Задни дискови спирачки Поло 6N1, 99г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 13 май 2008 10:28


maslinkov написа:
orelko написа:Добре, ама така не се ли променят заводски изчислените спирачни усилия отпред/отзад... Няма ли по-голям шанс да станеш шейна нейде ?
Ако ти заковат задните колела еднакво с предните си се завъртял...

Според мен няма такава опасност. Би се завъртял, ако ти заковат първо отзад спирачките, а на всички коли задния контур е по - дълъг, оттам се задейства по - късно, макар и минимално. При всички случаи са по - добри, ама аз се отказах да го правя този фокус - по -добре и за колата и за мен да си спазвам законната скорост.


има.. колата започва да се държи малко нетипично..
въпрос на свикване...
обикновенно VW упорито проявяват недозавиване /все пак са с предно/ при подобна миграция /поне при мен/ при завой.. и спирачки... с определено усилие, колата "трепва" леко тръгва задницата, след което се "окопитва" понякога е удобно.. понякога дразни.. но пак е въпрос на свикване..
дали при спирачки ще тръгне да изправя завоите.. или леко ще подмести задницата.. не е голяма разликата...

п.п. това са мои наблюдения.. но може би трябва да отида една геометрия.. и после да пиша пак ;)





Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта