странно вакуумно чудо отпред в дясно!?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
maslinkov написа:Сутринта, като описах това за което пишеш на моя майстор, той каза, че това чудо било за бензиновите пари от резервоара и ги връщало в двг. да изгорят.
НЕ Е ТОВА БЕ ХОРА!!!
Онова е отпред в дясно долу ... пред гумата! а и това чудо няма никава друга връзка ... а в онова влизат 3 маркуча и един куп датчици и клапани!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
100% това е резервоар за вакум. Аз го нямам!
Когато една кола няма вакумен резервоар, след като се загаси двигателят ,но колата се движи по инерция, спирчката държи 2-3 натискания и после я няма никаква ,но който има резервоар за вакум ,може да я помпи много повече пъти и спирачките да държат.
Сега въпроса е дали този резервоар има само това предназначение или служи и за друго
Когато една кола няма вакумен резервоар, след като се загаси двигателят ,но колата се движи по инерция, спирчката държи 2-3 натискания и после я няма никаква ,но който има резервоар за вакум ,може да я помпи много повече пъти и спирачките да държат.
Сега въпроса е дали този резервоар има само това предназначение или служи и за друго
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
http://home.blic.net/dsimic/passat-b3/c ... _lines.pdf
от детайла номер 1 ,се разделя вакума към сервоусилвателят и към още една джажа с номер с номер 10. Това е клапан който се управлява електрически. Кажи вакума от него на къде отива ! Най-вероятно отива към нещото което е променило нещата
от детайла номер 1 ,се разделя вакума към сервоусилвателят и към още една джажа с номер с номер 10. Това е клапан който се управлява електрически. Кажи вакума от него на къде отива ! Най-вероятно отива към нещото което е променило нещата
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Ако правилно се ориентирам в схемата, тази джаджа 10 е дроселната клапа при мен, а 1 - тройникът при мен е "затапен" /нищо не влиза в него и е стопен от тази страна./ Моля колегите с AER да проверят и пишат как е при тях. Ако трябва, да го възстановявам и аз. Това че го няма, ми обяснява частичната липса на резервен вакуум и като че ли по - слабото спиране на лявото ми предно колело /нямам АБС и като набия рязко спирачка ми блокира предното дясно колело, но не и лявото/ Освен това мисля, че това ще ми вдигне и оборотите и ще махна съпротивлението от темпдатчика - с една дума ще ми реши проблема механично.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... A%F3%EC%E0
снимайте го този клапан и от него накъде тръгва вакума!
Аз ако съм ..цялата кола ще я разглобя докато видя от клапана на къде вървят мъркучите ,както и при кои положения клапана се включва и изключва. Подозирам ,че клапана пропуска вакъм от резервоара за вакум ,само когато колата е загасена заради спирачките. А когато колата работи резервоара е напрактика ненужен за спирачната система и може би за да не указва влияние на работата на двигателят,заради постоянно поддържаното ниво на вакум в системата ,клапана изключва резервоара за вакум от системата. Ако е така като си го мисля ( само предположения са това), при евентуална повреда в клапана или тоците му ,би могло да се отрази на работата на двигателят участието на този резервоар при работата на двигателят.
Както и да е де.....аз таквоз чидо нямам и колата си ми върви идеално. От линка по-горе ,се вижда ,че не на всички АЕХ нямат тази система
снимайте го този клапан и от него накъде тръгва вакума!
Аз ако съм ..цялата кола ще я разглобя докато видя от клапана на къде вървят мъркучите ,както и при кои положения клапана се включва и изключва. Подозирам ,че клапана пропуска вакъм от резервоара за вакум ,само когато колата е загасена заради спирачките. А когато колата работи резервоара е напрактика ненужен за спирачната система и може би за да не указва влияние на работата на двигателят,заради постоянно поддържаното ниво на вакум в системата ,клапана изключва резервоара за вакум от системата. Ако е така като си го мисля ( само предположения са това), при евентуална повреда в клапана или тоците му ,би могло да се отрази на работата на двигателят участието на този резервоар при работата на двигателят.
Както и да е де.....аз таквоз чидо нямам и колата си ми върви идеално. От линка по-горе ,се вижда ,че не на всички АЕХ нямат тази система
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
anonimko написа:аз го имам на АЕЕ двигател
Благодаря, щом караме еднакви клапи значи и аз трябва да го имам? Само се страхувам, че има нещо общо с палената ми инсталация- би трябвало точно над този тройник да ми е кабела за комутатора на бобината, който се е палил и е сменян Може след това да са го изключили?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта
