Проблем с оборотите
сори че наxулиx майстора ти щом е открил повредата эначи е 6-точки ама нещо ме кара да се самнявам че е намерил проблема пиши кат оправиш нещата
Последна промяна от maznia на Сря 26 мар 2008 23:29, променено общо 1 път.
пиши кой е виновния датчик и каде точно се намира колко кинта си го вэел --такива
Последна промяна от maznia на Вто 25 мар 2008 2:57, променено общо 1 път.
Мазен...пак не внимаваш в час!!!!
За какво ти е откъде и за колко го е взел?Цената му е от 15-20 кинта....Кво значение има?
На Жука се сипва м10д или м16д
Пак не внимаваш в час
Знаеш ли каква е разликата м/у минерално ,полу или чиста синтетика???
Вискозитет!
Щом маслото на тоя двигател 10W40-значи е полусинтетика,а не пълна..Ти лично-знаеш ли каква е разликата между минерално масло и полусинтетика?????Или просто така си пишеш???При положение че колата на колегата е произведена преди 10тина години и 200к км и детайлите в ДВГ са се поизносили...какво значение би имало това????
Даже напротив-препоръчва се да се сипва малко по-гъсто масло,ако повдигачите чукат и неискам да правя ремонт....за да се вдигне налягането!!!!
НЕДЕЙ ДА СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА ДАВАШ СЪВЕТИ,КОИТО БИХА МОГЛИ ДА ВКАРАТ В ИЗЛИШЕН РАЗХОД ЧЕТЯЩИТЕ ПОСТОВЕТЕ ТИ
Ако нямаш мнение по някой въпрос-недей писа....
Или-пусни линк към това което ТИ си успял да направиш с дросела на твоята кола---ония пост написан със заленото
който го пусна около 11 пъти!!!!
Всъщност...вече не ми дреме дали ще си помислиш че се заяждам с теб
Просто ми омръзна от твоята "компетентност"

Teslatus написа:- оказа се температурен датчик, който утре ще сменя!
За какво ти е откъде и за колко го е взел?Цената му е от 15-20 кинта....Кво значение има?
maznia написа:
той ли ти каэа да сложиш минерално масло да не караш жук фургон
На Жука се сипва м10д или м16д
maznia написа:смени го на 6000 км и слагай пълна синтетика ---не е датчика друго е. Маслото эа тоэи двигател е 10 V 40 ако яде масло до 200-300 грама на 10 000 км са парички ако е повече ремонтче
Пак не внимаваш в час

Знаеш ли каква е разликата м/у минерално ,полу или чиста синтетика???
Вискозитет!
Щом маслото на тоя двигател 10W40-значи е полусинтетика,а не пълна..Ти лично-знаеш ли каква е разликата между минерално масло и полусинтетика?????Или просто така си пишеш???При положение че колата на колегата е произведена преди 10тина години и 200к км и детайлите в ДВГ са се поизносили...какво значение би имало това????
Даже напротив-препоръчва се да се сипва малко по-гъсто масло,ако повдигачите чукат и неискам да правя ремонт....за да се вдигне налягането!!!!
НЕДЕЙ ДА СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА ДАВАШ СЪВЕТИ,КОИТО БИХА МОГЛИ ДА ВКАРАТ В ИЗЛИШЕН РАЗХОД ЧЕТЯЩИТЕ ПОСТОВЕТЕ ТИ









Ако нямаш мнение по някой въпрос-недей писа....
Или-пусни линк към това което ТИ си успял да направиш с дросела на твоята кола---ония пост написан със заленото



Всъщност...вече не ми дреме дали ще си помислиш че се заяждам с теб



Просто ми омръзна от твоята "компетентност"




Колега ти къв си нервен ли си или не си ибал скоро или сайта и клуба са на баща ти .. Ще пиша каквото искам и мисля. Не е твоя работа форума е эа това направен. От скоро съм в тоэи форум и клуб и все още ми е интерестно-- по нататак ще влиэам рядко именно эаради такива като теб дет са правят и аэ неэнам на кви и саэдават и налагат тяxни правила не ме учи как да се даржа. -а гледай себе си аэ не ти каэвам как да присъстваш тук -по отношение на коментарите ми никой не е дал точен и правилен отговор эа дадено нещо - само предположения эатова аэ ще предполагам и пиша когато сметна эа необxодимо 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Teslatus написа:пиша пиша - той сложи някакъв друг датчик и колата заспа - ама иска да вземе утре читав и нов естествено и ще го смени
Само да не се получи верижна реакция на смяна на датчици. Един бог знае какво става в "главата" на компа като не си му сложил оригинален за налягането.
А да не забравя - това че при скорост 140/час ти мига лампата на маслото, без да си мерил налягането му при 2000 об./мин може да означава че си бил на авариен режим /извън ламбда контрола/ и въобще не е причина да заменяш датчика за налягане на маслото. Вж темата най - добрите обороти. Аз те съветвам да не я караш продължително с над 130/час.
maznia написа:....
Мерси че се загрижи за моето състояние

Съжалявам,че не разбираш от критика!!!



понеже си отскоро и явно ще продължаваш по същия "компетентен" начин...ето ти една тема-ако искаш-прочети я внимателно
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13137
Аз съм ПАС

ПОЗДРАВИ

Смених и температурния датчик /30лв. читав демек немски - майстора ми го взе, а аз доверие му имам/ на място колата спеше, а вече като я подкарах пак започна с мененето на оборотите, но вече не гасне - явно съм за още смени на незнам вече какво - датчика пред мен го смени и оборотите наистина заспаха, но повтарям на място! Върза някаква лампа /мигаща/, след като я покарах колата и пак започна да мени оборотите, светка нещо си там около ремъка при работещ двигател и каза, че проблема сега идвал от стъпковия мотор, но да не се хвърлям на смяна щото читав е към 300 лв.! Днес пак ще я гледа и дано я оправи! Лятото ще свали главата и картера щото харчи масло гадинката доста и ще я направи да не го пипа! Там ще ми отидат паричките! Кажете съединителя колко е горе долу защото е много зле моя и ще ми трябват няколко дни да се адаптирам психически за сумите, които ще давам... 

Teslatus написа:Смених и температурния датчик /30лв. читав демек немски - майстора ми го взе, а аз доверие му имам/ на място колата спеше, а вече като я подкарах пак започна с мененето на оборотите, но вече не гасне
каэаx ти че не е от него -[самнявям се че е от него ] не слушаш
maznia написа:сори че наxулиx майстора ти щом е открил повредата эначи е 6-точки ама нещо ме кара да се самнявам че е намерил проблема пиши кат оправиш нещата
почисти мап сенэора одуxай го
Ето ти още инфо : http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =38939&hl=
смажи си моторчето клеасало е, и е, лениво -често се случва преди да иэгори със тънко масло и мънинко да не го одавиш
След това прочети сичко дума по дума и го сварши както съм описал http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810
ако пак не се оправи кажи да продалжаваме да ти баим -

Почистих дросела и от горе и от долу сега оборотите са височки! Откачих плюса на акумулатора за 30 мин. за по сигурно и след това запалих - оставих я за 20 мин. да поработи - отначалото високи обороти държеше около 1400, после паднаха до 1000 изгасих я! След 3 часа пак така и сега оборотите се нормализираха, НО при каране си стоят горе оборотите и на 2-ра скорост мога без да натискам педала на газта да карам - държи 1000 - 1100 оборота!
п.п. Не се кахъря, че съм сменил датчиците - жабарите нищо не са сменявали от 30 - 40 000 хил. к. натам така че по добре да си ги сменя не са кой знае колко пари все пак
п.п. Не се кахъря, че съм сменил датчиците - жабарите нищо не са сменявали от 30 - 40 000 хил. к. натам така че по добре да си ги сменя не са кой знае колко пари все пак

-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
май май почвам да мисля че наистина трябва да е така в движение да даржи 1500 оборота и в покой да ги сваля ама поне спряxа да играят оборотите което повече ме притесни в началото нещо мъничко си яде майната ама немога да го открия кое е точно ше пиша едно писмо до магаэина на фолцваген да ми кажат тъй ли трябва да е ама си мисля че няма да потвардят реэултата -- МИСЛЯ СИ ЭА ТЕРМО-ДАТЧИКА ЭА ВЪНШНАТА СРЕДА ДА НЕ Е ТОЙ ВИНОВНИКА -КАДЕ ЛИ НЕ ПРОВЕРИX ВЕЧЕ САМО ТАМ НЕ ОГЛЕДАX
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта