Изчезва ми антифриза при температура 85-90 градуса,защо?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Нед 30 дек 2007 23:36


Маркучите не са твърди, а полутвърди държи си налягането в системата. А вентилатора ми включва на 90 градуса и изключва на 85,това го проверихме на място, нормално ли е това?




Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 31 дек 2007 0:31


Егати трябва да викаме Д-р Хаус.А течове нещо има ли??? :roll: :roll:


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 31 дек 2007 0:37


Има една пластмасова джаджа която и викат-таралеж тя протича много доре ,и антифриза се изпарява много дорбе покрай нея без следа.Намира се под делкото точно ,в нея влизат всички макркучи на водата.


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Пон 31 дек 2007 1:11


Ще проверя и тази джаджа JOY благодаря. Ще наблюдавам колата и пак ще пиша.
PS.
А някой ще ми каже ли нормални ли са тези температури на двигателя и вентилатора?

Последна промяна от polyabs на Пон 31 дек 2007 2:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Пон 31 дек 2007 1:19


Абсолютно нормални са ,Vw работи на 90-95 гр. нормална температура.За разлика от други марки те са по-топли :D сигурно за да харчат по-малко.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 31 дек 2007 1:26


JOY написа:Има една пластмасова джаджа която и викат-таралеж тя протича много доре ,и антифриза се изпарява много дорбе покрай нея без следа.Намира се под делкото точно ,в нея влизат всички макркучи на водата.

При моята,след смяната на антифриза,сълзи точно оттам-следата се вижда,личи си......
Щом маркучите не са на кокал,явно не е гарнитура на главата!
Щом след смяната на капачката се е нормализирало-значи тя е белята-ДАНО!!!!!
Ако,недайси продължи проблема-значи имаш пробив в системата-най-вероятно радиатора или радиаторчето за парното...
Имаш ли яко скреж отвътре на джамовете?Щот след смяната selfmade на антифриза при мен скрежта е много-чистя повече отвътре,отколкото отвън!!!!!!Въпреки уплътняването на врати и стопове!За това си мисля че при подмяната,разни накипи са се разкарали и сега имам минимални течове в системата,при които се отлага влага в купето.
Другото,за което питаш-за 4 години перката ми се е вкл. 6-7 пъти-винаги над 90градуса...(над чертичката която обикновено смятам че е 90гр.)Преди смяната на течността нямах яко парно-трябваше да карам колата поне 20тина км.за да се почувства леекинко парното!Сега имам парно на 5-6тата минута от запалването!
Но пък имам теч от таралежа,както и скреж отвътре на стъклата!!!
Нивото на течността в разширителя за три месеца ми е спаднало с около 5 мм.
Дано не си за гарнитура и повече да нямаш проблеми с половера....
Приятно посрещане на новата и изпращане на старата година....И много безавариини....


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Пон 31 дек 2007 2:12


Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална :)) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
:beer ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 31 дек 2007 3:00


polyabs написа:Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална :)) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
:beer ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!

Както ти писах в прединя пост-при мен рядко се вкл.перката...колата си достига работната температура,държи си я в условия на извънградско каране,на градско-също,стрелката не мърда много....нагоре,имам впредвид....На извънградско никога досега перката не се е вкл,а стрелката винаги ми е там където аз си мисля че е 90гр......Демек-втората черта след 70гр.....Откровено-за 4 години-освен масло и филтри не съм сменял нищо.....дори и ангренажа го смених наскоро....(изключвам черезвичайните ситуации които се случиха на колата в срок от 20 дни.....)
Дано след смяната на капачката всичко да си дойде в нормални граници.....
Приятно вкарване и изкарване на(през) новата година....пък и през новогодишната нощ....пък и цялата година :wink: :wink: :wink: :D


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 31 дек 2007 7:13


polyabs написа:Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална :)) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
:beer ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!

От капачката е :!:
Точно О-пръстена, за който говориш се размества (излиза от улея му и отива нагоре по резбата).И при мен точно зимата ми се п....а.
Докато карах няма проблем, но като спра - 0,5 - 1литър на земята
:lol:
Ще познаеш за проблема по това че като не си е на мястото пръстена, капачката се завива без никакво усилие.
Почти съм сигурен че е от това.
Весели изкарване довечера :!: :!: :!: Са палим звяра и газ към Казанлък ... :drive :drunk


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 31 дек 2007 13:01


Когато купих моето AAU имах здрава загуба на охладителна течност. След доста взиране под капака установих, че има лака дупчица в основата на един маркуч и от там започва фино да пръска като загрее и вдигне налягането. Лекият теч почти моментално се изпаряваше от горещият двигател и беше чиста случайност, че го видях. Смених маркуча, но скоро след това се издъни таралежа. След като смених и него нещата заспаха :)


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Вто 01 яну 2008 14:37


Имам същия проблем. Предните стъкла се заскрежават ужасно. мисля, че това е теч в двигателния отсек, които се изпарява и влиза като пара в купето. Къде да търся теч, че ми намалява антифриза - около литър месечно


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 01 яну 2008 15:24


stoickov написа:Имам същия проблем. Предните стъкла се заскрежават ужасно. мисля, че това е теч в двигателния отсек, които се изпарява и влиза като пара в купето. Къде да търся теч, че ми намалява антифриза - около литър месечно

Проблема ти е най-вероятно в теч от радиаторчето на парното, което си е в самото купе. От там и влагата.


Потребителски аватар
stoickov
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoickov » Вто 01 яну 2008 16:29


Да знае някой как се стига до това парно - Поло1.9Д 96г.


Потребителски аватар
polyabs
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот polyabs » Вто 01 яну 2008 18:09


На мен не ми се заскрежава стъклото отвътре. Откак смених капачката на казанчето за антифриза нивото си държи 1 пръст под минимума и не мърда. Страх ме е да долея да не би да се запретне опръстена пак. Това проблем ли ще е да си остане нивото така? Два пъти я карах откак смених капачката по 30 км навъртях, дано се размина само с това.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 01 яну 2008 20:00


Доливай си, не се притеснявай :wink:
Само заглеждай къде е О-пръстена преди да я завъртиш - трябва да е отдолу в леглото му.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта