Аз 2 години карах полото AAU, с откачен реотан на ламбдасондата. Поенеже, германеца не я е монтирал на колекторите горе ,а долу на катализатора ,на сондата и е нужна висока температура за да дава верен сигнал и затова и е нужен реотан. Или с деве думи ,хем съм карал със сонда хем без. След като оправихме нещата (просто запоихме една жичка) ,нямах никаква разлика в разхода ,обаче във вървежа имах.Примерно на 4-та скорост с повече от 70 км неможех да карам ,защото колата започваше да бучи зверски и напрактика при скорост от над 65 километра беше "по-пъргава" на 5-та отколкото на 4-та. След запояването на въпросната жичка вдигнах 110 на 4-таи се уплаших и не я напънах повече

На диагностиката,пъроначалната диагноза беше,че сондата е "ленива" и трябва да се смени. Имах няколко варианта но си спомням ,че се спрях на втора употреба, NGK за 80лв с 1 година гаранция!
Обаче най-големият проблем беше,че заради сондата сместа ми беше много богата и се образуваше много нагар в горивната камера.Свещите ми се самопочистваха много трудно и почти винаги изглеждаха така:
Истинският проблем настъпи когато сондата започна да работи адекватно и нагара в горивната камера започна да се почиства под формата на парченца, които се набиваха между електродите на свещите. Беше голям смях тогава, Носих си в колата една четка за зъби и щом някоя свещ преставаше да работи ,спирах колата за почистване на "зъбките" на свещите
Мисля ,че без ламбдасонда, и твоята смес ще е преобогатена
