Polo 6N 1998 AEF - Нивото на маслото в картера

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 08 яну 2008 20:50


Bahama man и rosbul-кат толкоз ви тревожи,изтакайте си част от маслото!
И сами можете да го направите :idea: ,ама при маслар е по-лесно!Даже могат да ви го съберат за доливка-евентуално!!!!Само 5кинта ще ви искат,деба...
Изтакайте половин литър и ще сте спокойни :wink: :D




Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 08 яну 2008 21:53


Абе не ,че ме тревожеше 5 месеца карам така ама взе да ми свети тази лампа на маслото че вече не знам от какво е утре е на сервиз темата ми е ,проблем с маслото който разбира да каже ,там съм писал ако искате вижте за кво става въпрос.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 08 яну 2008 22:13


апак мойто виж къд www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/310/77273_481.BMP">photo_1</a>


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 08 яну 2008 22:28


rosbul написа:Абе не ,че ме тревожеше 5 месеца карам така ама взе да ми свети тази лампа на маслото че вече не знам от какво е утре е на сервиз темата ми е ,проблем с маслото който разбира да каже ,там съм писал ако искате вижте за кво става въпрос.

Значи,за да свети лампата на маслото(постоянно или с прекъсване)има два варианта
1ви-електрически-нагоряло по клемата за датчика,студена спойка,някакво ...хм..."окъсяване"-особено сега в влагата
2ри-механичен-смачкан картер,точно където е сондата,попреебани зъбни колела на маслената помпа,засмукване на мизерия от сондата и най-вече проибан датчик...
Но според мен,това в твоята тема,което се е случило СЛЕД монтаж на халогени и това сега-малко не ми се връзва...Голяма случайност,голямо нещо!
Та за по-голяма сигурност,вземи изтакай част от маслото...Поне започни да анулираш причините една по една...После можеш да махнеш бушона на халогените,за твое спокойствие,не задруго....
Явно трябва да намериш причината.
Успех


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Вто 08 яну 2008 22:35


Благодаря ти ,до утре ,с нови причини и нов ден!!!!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 08 яну 2008 23:00


И мойто масълце е точно на максимума ,даже на косъм над него.Викам ще го изгори амо тоя Фукс няма горене...и затова сега не и пълня оборотомера, защото колкото по-високо е нивото на маслото и на колкото по-високи обороти карате толкова е по-високо налягането в системата и гарнитурите сдават багажа :!:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 08 яну 2008 23:05


значи като е повече маслото наи много да избие некои семерингг ама требе да"го натепаш до капата" :twisted:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 09 яну 2008 10:57


Няма такава опасност - има хидрокомпенсатор на налягането, който го ограничава. Друг въпрос е, че не го знам къде е, или коя джаджа изпълнява тази функция. В друга тема помолих, ако някой знае, да пише, защото мисля, че имам такъв проблем. За сега всички мълчат. Проблемът ми е, че при 2000 об/мин. налягането на маслото ми е 1,8 бар, а не 2,0. Смятам, че ако сменя въпросната джаджа, проблемът ще се оправи. /доколкото е проблем де- засега/


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 09 яну 2008 13:12


maslinkov написа: има хидрокомпенсатор на налягането


От къде е информацията ти ,че ми стана интересно - да ровя и аз за него. А това за по-ниското ти налягане на маслото не е никак на добре - търси причината!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 09 яну 2008 13:29


Anbuch написа:
maslinkov написа: има хидрокомпенсатор на налягането


От къде е информацията ти ,че ми стана интересно - да ровя и аз за него. А това за по-ниското ти налягане на маслото не е никак на добре - търси причината!

Някъде от руските сайтове по ръководство и експлоатация. Отдавна съм го чел и не помня точно, а от тогава все търся напразно. Възможно е това да бъде клапата на филтъра, която отваря байпаса в маслената система, или силата на затягане на датчика на главата /аз съм само с един датчик/ В тази връзка може и налягане на главата 1,8 бар. да е нормално - нали по принцип се мери при масления филтър, там където е вашият датчик за високо налягане- не ми е ясно. При форсиране Голфовете правели на това място до 6- 6,5 бар. Моята прави 4,5 на главата./ там датчикът ми е 0,3 бар- за ниско/ Изказах се пак по повод колегата, който мисли, че с много обороти и малко повече масло, ще си пръсне някой семеринг. А аз продължавам да търся.


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот rosbul » Сря 09 яну 2008 19:19


Здравейте пак ,оказа се ,че всичко по електрическите системи е на ред и май трябва да се отваря картера ,ама за сега изчаквам да видя пак ще светне ли ,че направих една магия ,смених маслен филтар и намалих маслото да видя да не е от клапата на филтара ,да не циркулира. :?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Сря 09 яну 2008 23:33


И аз да се включа в маслената тема да попитам,че ми се случиха разни странни неща. :shock
По последните големи студове не си бях палил колата 3-4 дни.Акумолатора ми беше умрял и я запалихме с дърпане.Запали,но лампата за маслото не угасна и се чуваше според мен тракане и според мен не качваше масло.Изгасих и на следващия ден пак същата процедура и пак светеща лампа.Маслото е на 100 км от смяняна и съм го сменил лично-MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40.На следващия ден(след като се бяха вдигнали температурите) я запалих и лампата не светеше вече.При ускоряване на която и да е скорост ми направи впечатление,че се чува някакво като притракване(все едно като дизел),можеби клапани :?:
Питанетото ми е от какво може да е всичко това?Замръзнало нещо по двигателя,филтъра?Кофти филтър или масло? :dontknow: Страх ме е да не прецакам мотора нещо :(


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 10 яну 2008 0:29


Почти съм сигурен че не е от маслото защото с такова карам вече 3 години поред и нямам никакви проблеми даже съм много доволен,а относно другото нека някой колега който се е занимавал с това да даде съвет или отиди при някой майстор монтьор че на днешно време ако не ти е приятел сваля кожи и си оставя ръцете...


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re:

Мнениеот m135 » Нед 02 фев 2014 16:33


Prodriver написа:И аз да се включа в маслената тема да попитам,че ми се случиха разни странни неща. :shock
По последните големи студове не си бях палил колата 3-4 дни.Акумолатора ми беше умрял и я запалихме с дърпане.Запали,но лампата за маслото не угасна и се чуваше според мен тракане и според мен не качваше масло.Изгасих и на следващия ден пак същата процедура и пак светеща лампа.Маслото е на 100 км от смяняна и съм го сменил лично-MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40.На следващия ден(след като се бяха вдигнали температурите) я запалих и лампата не светеше вече.При ускоряване на която и да е скорост ми направи впечатление,че се чува някакво като притракване(все едно като дизел),можеби клапани :?:
Питанетото ми е от какво може да е всичко това?Замръзнало нещо по двигателя,филтъра?Кофти филтър или масло? :dontknow: Страх ме е да не прецакам мотора нещо :(



Да поизтупам праха от темата, колега какъв се оказа проблема ти, че нещо подобно се получи при мен. Завъртях не запали само прекиха, второто завъртане запали, на ниски обороти никакъв проблем, форсирах я малко 2500-3000 оборота и писна лампата за масло. Масло има /10w40 полусинтетика/, но не беше палена от седмица и стои отвън. След съвет от приятел я оставих да поработи докато загрее нормално, загасих я, запалих отново и проблема го нямаше.
Чудя се къде ли е проблема, засега си мисля, че е или цедка или филтър или конденз по отдушника не изключвам и сгъстено масло от ниските температури.

П.П. Маслото е http://www.eurol.com/en/37-products/789-eurol-turbosyn-10w-40.html


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Нивото на маслото в картера

Мнениеот muns61 » Нед 02 фев 2014 16:42


Гъсто масло, задръстена цедка.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта