Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Пет 22 фев 2008 22:36


BastunSelski написа:Бях чел някъде,че АЕЕ моторът има италиански комп,а пък дросела е немски и нещо не се разбират...
:P

По-скоро е обратно




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 22 фев 2008 22:55


Днес бях на диагностика и адаптираха набързо новата клапа.Сега се надявам вече да няма проблем.Не разбрах само при този мотор при всяко откачане на акумулатора ли трябва да се ходи на адаптация?Някой с нова клапа да му се е налагало да откача акумулатора?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 22 фев 2008 23:53


след манипулацията ,можеш да отка4аш акумулатора колкото си искаш-нищо не се променя :wink:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 23 фев 2008 11:21


niks76 написа:след манипулацията ,можеш да отка4аш акумулатора колкото си искаш-нищо не се променя :wink:


Аз също си мисля,че трябва да има памет.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Съб 23 фев 2008 18:49


flameman5 написа:
BastunSelski написа:Бях чел някъде,че АЕЕ моторът има италиански комп,а пък дросела е немски и нещо не се разбират...
:P

По-скоро е обратно

В грешка си.Компира е Magneti-Marelli и е италиански,а дросела е Siemens VDO и е немски. :)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 28 фев 2008 0:42


чувал сум че като откачиш акумулатора колата триабва предварително да е оставена на габарити да има ниакав консуматор вклучен когато вадиш клемата и уж да исмуче грешките утре мислиа да пробвам и така че и аз имам суштиа проблем даржи ми 1400 оборота и загриала


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 02 мар 2008 23:03


пак съм аз нестава нещо минах 50 километра и промяна няма когато колата е в движение даржи 1230-1300 оборота и топла и студена като спра на цветофара оборотите падат на нормалните ще се опраи ли или не какво да правя


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 03 мар 2008 0:48


maznia написа:чувал сум че като откачиш акумулатора колата триабва предварително да е оставена на габарити да има ниакав консуматор вклучен когато вадиш клемата и уж да исмуче грешките


Това е пълен ъбсурт!

Запали я да побачка на место 10 тина минути, без да вкючваш никакви консуматори (фарове,музика и т.н. и да подаваш газ), разбира се ,след 20 мин стоене с откачен + на акумулатора . После до 200 км ако не се оправи ходи на диагностика. Ако пък 30-тина лева не са ти никакъв проблем ,напрово отивай още сега!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта