Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселова клапа !

Мнениеот ostavime » Сря 22 апр 2009 8:46


ayko написа:Много съм ви благодарен за темата, имам същия проблем с моята кола само че при мен има и едно прекъсване, работи си нормално /на около 600 оборота топла/ и както си работи прекъсне за момент и пак всички си е нормално. Може ли някой да ме светне това също от клапата ли ще да е или не. Още днес ще изчистя клапата и ще видя кво ще стане.

Може би точно в този момент включва перката като загрее.




Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Plamen Revanski » Сря 13 май 2009 13:52


Колеги къде се намира дросел клапата на Голф 4 1.4 16V AKQ,защото искам и аз да я почистя моята.имам проблем на празен ход когато е загряла-държи 500 оборота.Ако може да ми обясните къде се намира,а също и горивния филтър.Мерси предваритено!!!


Slavian
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 17 май 2009 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna, London

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Slavian » Нед 17 май 2009 21:28


Do AC/DC - Бог да благослови теб, дигиталните камери, интерне :D :D :bowdown т и моя лаптоп. Много добра информация.


Потребителски аватар
alleksander
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 18 май 2009 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот alleksander » Чет 11 юни 2009 7:32


Здравейте, колеги, ето ме и мен с моите проблеми. Карам Golf mk2 GTI - код PB. Нещата при мен са горе-долу като на всички, писали по-горе. Преди няколко дни имах същите симптоми,при студен двигател работеше неравномерно, дори гаснеше... само че това продължи и на загрял двигател, дори в движение, и правеше детонаций в ауспуха когато върна газта. Вдигнах капака и се оказа че ми се е скъсала гумичката, която крепи филтъра за картерните газове към капака на главата - при PB моторите е една много смешна кутия, прилича на чайник. Смених тази гумичка и нещата като че ли се нормализираха. вчера, когато пак ми направи тоя номер, тръгнах да търся целия филтър, който обаче се оказа 150 лева... та реших по български да го промия с нафта, също и маркуча от филтъра към дросела прочистих, тъй като ми се видя омазнен. За сега проблема изглежда решен, днес си запали и работи нормално :) :bishop
Искам да попитам - тъй като моя дросел едва ли е чистен някога, възможно ли е това да се направи по същия начин ? (сигурно може, защо да не може) :D и по-важното - компютъра ще се адаптира ли сам към клапата, или ще трябва да ходя на диагностика?


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот kickcho » Пет 12 юни 2009 9:58


Привет ,колеги !

Аз в момента имам подобрен проблем :|
Като пусна климатика и оборотите на празен ход падат доста (чак гаснее понякога и дори в движение :shock ) Иначе без климатика няма такива проблеми . Онзи ден ми огасна на едно кръстовище на почти 90 градусов завой. Можете да си представите какво е..... Добре че нямаше коли отсреща. Интересното е там ,че гаснее дори като карам и сменям предавките - докато натисна съединителя и оборотите падат рязко но не се спират на 8-9к ами падат директно до 1 :( Много кофти ! Сега през уийенда ще я погледна тая дроселова клапа и ще пиша после дали е било от това .....
Колата е Поло 1.4 АЕХ

Поздрави на всички :!:


Потребителски аватар
vezbata
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бистрица

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот vezbata » Пон 15 юни 2009 19:15


kickcho написа:Привет ,колеги !

Аз в момента имам подобрен проблем :|
Като пусна климатика и оборотите на празен ход падат доста (чак гаснее понякога и дори в движение :shock ) Иначе без климатика няма такива проблеми . Онзи ден ми огасна на едно кръстовище на почти 90 градусов завой. Можете да си представите какво е..... Добре че нямаше коли отсреща. Интересното е там ,че гаснее дори като карам и сменям предавките - докато натисна съединителя и оборотите падат рязко но не се спират на 8-9к ами падат директно до 1 :( Много кофти ! Сега през уийенда ще я погледна тая дроселова клапа и ще пиша после дали е било от това .....
Колата е Поло 1.4 АЕХ

Поздрави на всички :!:

Мннн да колега и при мен когато пусна фарове, парно (за климатик пък да не говорим ) от време на време гасне :? .
Дали има смисъл да свалям целия пластмасов колектор и даго чистя и него штото ми се вижда че и той има бая масло по него :?:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Anbuch » Пон 15 юни 2009 19:23


vezbata написа:Дали има смисъл да свалям целия пластмасов колектор и даго чистя и него штото ми се вижда че и той има бая масло по него :?:



Няма!


proforce123
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот proforce123 » Пон 24 авг 2009 14:15


Благодаря на колегата за за добрата и подробна информация относно дроселовата клапа.Иска да добавя нещо и аз към темата.
При адаприрането на клапа, след като сте махнали клеимата на акумолатора за 20мин.както подробно е описал колегата е добре автомобилния двигател да е загрят до 80 градуса поне с други думи да не е студен.След това следват 5 мин работа на празен ход без форсиране на ДВГ.И последно искам да отбележа че ако се опитвате да настроивате калапата при студен ДВГ може да не ви се получи.Надяван се да съм полезен с добавената информация.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот kaiser666 » Пон 24 авг 2009 17:07


И на мен ми играят оборотите на празен ход(мотора е 3ф) и може да пробвам тая процедура,но се чудя дали няма опасност гадоста от клапата да запуши дюзите? :roll:


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот ostavime » Пон 24 авг 2009 18:15


Всичко ще остане по парцалите. Не бой се.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Anbuch » Пон 24 авг 2009 20:22


kaiser666 написа:......

Няма опасност, ама твоят дросел е по-малък в диаметър и стои по-широко отворен на празен ход от нашите. Тъй че, за да са от мръсотия ниските обороти, трябва да имаш страшно количество напластена мръсотия


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот kaiser666 » Пон 24 авг 2009 23:37


Ами като я запаля срудена държи близо 1000,като загрее 800-900 и се държи едва,а пусна ли фаровете положението става тежко направо. Така я купих,после покрай разни проблеми рових на всякъде и нямаше такива ядове и от скоро пак се появи...нещо малко е но не знам какво явно диагностика си трябва.


dgecev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 22 авг 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот dgecev » Съб 29 авг 2009 12:34


Здравейте,

Надявам се че пиша в правилната тема. Имам следния проблем. Преди около седмица след почистване на дроселовата клапа, полото ми (бензин, 1.4, '97) започна да поддържа много високи обороти на свободна. Пробвах с разкачване на акумулатора но не помогна. Изминал съм около 400 км преди да разкача акумулатора и още около 10-15 след това. В момента когато запаля отначало са около 1000-1100, но после сякаш се форсира само и ги вдига до 1600-1800. Ходих на диагностика и там ми казаха че ми е изгоряло някакво моторче за свободен ход (може би не се казва точно така). И понеже струва 200 лева, ако може да ми кажете дали има възможност да е от нещо друго, защото искам да съм сигурен преди да ги дам тези пари, а не разбирам много от коли.

Благодаря много


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот Каспър » Съб 29 авг 2009 21:17


Проблема е в износените писти на ТПС-а, а не в стъпковия мотор. Цената само на стъпков мотор е 200лв., но при теб дросел клапа, стъпков мотор и ТПС са в един корпус и цената на комплекта е от 450 до 750лв. в зависимост от къде я купуваш.


dgecev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 22 авг 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Почистване на дроселна клапа !

Мнениеот dgecev » Нед 30 авг 2009 20:31


На диагностиката обаче има само една грешка има и тя е в това моторче.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта