Едно тъпи питане.... И молба за СЪВЕТ.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Пет 28 дек 2007 13:44


lrlmodo написа:OK си !!! Щом държи 80+ градуса 10-15км по Цариградско
И при мен е така, нищо че е зима, винаги е над 80 град извън града.
Ще черпиш май :wink:
И какъв термостат сложи ?



Ще черпя бе, защо да не черпя!!! :wink:
А за термостата незнам какъв е. Какъвто майстора е купил.




Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Съб 29 дек 2007 10:49


Sara_Bold написа:А защо при мен винаги си държи 90 градуса??

И при мен държи твърдо 90 градуса! Термостата е Behr.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Съб 29 дек 2007 10:59


digigi написа:
Sara_Bold написа:А защо при мен винаги си държи 90 градуса??

И при мен държи твърдо 90 градуса! Термостата е Behr.




Сега питах майстора и каза, че и моя е Behr.
Също каза, че е съвсем нормално на дълъг път с пуснато парно и висока скорост да държи 80+ градуса, даже каза, че моментно може и да падне към 70+ градуса, но ще се компенсира след минути.


А Вие всичките казвате, че колите Ви държад 90 градуса, но на дълъг път или в града?
То моята си държи сега 90 градуса, но само градско. После леко пада.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 29 дек 2007 11:55


какво толкос може пък на колегата гнг да му работи по -добре датчика за температурата. Моя кат седи само на 90 и несъм го виждал да преминава какво направо да се усъмни човек че всичко е наред.
На дълаг път с пуснато пармо смисал ако пуснете дави духа в копето топло при мен седи също м/у 80 и 90 или една идея под 90. (Ако средата на тоз келяв прибор е 90 градуса де кой знае, дано само не е като бензиномера). Ако обаче сте кат мен и на дълаг път обикновено си карате колата и не се влачите с 50км/ч, аз не пускам вентилатора ами от естесвената вентилация си взиза достатъчно. Тогава може да кажем, че не мърда от 90.

Колега G.N.G пожелавам ти весело посрещане на новата година и това да е последния термостат, който сменяш на тази кола.
Здраве, късмет, щастие и много безаварийни километри през новата 2008г. на всички колеги :).


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Съб 29 дек 2007 12:15


Lizard написа:......
Колега G.N.G пожелавам ти весело посрещане на новата година и това да е последния термостат, който сменяш на тази кола.
Здраве, късмет, щастие и много безаварийни километри през новата 2008г. на всички колеги :).




Благодаря ти много за пожеланията! На теб тъпкано да ти се връщат!!!
Весели празници на всички!


П.С. А догодина смятам да продам Полото и да купя друго Поло (от магазина или на не повече от 1 годинка).


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Съб 29 дек 2007 15:43


g.n.g написа:
digigi написа:
Sara_Bold написа:А защо при мен винаги си държи 90 градуса??

И при мен държи твърдо 90 градуса! Термостата е Behr.




Сега питах майстора и каза, че и моя е Behr.
Също каза, че е съвсем нормално на дълъг път с пуснато парно и висока скорост да държи 80+ градуса, даже каза, че моментно може и да падне към 70+ градуса, но ще се компенсира след минути.


А Вие всичките казвате, че колите Ви държад 90 градуса, но на дълъг път или в града?
То моята си държи сега 90 градуса, но само градско. После леко пада.

малко леко некомпетентно ще кажа че и на мен ми държи 90 градуса
но аз съм дизел и всички дизели на VW, Seat и тн държат толкова (винаги)


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Съб 29 дек 2007 18:12


Съвсем възможно. Аз не успорвам и не съм запознат.
Затова си питам :D .
А защо тогава на Астрата (2006 г.) даже и в градско когато е много
студено държи 85 градуса. Двигателя и е 1,4 също.
Тя даже намя 1г. и 15000 км. та ме съмнява да е от термостата.
Непомня когато беше нова дали е държала такава температура,
просто не се взирах тогава така.


Сега ще ме накарате да запаля Ситроена (имам една Ксара 1,9 ТДИ) и да
го ударя в ребрата към Пловдив или към Плевен със скорост 150 км.
и да видя и той колко ще държи. :D :D :D


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 29 дек 2007 22:34


При мен и в града сега зимата рядко ми стига 90 градуса, но моя отваря на 84 - мисля че това е нормално. Извън града 80-85. Игрането е 3-4 град маx !


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Нед 30 дек 2007 12:58


:( :( :(
Е хорица при мен пак се получи същият проблем!!!
Вчера късно вечерта идвах от летището и по Цариградско градусите
паднаха до минимум на стрелката!!! :shock
Започна да духа студено, а на мен ми идваше да ревна. :?
От какво може да е това, че ми писна от тия термостати гадни!!!
Вече никога няма да си взема такава кола!!!
Нито една от другите коли няма кахъри с термостатите.

Когато майстора го смени го изчака да загрее (но на място), пипа
маркучите, рови нещо там, и даже чакаше да се включи перката.
Всичко изглеждаше чудесно, ама сега е
:shock :shock :shock

Помагайте.


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Нед 30 дек 2007 13:28


Колега, съжалявам, този филм съм го гледал - абсолютно същия! След първата смяна при безименен майстор, работи много кратко и се повтори същия проблем. След това ми писна, отидох в сервиз на VW и специалистите казаха че не ми е сменено някакво пластмасово легло (то задължително се сменя с термостата). Верно че платих 100 лева за смяната на термостата, но от тогава вече 2 зими и лета забравих за този проблем. Температурата винаги стои закована на 90 градуса. След този случай не ходя вече при "МАЙСТОРИ".
И не се коси много - проблем който се оправя с пари, не е проблем.
На всички живот и здраве през новата година!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 30 дек 2007 18:57


А номера с пиленето на иглата, нали на твоето и неква игла има :x
А и чак до долу стрелката - нещо съвсем е блокирало ше знаеш


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Съб 05 яну 2008 21:02


Нестава това с пиленето на иглата.
Когато го пасна с ръка термостата приляга идеално към тази пластмаса дето се допира с иглата!
Май е нещо по самото легло на термостата вътре.
Нещо бях чел, че има колеги дето слагат по една шайба в леглото за да
повдигнат самият термостат, но сега нямам време да търся темата.
За сега съм паркирал пред блока и не я закачам.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 05 яну 2008 21:19


Според мен, най - добре е да възстановиж оригиналанта система на термостата - ако е бил пластмасов - с пластмасов. Не смея да ти давам повече акъл, след като при смяната му ти изтече почти всичкия антифриз, което ми говори, че при теб гадинката се намира някъде на ниво водна помпа, а не като при мене малко под цилиндровата глава.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 05 яну 2008 22:26


maslinkov написа:Според мен, най - добре е да възстановиж оригиналанта система на термостата - ако е бил пластмасов - с пластмасов. Не смея да ти давам повече акъл, след като при смяната му ти изтече почти всичкия антифриз, което ми говори, че при теб гадинката се намира някъде на ниво водна помпа, а не като при мене малко под цилиндровата глава.

На същото място му е - до главата.
И аз моя кат го сменях пред блока ми протече, щот не стига че е надолу отвора е и под наклон :evil:
Та оттогава кат сменям термостат махам целия тройник от главата, слагам си термостата внимателно :!: и всичко заспива :wink:
g.n.g. твоя е блокирал отворен сигурно, за да не помръдне стрелката :!:
Я си вземи и нов тройник (не е скъп)
Маркучите как са? Ако стои отворен термостата маркуча след него веднага ще се загрее :!: Check-ни го и кажи резулта


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Съб 05 яну 2008 23:42


digigi написа:
Sara_Bold написа:А защо при мен винаги си държи 90 градуса??

И при мен държи твърдо 90 градуса! Термостата е Behr.


:lol: защото и при мен заковава 90 и бързо загрява, мисля че термостата ми е швейцарски механизъм :lady_laugh:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта