Проблем с Поло-то ми!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
limona80
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 01 май 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот limona80 » Съб 03 май 2008 21:22


Кво значи за "двора" да го хвърлям ли???? И тва ли е единствената алтернатива??? :(




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 03 май 2008 21:43


limona80 написа:Кво значи за "двора" да го хвърлям ли???? И тва ли е единствената алтернатива??? :(

Хахахаха жаргон бе колега при доктор
Е ако го зафучиш на боклука ще го взема де :lol:


limona80
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 01 май 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот limona80 » Съб 03 май 2008 22:06


joro_g400 написа:
limona80 написа:Кво значи за "двора" да го хвърлям ли???? И тва ли е единствената алтернатива??? :(

Хахахаха жаргон бе колега при доктор
Е ако го зафучиш на боклука ще го взема де :lol:



А.....според теб кво му има на двигателя????


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 03 май 2008 22:15


той ти го написа

joro_g400 написа:Колега не е от маслото а биелни лагери При високи температури през деня мотора и по-точно картера загрява над 110градуса и маслото е почти на вода и ако няма хубаво налягане от лагери и др. зумера светка и се налага смяна на осниви биелни лагери и сигменти. Прависе ревизия на главата шлаиф на главата от нагар на клапани и 100000км караш и пееш :wink:

Колегата е много в час...моли се да не е прав :wink:


limona80
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 01 май 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот limona80 » Съб 03 май 2008 22:18


Sorry,че ще задам такъв въпрос ама....колко горе долу ще ми струва това :oops: ,нали..ако става дума за тези биелни лагери!?


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 03 май 2008 22:28


Недей още да мислиш за това...виж кво ще ти се каже на две-три места...
Но няма да е евтинко....


Потребителски аватар
mazniq_killer
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Трансилвания

Мнениеот mazniq_killer » Нед 11 май 2008 12:46


maznia написа:майстора като ти каже цената за ремонта и ще забравиш и да говориш не само да разбираш -в кръгъ на шегата колега. Лагери в краен случай даи още инфо подробно смени маслото с 10 на 40 полу или пълна синтетика-марка титан е добра задалжително другото е рядко-5на40 слагат на шкодите мисля . след това прегледай сички маркучи и магистрали на маслото и отдушници накрая датчиците трябва да отговарят по каталог за двигатела и както термостатите и те са два три вида на различно работно число на налягане . прегледай им числото по каталог за двигателят ти задалже... че на магазина дават кото имат дали 98г. дали 90г. не гледат за тях е едно и също -- ако са лагери на загрял двигател на подадена леко гас трябва да угасва лампата и на високи обороти примерно 4.600 задаржани пак да светва


Много ги чаткаш ама само на сън :twisted: По интернет майстор не се става, а ти само това прайш :twisted:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта