Мога ли сам да си сложа централно заключване?!?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Никакъв проблем няма да си сложиш. Купуваш универсално централно заключване (става за всякакви коли) за 25 - 30 лв. В комплекта има 4 машинки и модул за управление. Пак ще отключваш с ключа. Ако искаш да работи с дистанционно сложи аларма или модул за радио управление. В комплекта има планки с много дупки. Намираш подходящи места, дупчиш ламарината и монтираш планките с машинките. Тези за предните врати с с 5 кабела - 3 управляващи и 2 за моторчето. Задните са само с по 2 кабела за моторчето. Може да си купиш и още една машинка с 2 кабела, ако не желаеш централното да се задейства от ключалката на багажника или с 5 кабела, ако искаш и от там да се управляват вратите. Инсталацията е направена по цветове, така, че не може да объркаш нищо. Просто към съответните цветове добавяш и машинката за багажника.
От ел. схемата на колата вземаш само плюс през някой предпазител и минус.
Успех!
От ел. схемата на колата вземаш само плюс през някой предпазител и минус.
Успех!

mom4il1981 написа:колега и ас имах сащотото премеждие като теб.Ниамах заводски поставено централно.Сложиха ми го за 80лв но проблема е че неможе да се постави електрическа машинка на багажника.Имах и малак проблем до като се центроват правилно машинките защото 0.5сънтиметра на горе или на доло и ниама заключване
На багажника става,ама трябва да се смени бравата





- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
еми има там някви механизми
(поне така беше на стария патрон )
кекави са много защото едната е с някакъв ябълковиден край и е от алуминии/...
та те се контролираха от централното, но поради счупването на една част от дръжката се наложи да правя от 2 дръжки една и....
пс: е такова обяснение като мойто няма
(поне така беше на стария патрон )
кекави са много защото едната е с някакъв ябълковиден край и е от алуминии/...
та те се контролираха от централното, но поради счупването на една част от дръжката се наложи да правя от 2 дръжки една и....
пс: е такова обяснение като мойто няма

- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
здравейте. Аз си имам ПОЛО 1043куб,1996-та, 2/3врати и нямам централно. Намерих си машинки и си купих, за по 5.20лв/ за брой. Купих си 2 броя за двте врати-на багажника няма да слагам,за6тото, за да имам там машинка там трябва да сменям и клю4чалката. двте машинки които взех са с по 5 кабела: син,зелен,кафяв,бял и черен. Някой има ли си идея как точно трябва да се сваржат кабелите- доколкото разбрах синия и зеления са за управление на моторчето, черния е маса, А другите два как да ги сваржа? Моля акко някой знае да помогне!
Благодаря преварително!!!
Благодаря преварително!!!
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VW_Polo написа:Закупуването лесна работа, айде как да го "изградя" ще разбера от схемата, ОБАЧЕ, нито знам как да си махна корите на вратите, нито как да го свържа към ел. мрежата на колата за да работи...
корите са елементарна работа на щипни от сякъде
номера е да ги почнеш от някъде и сичко е ок
иначе как се връзва... аз съм скаран много
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Uneek написа:Приятелю ето схемата на сваляне на дръжките![]()
после разкъсваш тази сивта работа отстрани и закачаш здраво машимките някъде. Отгоре им се слага една тел (тя си върви в комплект към кита).Телта от единият край е закачена за машинките ,а от другият посредством една "фатка" с две тупки и 3 болта (и тя е към кита) се свързва телта с телчето пинчето на вратата (онова дето се прибира като заключиш и изкача нагоре като отключиш. Кофтито е ,че точно мястото където трябва да стане връзката е оградена от всякъде с ламарина и за да стгнеш болтчетата на "фатката" трябва да пробиеш ламарината с някаква боргия 13-14 мм и готово. На мен най големият ми заор беше да вкарам жиците във вратите

Всики части дето ти говорих за тях ги има на снимката до машинката
Гледай само при монтажа така да го направиш ,че да не се трият телта на машинката с телта дето е свръзката вежду бравата и дръжката за отваряне на вратата отвътре
-
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
VW_Polo написа:Закупуването лесна работа, айде как да го "изградя" ще разбера от схемата, ОБАЧЕ, нито знам как да си махна корите на вратите, нито как да го свържа към ел. мрежата на колата за да работи...
Еее, ти трудното може да направиш, а лесното те спъва. Кабелите се свързват по цветове. На предните врати се слагат пет проводни машинки, а на задните две проводни. Обикновено инсталацията е комплект, т.е. всички кабели са увързани в снопчета към всяка от машинките.
Към инсталацията на колата имаш два кабела - плюс от бушонното табло и маса някъде от купето.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта