странно вакуумно чудо отпред в дясно!?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
polo95
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот polo95 » Сря 18 юни 2008 2:28


При Мерцедесите и на други автомобили съм виждал - за централното некви глупости




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 18 юни 2008 7:46


Сутринта, като описах това за което пишеш на моя майстор, той каза, че това чудо било за бензиновите пари от резервоара и ги връщало в двг. да изгорят.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 18 юни 2008 13:31


maslinkov написа:Сутринта, като описах това за което пишеш на моя майстор, той каза, че това чудо било за бензиновите пари от резервоара и ги връщало в двг. да изгорят.


НЕ Е ТОВА БЕ ХОРА!!!
Онова е отпред в дясно долу ... пред гумата! а и това чудо няма никава друга връзка ... а в онова влизат 3 маркуча и един куп датчици и клапани!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3649
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 18 юни 2008 15:22


хайде някой форумен майстор да каже де , стана ми супер интересно.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 18 юни 2008 20:24


Вакумен резервоар? Това и аз го имам майче. Много се чудих каква е тази тапа отдоло на подкалника и ей го на :lol:


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 18 юни 2008 21:20


Няма представа какво е, но го разглобих преди доста време
когато слагах предните датчици на парктроника. Даже не го бях
закачил добре защото тропаше много гадно и се наложи нов демондаж
и монтаж. Та както и да е, не знам какво е ама не го пипайте ако не Ви пречи. :D :D :D :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 18 юни 2008 23:15


100% това е резервоар за вакум. Аз го нямам!

Когато една кола няма вакумен резервоар, след като се загаси двигателят ,но колата се движи по инерция, спирчката държи 2-3 натискания и после я няма никаква ,но който има резервоар за вакум ,може да я помпи много повече пъти и спирачките да държат.
Сега въпроса е дали този резервоар има само това предназначение или служи и за друго


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 18 юни 2008 23:17


При мен 100% има разлика във вървенето на колата .. вече не се задъхва във високите, където преди беше слабичка, докатро това беше изключено!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 19 юни 2008 0:27


http://home.blic.net/dsimic/passat-b3/c ... _lines.pdf

от детайла номер 1 ,се разделя вакума към сервоусилвателят и към още една джажа с номер с номер 10. Това е клапан който се управлява електрически. Кажи вакума от него на къде отива ! Най-вероятно отива към нещото което е променило нещата


fforza
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 10 сеп 2007 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fforza » Чет 19 юни 2008 21:58


Аааа това и аз го имам , чух го наскоро и ми казаха , че било нормално , колега как го оправи?

Аз съм Поло 97


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 20 юни 2008 8:13


Ако правилно се ориентирам в схемата, тази джаджа 10 е дроселната клапа при мен, а 1 - тройникът при мен е "затапен" /нищо не влиза в него и е стопен от тази страна./ Моля колегите с AER да проверят и пишат как е при тях. Ако трябва, да го възстановявам и аз. Това че го няма, ми обяснява частичната липса на резервен вакуум и като че ли по - слабото спиране на лявото ми предно колело /нямам АБС и като набия рязко спирачка ми блокира предното дясно колело, но не и лявото/ Освен това мисля, че това ще ми вдигне и оборотите и ще махна съпротивлението от темпдатчика - с една дума ще ми реши проблема механично.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 20 юни 2008 18:13


:BBQ
Никой ли от форумните майстори и разбирачи няма да вземе отношение? Направо не вярвам, ама това се оказа наистина ТЕРРА ИНКОГНИТА и наистина няма теми да избистрят този въпрос.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 21 юни 2008 6:32


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... A%F3%EC%E0

снимайте го този клапан и от него накъде тръгва вакума!

Аз ако съм ..цялата кола ще я разглобя докато видя от клапана на къде вървят мъркучите ,както и при кои положения клапана се включва и изключва. Подозирам ,че клапана пропуска вакъм от резервоара за вакум ,само когато колата е загасена заради спирачките. А когато колата работи резервоара е напрактика ненужен за спирачната система и може би за да не указва влияние на работата на двигателят,заради постоянно поддържаното ниво на вакум в системата ,клапана изключва резервоара за вакум от системата. Ако е така като си го мисля ( само предположения са това), при евентуална повреда в клапана или тоците му ,би могло да се отрази на работата на двигателят участието на този резервоар при работата на двигателят.

Както и да е де.....аз таквоз чидо нямам и колата си ми върви идеално. От линка по-горе ,се вижда ,че не на всички АЕХ нямат тази система


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Съб 21 юни 2008 6:44


аз го имам на АЕЕ двигател


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 21 юни 2008 19:58


anonimko написа:аз го имам на АЕЕ двигател

Благодаря, щом караме еднакви клапи значи и аз трябва да го имам? Само се страхувам, че има нещо общо с палената ми инсталация- би трябвало точно над този тройник да ми е кабела за комутатора на бобината, който се е палил и е сменян Може след това да са го изключили?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта