Отворих я внимателно отгоре с шило от отверка - дълго с остър кръгъл профил - натискаш работещата пластина и бъркаш на противоположната страна на неработещата - разгледай жабката на таблото под краката на водача и се ориентирай.
Ключалката се вади назад към жабката след внимателно издърпване нагоре на една П-образна пластина.
Има два алуминиеви лети детайла със скосено цилиндърче за заключване, които са правоъгълни и лостчетата ги дърпат при отключване, а пружината между тях ги бута - много им е тънка стената и зъбчето там - този който ги е конструирал не е бил в час по съпромат - на детайла пише Spain.
И двета си дават упор при работа - между тях има пружина като на химикалка, а при отключване зъбчетата от стамана ги дърпат едно към друго и не им разрешават да изпаднат от пружината.
Аз оставих едното работещо така:
- счупеното детайлче пада, другото зъбчето си го държи
- махнах парчето счупено - внимателно с игла или само да падне - по-малко от парче главичка на кибрит за не пречи
- пробих отвор и направих резба 2.5 мм - проходен отгоре (от страната на механизма навътре) и малко в стената отдолу, сглобих и застопорих с винт f 2.5 детайла, който е счупен, така, че да не показва скосеното цилиндърче за заключване.
Сглобява се по обратния ред - отваряш вратичката, поставяш отзад на едни ключалки и слагаш П-образната пластина.
Който му се наложи - ще му пратя снимка.
Конструкторът им ги е слаб - затова се чупят ключалките.
Колеги заключи ми се жабката !!!!
-
VWWV
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Колеги заключи ми се жабката !!!!
и мойта жабка остана заключена, преди пак имах същия проблем, махнах единия шип и карах само с другия но сега и то се развали и сега нямам достъп до жабката
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта