Поло 6N - Къде точно се намира предния теглич?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Сря 23 яну 2008 8:50


Това за ефективните навивки си важи, да.
Ама никъде не е казано до каква теглителна сила са те.
Както и да е.

Давай скицата и да го захватам :-) , че не се знае, какво ще става с времето и дали няма да се наложи (вече два вида въжета за теглене съм купил - за всеки случай), че по време на последните ледове имах среща с трима закъсали по пътищата (един на прохода Шипка, един по селския път преди Чирпан и един на магистралата малко, преди отбивката за Ст. Загора).
А относно побългаряването - няма начин, все пак сме си бегейчета :-) и заплатите ни го предполагат.




Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот apchih » Сря 23 яну 2008 13:03


само да попитам, с каква резба е куката, нормална или пенделвайска :), на една Шкода и беше обратна резбата, същото ли е и при Поло-то? :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 23 яну 2008 17:13


Сега.... преди 8 години съм изкарал един семестър техническо документиране и от тогава не съм правил нищо - така ,че няма да се смеете ако има разбирачи:
Всички растояния са взети с шублер и са в милиметри
Това дето съм го означил с razstoqnie A e точно 10мм ,като в тези 10 мм има точно 5 навивки взети от връх до връх.
Ъгъла на резбата съм го взел на око и незная дали е точен - 30 градуса
Размерите на самата кука може и да не са 100% точни (с точност до 1 мм са) защото ги мерих само по веднъж набързо ,обаче размерите на самата резба ги проверявах много пъти и 99% съм сигурен ,че са точни

Изображение
Изображение
Изображение
ма и тя е с една странна форма......
Изображение
а това е тая "шпатолка":
Изображение

Последна промяна от Anbuch на Сря 23 яну 2008 19:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Сря 23 яну 2008 18:05


ебаси лекцията :lol: :yeaha:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Мнениеот Волен » Сря 23 яну 2008 20:04


За пореден път се убеждавам,че Anbuch е най-полезния и отзивчив колега в поло подфорума. Евала! :bowdown


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Чет 24 яну 2008 0:33


аз оня ден дърпах моето поло,и огледах добре халката,защото един колега искаше да му стържа такава за голфа.резбата е М18 по 2.ЛЯВА.скицата на колегата е абсолютно вярна.а ъгала на резбата е нормален.да се намери такава флашка ще бъде много трудно,по скоро стругаря да я прави на нож.от опит знам.наи лесно е на моргата.според мен.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Чет 24 яну 2008 10:08


Аз прежалих 30 лв. си купих куката от Порше БГ.Не успях да я намеря по моргите,но това беше миналата година,сега може и да има. :)


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Чет 24 яну 2008 11:52


10х Anbuch.
Задал съм на майстора да я почва.
Макар, че последно като я гледа, каза, че резбата е най-вероятно конусна (освен, че е лява).


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 25 яну 2008 19:53


Готовият продукт - от неръждавейка.
Изображение


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Пет 25 яну 2008 23:09


дано си сигурен в заварката колега.защото аз често заварявам(това ми е работата),и когато се налага да "свържа"2 различни материала се замислям.защото температурното разширение,на различните материали е различно и закалените при заварка се разкаляват.не че ти вадя от кладенец вода и без лоши умисли но попитаи маистора,че да не хартисаш на някои светофар ако те дарпат с повече ряз :drive


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 25 яну 2008 23:15


То пък от страната дето съм заснел видях ей ся че започва/завършва заварката. Ама си е добре направена. Електрода е от същия матр'иал, като оста. Пък и майстори, дето с това се прехранват са го правили.

Но дори и да се скъса/счупи все едно. Нищо сигурно няма на тоя свят.

П.С. тия дни ще му ударя един тест - ще дръпна един, дето много ми пречи напоследък ;-)


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Пет 25 яну 2008 23:27


чудесно :Mr Green Fun хубаво е да имаш камаз и с едно стоманено въже.


alex74
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 17:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex74 » Пон 28 яну 2008 0:29


И аз имам едно питане. Има ли ниаква възможност да те дьрпат ако нямам кука. Един път закъсах куката се изтръгна и се наложи да се обаждам на пътна помо6т. Дърпали са ме , но зака4ен назад.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 28 яну 2008 9:19


alex74 написа: Дърпали са ме , но зака4ен назад.


:shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock как бре човек, това истина ли е?!?!

Има начин - аз тага теглих полото до сервиза преди смяната на моноинжекцията :) Вързваш за предния мост - има една дупка и внимателската :)

С това теглене назад ме утепА!


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пон 28 яну 2008 10:56


Ако няма друг вариант, т.е. не можеш да достигнеш поради някаква причина предния мост, само отзад е спасението.
Бавничко и внимателно :-)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта