Изчезва ми антифриза при температура 85-90 градуса,защо?
- polyabs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ще проверя и тази джаджа JOY благодаря. Ще наблюдавам колата и пак ще пиша.
PS.
А някой ще ми каже ли нормални ли са тези температури на двигателя и вентилатора?
PS.
А някой ще ми каже ли нормални ли са тези температури на двигателя и вентилатора?
Последна промяна от polyabs на Пон 31 дек 2007 2:03, променено общо 1 път.
JOY написа:Има една пластмасова джаджа която и викат-таралеж тя протича много доре ,и антифриза се изпарява много дорбе покрай нея без следа.Намира се под делкото точно ,в нея влизат всички макркучи на водата.
При моята,след смяната на антифриза,сълзи точно оттам-следата се вижда,личи си......
Щом маркучите не са на кокал,явно не е гарнитура на главата!
Щом след смяната на капачката се е нормализирало-значи тя е белята-ДАНО!!!!!
Ако,недайси продължи проблема-значи имаш пробив в системата-най-вероятно радиатора или радиаторчето за парното...
Имаш ли яко скреж отвътре на джамовете?Щот след смяната selfmade на антифриза при мен скрежта е много-чистя повече отвътре,отколкото отвън!!!!!!Въпреки уплътняването на врати и стопове!За това си мисля че при подмяната,разни накипи са се разкарали и сега имам минимални течове в системата,при които се отлага влага в купето.
Другото,за което питаш-за 4 години перката ми се е вкл. 6-7 пъти-винаги над 90градуса...(над чертичката която обикновено смятам че е 90гр.)Преди смяната на течността нямах яко парно-трябваше да карам колата поне 20тина км.за да се почувства леекинко парното!Сега имам парно на 5-6тата минута от запалването!
Но пък имам теч от таралежа,както и скреж отвътре на стъклата!!!
Нивото на течността в разширителя за три месеца ми е спаднало с около 5 мм.
Дано не си за гарнитура и повече да нямаш проблеми с половера....
Приятно посрещане на новата и изпращане на старата година....И много безавариини....
- polyabs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална
) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!

Благодаря на всички за отзивчивостта и

polyabs написа:Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!
Както ти писах в прединя пост-при мен рядко се вкл.перката...колата си достига работната температура,държи си я в условия на извънградско каране,на градско-също,стрелката не мърда много....нагоре,имам впредвид....На извънградско никога досега перката не се е вкл,а стрелката винаги ми е там където аз си мисля че е 90гр......Демек-втората черта след 70гр.....Откровено-за 4 години-освен масло и филтри не съм сменял нищо.....дори и ангренажа го смених наскоро....(изключвам черезвичайните ситуации които се случиха на колата в срок от 20 дни.....)
Дано след смяната на капачката всичко да си дойде в нормални граници.....
Приятно вкарване и изкарване на(през) новата година....пък и през новогодишната нощ....пък и цялата година




- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
polyabs написа:Температурата която ми показва на таблото варира от 70 до 80 градуса извънградско, на няколко пъти вдига над 85 и останах без антифриз, а вие пишете температура около 85-90 градуса за нормална) Дано наистина е било от капачката, но това в най скоро време ще си проличи.
Благодаря на всички за отзивчивостта и
ВЕСЕЛО ИЗКАРВАНЕ НА ПРАЗНИЦИТЕ!!!
От капачката е

Точно О-пръстена, за който говориш се размества (излиза от улея му и отива нагоре по резбата).И при мен точно зимата ми се п....а.
Докато карах няма проблем, но като спра - 0,5 - 1литър на земята

Ще познаеш за проблема по това че като не си е на мястото пръстена, капачката се завива без никакво усилие.
Почти съм сигурен че е от това.
Весели изкарване довечера





- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Когато купих моето AAU имах здрава загуба на охладителна течност. След доста взиране под капака установих, че има лака дупчица в основата на един маркуч и от там започва фино да пръска като загрее и вдигне налягането. Лекият теч почти моментално се изпаряваше от горещият двигател и беше чиста случайност, че го видях. Смених маркуча, но скоро след това се издъни таралежа. След като смених и него нещата заспаха 

stoickov написа:Имам същия проблем. Предните стъкла се заскрежават ужасно. мисля, че това е теч в двигателния отсек, които се изпарява и влиза като пара в купето. Къде да търся теч, че ми намалява антифриза - около литър месечно
Проблема ти е най-вероятно в теч от радиаторчето на парното, което си е в самото купе. От там и влагата.
- polyabs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 21 ное 2007 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
На мен не ми се заскрежава стъклото отвътре. Откак смених капачката на казанчето за антифриза нивото си държи 1 пръст под минимума и не мърда. Страх ме е да долея да не би да се запретне опръстена пак. Това проблем ли ще е да си остане нивото така? Два пъти я карах откак смених капачката по 30 км навъртях, дано се размина само с това.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта