проблем с термостата на поло но какво става лиатото

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
borislava
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот borislava » Чет 31 яну 2008 1:02


lrlmodo написа:Бе с тия термостати вече нищо не е сигурно.
Вече 5-6 колеги сменят по два-три и оправия няма :lol:





Значи проблема или не е бил в термостатите или пък самите термостати са били нек'ви ментаци....Аз си купих термостат от Ауто+ и за сега съм доволна...




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 31 яну 2008 1:18


то и аз нямах проблеми, но доста колеги се оплакват


Потребителски аватар
borislava
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот borislava » Чет 31 яну 2008 1:20


lrlmodo написа:то и аз нямах проблеми, но доста колеги се оплакват






:hmmmm :gruebel


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Чет 31 яну 2008 7:23


lrlmodo написа:Бе с тия термостати вече нищо не е сигурно.
Вече 5-6 колеги сменят по два-три и оправия няма :lol:

Мдаа вече ми омръзна да купувам термостати за сега съм се отказал сложил съм и едни картони за зимата, от Габрово земах, от София от Юнитрейд от Ауто+ ,все неможе дами стопли на дълго. Нямам търпение да доиде лятото :lol:


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Чет 31 яну 2008 21:21


то и мойто неще да загрее, пожече от 75-80градуса не съм го виждал, е вярно че го купих скоро ама все пак се чудя и аз ли да сменя термостата :lol: :lol: :lol:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 05 фев 2008 0:36


Мислия че доиде краиа на таиа тема никои не ми разбра вапроса. Мисалта ми беше че от италиа така ги правиат нарочно да не загриават да са добре за лиатото понеје е топло и кат вклучиш и климатика допалнително товари двигателиа моје и да са подменили температурниа датчик по рано да вклучва перката да не се загриава много двигателиа по хладен двигател по малка вероиатност от прегриаване и пове4е тиага----примерно---и липсваща кора от долу на двигатела защо ли --- :wink:

Последна промяна от maznia на Сря 12 мар 2008 23:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Вто 05 фев 2008 7:40


maznia написа:Мисля че дойде края на тая тема никой не ми разбра въпроса. Мисълта ми беше че от италия така ги правят нарочно да не загряват да са добре за лятото понеже е топло и кат включиш и климатика допълнително товари двигателя може и да са подменили температурния датчик по рано да включва перката да не се загрява много двигателя по хладен двигател по малка вероятност от прегряване и повече тяга----примерно :wink:

Мойто е от Италия знаеш ли как ги праят там НЕ ИМ СЛАГАТ ТЕРМОСТАТ ИЗОБЩО да ги е**, аз и не предполагах докато не риших да го сменя, отварям си да го сменям и си мисля че ше видя стария термостат ма единственото което видях беше НИЩО, перката че ми се включва рано включва са на 75 градуса. Ма това ма не притеснява аз да накарам пиличарника да стопли до там па после ше му мисля ама кат неще, излезе с характер
ПС. Така това което казваш за по хладния двигател ма съмнява при студен двигател да има повече тяга незнам !!! :roll:
ПС2. Оправи си правописа малко


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 29 фев 2008 12:27


ХА ХА ХА ХА ШЕ СЕ ПУКНА ЧУХТЕ ЛИ КО НАПИСА КОЛЕГАТА

Мойто е от Италия знаеш ли как ги праят там НЕ ИМ СЛАГАТ ТЕРМОСТАТ ИЗОБЩО да ги е**, аз и не предполагах докато не риших да го сменя, отварям си да го сменям и си мисля че ше видя стария термостат ма единственото което видях беше НИЩО, перката че ми се включва рано включва са на 75 градуса. Ма това ма не притеснява аз да накарам пиличарника да стопли до там па после ше му мисля ама кат неще, излезе с характер
ПС. Така това което казваш за по хладния двигател ма съмнява при студен двигател да има повече тяга незнам !!! :roll:
ПС2. Оправи си правописа малко---- ше са опитам брат


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 29 фев 2008 12:46


радвам се че на един колега помогнах. Се пак поне ште си сложи термостат. Остава да проверим датчика за перката дали е съштия и отговариа на температурата на която трябва да вклучи. тази идея ми доиде от на един приятел които кара такси. Има шкода и се му загрява че му извадихме термостатката и сменихме датчика и сега не загрява толкос



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта