
Проблем с Поло-то ми!
той ти го написа
Колегата е много в час...моли се да не е прав
joro_g400 написа:Колега не е от маслото а биелни лагери При високи температури през деня мотора и по-точно картера загрява над 110градуса и маслото е почти на вода и ако няма хубаво налягане от лагери и др. зумера светка и се налага смяна на осниви биелни лагери и сигменти. Прависе ревизия на главата шлаиф на главата от нагар на клапани и 100000км караш и пееш
Колегата е много в час...моли се да не е прав

- mazniq_killer
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Трансилвания
maznia написа:майстора като ти каже цената за ремонта и ще забравиш и да говориш не само да разбираш -в кръгъ на шегата колега. Лагери в краен случай даи още инфо подробно смени маслото с 10 на 40 полу или пълна синтетика-марка титан е добра задалжително другото е рядко-5на40 слагат на шкодите мисля . след това прегледай сички маркучи и магистрали на маслото и отдушници накрая датчиците трябва да отговарят по каталог за двигатела и както термостатите и те са два три вида на различно работно число на налягане . прегледай им числото по каталог за двигателят ти задалже... че на магазина дават кото имат дали 98г. дали 90г. не гледат за тях е едно и също -- ако са лагери на загрял двигател на подадена леко гас трябва да угасва лампата и на високи обороти примерно 4.600 задаржани пак да светва
Много ги чаткаш ама само на сън


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта