Що 2ра злоупотреба?Да не мислиш че разликата е чак толкова огромна?
Имай впредвид че няма да свалиш колата с койзнае колко само с пружини
пружини-эапитване
dkalfov написа:ми моята легна по-ниско от хонда 6та генерация а съм с високи гуми(85) падна някаде с 4-5 смchy написа:Що 2ра злоупотреба?Да не мислиш че разликата е чак толкова огромна?
Имай впредвид че няма да свалиш колата с койзнае колко само с пружини
вече предната гума ми е до калника горе-долу
Да де-ама дали Кони не помогнаха в твоя случай?
Доколкото разбрах,когато се бях замислил за сваляне на мойто-койлоувър кита вкл. късоходовите-"спортни" амортисьори+къси(спортни) пружини....в зависимост от модела на амортисьорите свалянето е 60/40-демек 6см отпред и 4 отзад...
Все ми се струва че само с пружини на нормални амортисьори ефекта ще е минимален-все пак трябва да се запази равновесието амортисьор/пружина....
А и закво всеки(дори и ти) ще ръга скъпите късоходови амортисьори за луди кинти,като може да мине само с едни доста по-евтини пружини?Въпреки по-честата смяна на амортисьорите?
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chy написа:Да де-ама дали Кони не помогнаха в твоя случай?
Доколкото разбрах,когато се бях замислил за сваляне на мойто-койлоувър кита вкл. късоходовите-"спортни" амортисьори+къси(спортни) пружини....в зависимост от модела на амортисьорите свалянето е 60/40-демек 6см отпред и 4 отзад...
Все ми се струва че само с пружини на нормални амортисьори ефекта ще е минимален-все пак трябва да се запази равновесието амортисьор/пружина....
А и закво всеки(дори и ти) ще ръга скъпите късоходови амортисьори за луди кинти,като може да мине само с едни доста по-евтини пружини?Въпреки по-честата смяна на амортисьорите?
значи аз мога да коментирам моите наблюдения от смяната на пружините (със по къси и по дебели спортни) - на тях пишеше -3,5 или -4 не помня, но ефекта си беше такъв - свали колата точно с толкова
идеята с ръгането на по-къси (тип спортни амортесьори) е че возенето не като в лодка (защото само с едните пружини става по твърдо, но има едно леко подскачане), а спортните амортесьори скъсяват движението и го "режат" и не се получава тип лодка (макар че като се сетя какво беше със стандартните пружини....)
ако дойдеш в неделя на срещата, ще те повозя да видиш каква е разликата
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
аз съм с предни и задни H&R одзасе или нищо или 1-2 см а отпред е осезаемо свалянетоDido_Petrov написа:аз имам две задни пружини червено FK и да ви кажа че като ги сложих на обикновените амортисьори и колата ми си остана същата. Така че по някога и с пружинки само не ставаА между другото ако на някой му трябват задни FK можем да се спазарим нещо
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
ре
в тази връзка да попитам, пружини от Голф не стават ли на Поло 6N.
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ре
grishitu написа:в тази връзка да попитам, пружини от Голф не стават ли на Поло 6N.
предните - да
задните - не
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта