аз сам се справих с проблема така:
при мен беше най-лявата шпилка. скъса се при отвинтване и стърчеше малко от главата. хванах големия тръбен ключ, мускулите и отвих - ама малка част от шпилката, т.е. остана на 1 см навътре парче от старата шпилка. отказах се да свалям главата, отказах се и да я отвинтвам (защото съм късал болт от тези които държат капака на клапаните горе и беше голем зор с пробиване и с метчик с обратна резба (нищо че колегата казва, че нема метчици с обратна резба) а това е на супер удобно място отгоре на двигтела - сметай как ще стане отпред като си свалил и двата радиатора и маската ти пречи). та отивам в юни-то, купувам 5 шпилки, 5 гайки и 5 шайби за към 15 лева примерно, по спомени. отказах се да вадя 5-тата скъсана шпилка. дадох на стругар да шлайфа колектора - стана супер гладък и прав и с новата гарнитура от юни-то за към 20 лева и с 4-те нови шпилки работата стана супер културна
нема гърмеж, нема пърпорене
е верно после видех че тампона отдолу на скоростната ми е заминал и двг-то се клати яко докато е студено и, за да не скъсам некоя си и друга шпилка си смених и тампона.
е сега вече нема клатене на двг, нема пърпорене, нема гърмене
п.с. немам и снимки, ама в общи линии не ти трябват, защото няма нещо сложно
п.с.2 така и така бех свалил колектора му смених и триъгълната гарнитура между изпускателния колектор и тръбата надолу

то стана с нова стара генерация от главата до кат-а това мойто Поло
