ще разбера когато е влажно и студено? Ми само тогава ми прави мизериите - сутрин след хладна и влажна нощ или в дъждовно време (за един месец това беше 3-4 пъти). Когато е жега и е суха - никви грижи. Мерси все пак за инфото. Ще ми се и клемите и разните там букси да позачистя за по-добър конакт. Знам че има разни там препарати за пръскане ама не знам кои е добър и кои не - някви идеи?
			
									
									miro_a написа:В събота ще имам време да прегледам всичко и което мога ще подсуша. А защо ще разбера когато е влажно и студено? Ми само тогава ми прави мизериите - сутрин след хладна и влажна нощ или в дъждовно време (за един месец това беше 3-4 пъти). Когато е жега и е суха - никви грижи. Мерси все пак за инфото. Ще ми се и клемите и разните там букси да позачистя за по-добър конакт. Знам че има разни там препарати за пръскане ама не знам кои е добър и кои не - някви идеи?
Опааа,май имаш някъде пробив по кабелите???.Щото може проблема да остане и след сушенето(в такъв случай)Виж да ти проверят колата за оттечки-за всеки случай,не че има отношение.
А за тези пръскала-виждал съм по някои бензиностанции,аз не им вярвам много,нещо "...... контакт"беше май.
Но в твоя случай не са полезни-ти нямаш постоянен проблем
 ,а при влажно време
 ,а при влажно време
Извинявай може и да не разбрах правилно проблема
 
 
Преди да измият мотора имаше ли някакви проблеми в влажно време?Ако е да-може кабел да е пробил,затова да прави беля.решението е нов кабел за бобина и би трябвало да спре белята.
А ако проблема се е появил след автомивката-сушене му е майката
 
 
Между другото не познавам шофьор на бенз кола,който да е мил двг.и да не е пцовал после-така че хората в мивката не са за попържане-тези неща стават.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
По принцип бобините като е малко влажно и почват да дават проблеми и моята беше така малко като завали и колата не знае каде е гасне не пали не държи обороти докато във един дъжд не изгоря купих нова но след една седмица и тя здаде багажа и се реших да си я поправям сам и на стария комутатор насадих друга бобина и от тогава нямам проблеми 
			
									
										
						
Ами за по-малко от година от както я карам не е правила бели - есента, зимата и пролетта не съм имал забележки. "Проблема" стана след миенето и оттагава, се "обажда" само като е влажно или по-хладно. Е не знам и свещите как са, може вече да са за смяна. Обаче, първо ще пробвам с "подсушаване"  . Иначе най-вероятния виновник ми се струва бобината - щото след "миенето" "миячите" там подсушаваха и като че ли имаше временно ефект - след малко продухване поне запалваше, но с мъка. Притеснява ме само че проблема може да е толкова незабележим че да не може да се открие
. Иначе най-вероятния виновник ми се струва бобината - щото след "миенето" "миячите" там подсушаваха и като че ли имаше временно ефект - след малко продухване поне запалваше, но с мъка. Притеснява ме само че проблема може да е толкова незабележим че да не може да се открие  . А може да е проблем на ПОЛО-тата като цяло, знам ли.
. А може да е проблем на ПОЛО-тата като цяло, знам ли.
			
									
										
						 . Иначе най-вероятния виновник ми се струва бобината - щото след "миенето" "миячите" там подсушаваха и като че ли имаше временно ефект - след малко продухване поне запалваше, но с мъка. Притеснява ме само че проблема може да е толкова незабележим че да не може да се открие
. Иначе най-вероятния виновник ми се струва бобината - щото след "миенето" "миячите" там подсушаваха и като че ли имаше временно ефект - след малко продухване поне запалваше, но с мъка. Притеснява ме само че проблема може да е толкова незабележим че да не може да се открие  . А може да е проблем на ПОЛО-тата като цяло, знам ли.
. А може да е проблем на ПОЛО-тата като цяло, знам ли.След като измокрих добре колата, всяка сутрин палеше от втория път (пали се и изгасва сама след 3 секунди), след смяна на бобината пали от раз (тази сутрин палим за първи път с новата бобина). Нова бобина за Поло в Ауто+ струва 128 лева, но има и 20% отстъпка за хора от форума.
На мен бобината ми я смени Niksi, за което съм му много благодарен :0) Благодарение на него всичко стана бързо, лесно и евтино . Той ми сложи бобина от Г3, стана точно и работи добре
. Той ми сложи бобина от Г3, стана точно и работи добре
			
									
										
						На мен бобината ми я смени Niksi, за което съм му много благодарен :0) Благодарение на него всичко стана бързо, лесно и евтино
 . Той ми сложи бобина от Г3, стана точно и работи добре
. Той ми сложи бобина от Г3, стана точно и работи добре- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Поради интереса на колегите за бобини от автоелектроника Пловдив ...намерих им официалния сайт....
Там има тел.адрес и даже снимка на двата модела бобини ...
http://www.ael-bg.com/
Ето и още нещо http://www.dnes.bg/article.php?id=32463
			
									
										
						Там има тел.адрес и даже снимка на двата модела бобини ...
Производство и проектиране на електронни и електротехнически модули и изделия по заявка на клиента.
За автомобила-електронни запалителни модули,сухи едно-и двуизводни бобини,електронни реле-регулатори за 12V и 24V.
http://www.ael-bg.com/
Ето и още нещо http://www.dnes.bg/article.php?id=32463
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта
 
			    
  



