-Термостата + датчика + цялата пластмаса, ги блъска ама индиректно въздух който влиза от решетката...
-Радиаторчето за парното като че ли е преоразмерено за тоз мотор.. в момента в който включиш парното... колата простива, а и явно влиза много бързо въздуха, и няма време да се затопли.
-Малък е мотора, и не може да загрее...
-Явно има нещо сбъркано в шибаният таралеж.
-Случвало ми се е младос-герман.. с ръчка.. термостата въобще да не отвори.
-Забелязъл съм , че когато системата е под налягане, тогаз термостата отваря по-рано... що обра ли му лайката...
Гоуемите студове се беше заледила решетката.. е нема да ви казвам, как си държеше 90-93 градуса като пич.. в това число и по цариградско...
чак се уплаших да не я грейна...
засега кво ми се върти у главуто:
1. Смяна на термостат + трихуйник, с такъв от АБД мотор или АБУ
2. Слагане на някаква пластинка/планка, която да пази целият термостат и пластмаса и датчик от директно духане
3. Тургане на някаква магария между решетката и радиатора.
4. Заформяне на някакъв въздуховод от изп. колектори към парното.. та хем да ми е топло по-бърже, хем да не охлажда много мотора.
5. Донагодяване и опция да духа топло на духалките на таблото

ама требе ВРЕМЕ... и място да го разколача.. и да му Е... мамата...
ааа...
при 1043, и при 1.4 мотор.. келепир никъф.. държи си се еднакво.. но според мен е хептем заминал термостата...